Dzięki Salesforce Service Cloud dział obsługi klienta może pracować w nowoczesnym systemie z tymi samymi danymi, które posiada sprzedaż. Oznacza to:

  • Brak przełączania się między narzędziami
  • Brak marnowania czasu na wyszukiwanie informacji o kliencie
  • Brak powtarzania tych samych pytań klientom
  • Dział wsparcia ma pełny obraz sytuacji klienta
  • Przed rozmową z klientem przedstawiciele widzą historię spraw reklamacyjnych/obsługowych

Service Cloud zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko reagować na zapytania klientów, pracować wydajnie i wzmacniać więź klientów z marką dzięki sprawnej obsłudze posprzedażnej.

Szybsza reakcja, szczęśliwsi klienci

Twoi klienci oczekują odpowiedzi. Szybkiej.
Agenci pracujący na rozwiązaniach Service Cloud podczas obsługi klienta mają pełny kontekst współpracy z klientem, jego historię zakupów i kontaktów z marką, a dzięki temu rozwiązują problemy szybciej. Dzięki Service Cloud Twój zespół może:

  • Automatycznie ustalać priorytety pilnych przypadków
  • Skrócić czas obsługi klienta
  • Wychwytywać szanse sprzedażowe
  • Dostarczać klientom wyjątkowego uczucia otoczenia opieką
Nie musisz zaczynać od zera.
Po prostu połącz to, co już masz
Service Cloud to nie tylko wsparcie. To całe doświadczenie

Gdy sprzedaż zamyka transakcję, najczęściej kontakt z klientem zostaje przekazany do działu obsługi, customer service. Gdy pracownicy mogą korzystać z funkcjonalności Service Cloud, to przejście staje się płynne i dalsza obsługa klienta odbywa się bez niepotrzebnych przestojów. Dzięki pracy na tych samych danych dział sprzedaży i obsługi zyskują wspólny widok klienta, mogą śledzić onboarding klienta, sprawdzać status klienta, reagować na trudne sytuacje, zanim staną się problemem i spowodują utratę klienta. W ten sposób buduje się całe doświadczenie klienta i jego pozytywną relację z marką.

Service Cloud łączy dział wsparcia z resztą firmy
  • kompleksowy widok klienta

    wspólny widok klienta dla sprzedaży i obsługi klienta

  • workflows Service Cloud

    ustawienia systemu dostosowane do procesów biznesowych

  • DASHBOARD Service Cloud

    pulpity do śledzenia kluczowych wskaźników usług

  • automatyzacja AI Service Cloud

    automatyzacja i minimalizacja pracy ręcznej

Cezary Osowski

Pomagamy firmom rozszerzyć możliwości wsparcia klientów bez niepotrzebnego komplikowania. Skupiamy się na tym, co przydatne