Czym jest Akademia Salesforce

Akademia Salesforce to inicjatywa skierowana do: studentów/absolwentów uczelni wyższych, pracowników, którzy chcą zmienić ścieżkę kariery, oraz tych z niewielkim doświadczeniem na rynku pracy. Z myślą o różnych odbiorcach Akademii realizujemy cztery ścieżki rozwoju: programistyczną, testerską, konsultancką i analityczną.

Akademia organizowana jest dwa razy w roku, a każda edycja trwa trzy miesiące. Program stworzony na przykładach realnych projektów ma wymiar praktyczny i przygotowuje do pracy przy zleceniach komercyjnych. Najlepszym tego dowodem jest fakt, że zdecydowana większość absolwentów Akademii zostaje przez nas zatrudniona i pracuje dla naszych klientów.

 

5. edycja konkursu PARP

Celem konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości jest nobilitacja pracodawców, którzy prowadzą inicjatywy umożliwiające zdobywanie lub rozwój kompetencji poszukiwanych na rynku pracy.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 60 inicjatyw. Pracodawcy ubiegający się o nagrodę w konkursie musieli wykazać, że podejmowane przez nich działania mają charakter kompleksowy, zostały przygotowane w sposób przemyślany, zaś udział w nich przyczynia się do zwiększenia wiedzy lub umiejętności pracowników. Zgłoszenia konkursowe oceniała 13-osobowa kapituła, której przewodniczył wiceprezes PARP, Adam Banaszak.

Wyróżnienie w konkursie Pracodawca Jutra utwierdza nas w przekonaniu, że kierunek, który obraliśmy w Craftware, jest dobry. Wierzymy, że człowiek jest naszą największą wartością i w tym przekonaniu rozwijamy firmę. Akademię uruchomiliśmy z dwóch powodów. Pierwszy to chęć wykształcenia osób, które w przyszłości zasilą nasze szeregi, drugi to chęć dzielenia się wiedzą z osobami, które dopiero zaczynają swoją karierę lub chcą zmienić jej kierunek. Cieszymy się, że swoimi działaniami pomagamy ludziom w odnalezieniu ich zawodowej ścieżki – powiedział Jacek Zawłocki, Prezes Craftware.

Autor
  • Ewa Woźniak
  • Marketing Team Leader
  • Posiada 13-letnie doświadczenie w marketingu, PR i komunikacji. Na początku kariery pracowała w administracji publicznej, gdzie odpowiadała za działania promocyjne rządowych projektów IT. Od 5 lat związana z sektorem komercyjnym, w którym wspiera firmy w działaniach digital marketingu, content marketingu oraz Public Relations.