Rozwiązanie bez ograniczeń

Niekiedy specyficzne potrzeby klienta w obszarze CRM sprawiają, że żaden z pudełkowych produktów Salesforce nie spełnia jego oczekiwań. Co w takiej sytuacji? To moment na skorzystanie z możliwości, jakie daje Platforma Salesforce w tworzeniu rozwiązań szytych na miarę. Nasi specjaliści budują na Platformie różnego rodzaju aplikacje i narzędzia, uwzględniające bardzo konkretne wymagania klientów.

Co więcej, Platforma Salesforce pozwala na bardzo łatwe budowanie aplikacji bez pisania choćby linijki kodu. Dzięki temu użytkownicy mogą sami tworzyć proste i funkcjonalne narzędzia dla swoich pracowników, zwiększające ich produktywność.

Ogromna część aplikacji zbudowanych na Platformie jest dostępna (za darmo lub odpłatnie) w sklepie online – AppExchange. Znajduje się tam również produkt Craftware – Madocs.

mężczyzna trzymajacy tablet
Navigator_Product_Specialist_2_Badge_Platform
Nasze doświadczenie

W ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy dziesiątki projektów dla globalnych firm korzystających z technologii Salesforce, a w ramach programu partnerskiego Salesforce uzyskaliśmy najwyższy na świecie status Specialist II dla usługi wdrożenia Platformy Salesforce, co jest potwierdzeniem naszego ogromnego doświadczenia i wiedzy.

Korzyści
  • icon_usprawnij-wspolprace

    Łatwe w budowaniu aplikacje dla zespołu

    Samodzielnie twórz aplikacje mobilne Salesforce, pomocne w codziennej pracy i zwiększające produktywność.

  • icon_cenny-czas-twoich-pracownikow-1

    Salesforce dla potrzeb każdego działu

    Daj administratorom i użytkownikom biznesowym narzędzia programistyczne do projektowania aplikacji, dostosowanych do specyfiki pracy poszczególnych działów.

  • icon_spersonalizowane kampanie marketingowe

    Zewnętrzne portale dla klientów i partnerów

    Zobacz, jak łatwo jest korzystać z danych w Salesforce i nowoczesnej platformie programistycznej w celu poprawy jakości obsługi klienta.

  • icon_szybkie efekty

    Szybkość i innowacja w tworzeniu aplikacji

    Usprawnij procesy i uprość zadania programistyczne, aby programiści mogli skupić się na jakości aplikacji i ich szybkim dostarczaniu.

Dlaczego Platforma Salesforce?
0
pięcioletni zwrot z inwestycji (ROI)
0
krótszy czas developmentu
0
wyższa efektywność pracy
0
mniej błędów w aplikacjach

Źródło : IDC-Salesforce-ROI-White-Paper-2018

Natalia

Senior Account Manager

sales@craftware.pl

Chcesz poznać Platformę Salesforce?
Napisz do nas!
Najczęściej zadawane pytania
  • Salesforce oferuje rozwiązania biznesowe służące do wsparcia cyklu życia klienta od marketingu aż po obsługę posprzedażową. Jest zbudowany w oparciu o aplikacje należące do warstwy SaaS (Software as a Service). To Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud, Demandware. Te z kolei rozwiązania zostały zbudowane na platformie AppCloud, która również jest dostępna dla klientów. Dzięki temu każdy klient może samodzielnie budować swoje własne produkty, jak też rozszerzać rozwiązania Salesforce.

    AppCloud należy do warstwy PaaS (Platform as a Service). Tym, co najbardziej wyróżnia AppCloud wśród wielu innych PaaS na rynku, jest wysoka efektywność tworzenia rozwiązań przy jego użyciu. Gartner klasyfikuje AppCloud jako lidera w kwadrancie High Productivity PaaS.

    Budowanie aplikacji za pomocą AppCloud jest kilka razy szybsze niż przy użyciu tradycyjnych technologii programistycznych. Co to oznacza dla firm, które stają przed wyborem systemu CRM? Zaczynając od rozwiązań Salesforce, przeznaczonych do obsługi cyklu życia klienta, mogą dokonać cyfrowej transformacji całej firmy i przenieść swój biznes do chmury. To szansa na zbudowanie w krótkim czasie i na jednej platformie rozwiązania wokół CRM, bez konieczności integracji, w tygodnie, a nie w miesiące czy lata.

  • Salesforce ma wiele serwerów na całym świecie. Główne data center zlokalizowane są w Ameryce, Azji i w granicach Unii Europejskiej. Podczas podpisywania umowy z Salesforce klient wskazuje lokalizację swoich serwerów.

  • Bezpieczeństwo zapewniają:

    • podwójne zabezpieczenie przy logowaniu – oprócz loginu i hasła, w drugim kroku logowania trzeba posłużyć się wygenerowanym na określony czas PIN-em,
    • ograniczenie logowania po IP – ograniczenie na przykład do lokalizacji biur,
    • SSO – Single Sing On,
    • logowanie do Salesforce, wykorzystujące istniejące już w firmie mechanizmy logowania, dzięki czemu użytkownik ma jeden login i jedno hasło do wszystkich aplikacji w firmie.

    Poza tym, zasady są podobne, jak np. podczas logowania do Spotify za pomocą użytkownika i hasła z Facebooka. Bezpieczeństwo zapewnia również czasowe ograniczenie logowania do systemu do zakresu godzin biznesowych.