Kiedy Salesforce był wdrażany w Twojej organizacji, cel był jasny: uprościć pracę, przyspieszyć działania dzięki automatyzacji procesów i znieść blokady komunikacyjne miedzy działami. I w pewnym sensie się udało: system działa, zespoły codziennie się logują, dane są wprowadzane, a kampanie są uruchamiane. Ale użytkownicy mają wrażenie, że coś jest nie tak. Zespoły nadal muszą powtarzać te same czynności, dane budzą wątpliwości, a dashboardy nie odzwierciedlają rzeczywistej sytuacji.
Kiedy coś nie działa, zespoły obwiniają narzędzie. W większości przypadków problemem nie jest samo narzędzie, tylko sposób, w jaki zostało skonfigurowane.
Pomagamy to naprawić bez kupowania kolejnych systemów. Pokazujemy, jak lepiej wykorzystać to, co już masz w Salesforce dzięki prawidłowej konfiguracji, uporządkowanym danym i dobrym nawykom w codziennej pracy.
-
Marketing
Kampanie są uruchamiane, ścieżki klientów są ustawione, ale raporty są mało czytelne. Zespół nadal nie potrafi powiedzieć, co tak naprawdę działa. Marketing Cloud staje się narzędziem do wysyłki, a nie źródłem wiedzy wspierającym rozwój.
-
Sprzedaż
Zespół sprzedaży aktualizuje dane w dwóch różnych systemach. Działy wsparcia eskalują zgłoszenia przez e-mail. Raporty nie odzwierciedlają rzeczywistości, a przekazywanie spraw między zespołami trwa zbyt długo.
-
IT
Utrzymujesz system, gasisz codzienne pożary i łączysz ze sobą różne systemy. Dane są nieuporządkowane, a backlog wcale się nie zmniejsza.
Nie potrzebujesz kolejnych narzędzi. Potrzebujesz:
- Prostych, uporządkowanych procesów
- Raportów, które pokazują rzeczywisty obraz pracy
- Zespołów, które rozumieją system, z którego korzystają
- Mniej „quick fixes”, które z czasem stają się problemem
- Danych, którym można ufać i z których rzeczywiście się korzysta
Zaczynamy od zrozumienia, co naprawdę dzieje się w Twojej organizacji. Na tej podstawie naprawiamy konfigurację, upraszczamy procesy i budujemy raporty, które mają wartość; bez fajerwerków, ale naprawdę przydatne.
Czasem oznacza to uporządkowanie źle zbudowanych ścieżek w Salesforce. Innym razem znalezienie jednego obiektu niestandardowego, który psuje raportowanie. Bywa też, że pomagamy działowi IT uprościć integracje między systemami.
By wesprzeć Twój zespół oferujemy również sesje szkoleniowe z zakresu Marketing Cloud, Commerce Cloud, Data Cloud, Sales Cloud, Service Cloud i innych rozwiązań Salesforce.

Nasze doradztwo zaczyna się od słuchania, nie od sprzedaży.
-
-
-
-
-
-
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&you -
Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro -
Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayU -
Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, Aegon -
W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF Digital -
Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o. -
Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, Flotman -
Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o. -
Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.