Dzięki Salesforce Service Cloud dział obsługi klienta może pracować w nowoczesnym systemie z tymi samymi danymi, które posiada sprzedaż. Oznacza to:
- Brak przełączania się między narzędziami
- Brak marnowania czasu na wyszukiwanie informacji o kliencie
- Brak powtarzania tych samych pytań klientom
- Dział wsparcia ma pełny obraz sytuacji klienta
- Przed rozmową z klientem przedstawiciele widzą historię spraw reklamacyjnych/obsługowych
Service Cloud zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko reagować na zapytania klientów, pracować wydajnie i wzmacniać więź klientów z marką dzięki sprawnej obsłudze posprzedażnej.
Twoi klienci oczekują odpowiedzi. Szybkiej.
Agenci pracujący na rozwiązaniach Service Cloud podczas obsługi klienta mają pełny kontekst współpracy z klientem, jego historię zakupów i kontaktów z marką, a dzięki temu rozwiązują problemy szybciej. Dzięki Service Cloud Twój zespół może:
- Automatycznie ustalać priorytety pilnych przypadków
- Skrócić czas obsługi klienta
- Wychwytywać szanse sprzedażowe
- Dostarczać klientom wyjątkowego uczucia otoczenia opieką
Gdy sprzedaż zamyka transakcję, najczęściej kontakt z klientem zostaje przekazany do działu obsługi, customer service. Gdy pracownicy mogą korzystać z funkcjonalności Service Cloud, to przejście staje się płynne i dalsza obsługa klienta odbywa się bez niepotrzebnych przestojów. Dzięki pracy na tych samych danych dział sprzedaży i obsługi zyskują wspólny widok klienta, mogą śledzić onboarding klienta, sprawdzać status klienta, reagować na trudne sytuacje, zanim staną się problemem i spowodują utratę klienta. W ten sposób buduje się całe doświadczenie klienta i jego pozytywną relację z marką.
-
wspólny widok klienta dla sprzedaży i obsługi klienta
-
ustawienia systemu dostosowane do procesów biznesowych
-
pulpity do śledzenia kluczowych wskaźników usług
-
automatyzacja i minimalizacja pracy ręcznej
Pomagamy firmom rozszerzyć możliwości wsparcia klientów bez niepotrzebnego komplikowania. Skupiamy się na tym, co przydatne
-
Jak Pluxee obniżyło koszty i zwiększyło efektywność obsługi klienta
-
Jak skrócono czas obsługi klienta o połowę w home&you?
-
Szybsza obsługa klienta i zwiększenie Customer Experience w firmie z branży life science
-
Wdrożenie Service Cloud w AZA Group
-
Wdrożenie modułu do obsługi klienta w Aegon
-
Automatyzacja RPA w onboardingu klientów