Gdy prawie trzy lata temu ruszaliśmy z tym projektem, wiedzieliśmy, że tkwi w nim ogromny potencjał. Dziś jesteśmy pewni, że Akademia Salesforce by Craftware to strzał w dziesiątkę. I nie jest to nasza subiektywna opinia. Potwierdzają ją oceny uczestników, a liczby też nie pozostawiają wątpliwości. Do szóstej edycji Akademii, która dziś wystartowała w naszym warszawskim biurze, zgłosiło się 1300 chętnych. A to oznacza, że o jedno miejsce walczyły średnio 72 osoby!

Akademia to nasz autorski projekt, którego sercem jest Salesforce: przygotowujemy adeptów do pracy w tej technologii. Stawiamy na praktykę i jesteśmy przekonani, że to właśnie nasz największy atut. Uczestnicy Akademii pod okiem mentorów realizują projekt, opracowany na podstawie naszych doświadczeń we wdrażaniu Platformy Salesforce u klientów. Staż trwa 3 miesiące, z czego większość czasu zajmują warsztaty. Taka dawka solidnej i praktycznej wiedzy pozwala absolwentom bezpośrednio po ukończeniu Akademii wejść na rynek pracy.

Do Akademii zapraszamy ludzi takich, jak my – pasjonatów nowych technologii, absolwentów kierunków informatycznych i pokrewnych, ale również osoby, które chcą się przebranżowić. Nie stawiamy ograniczeń zawodowych ani wiekowych. Uczestnicy mają do wyboru kilka ścieżek kształcenia: programistyczną, testerską i analityczną.

Do tej pory Akademię ukończyło 44 absolwentów. Większość z nich, po 3 miesiącach stażu, dołączyła do firmy na stałe i pracuje z nami do dziś.

W ubiegłym roku Akademia została nagrodzona przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości: otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie “Pracodawca Jutra”. W konkursie nobilitowani są pracodawcy, którzy umożliwiają zdobywanie i rozwój kompetencji, poszukiwanych na rynku pracy.

Autor
  • Anna Sawicka
  • Expert in the Marketing Team
  • Od zawsze związana ze słowem pisanym – jako dziennikarz i redaktor w wydawnictwach prasowych. Od kilku lat copywriter w branży nowych technologii. Gdy nie pisze, uwielbia rozmawiać i poznawać ludzi. Zakochana w muzyce elektronicznej.