- Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych z branży telekomunikacyjnej
- Rozwiązywanie prostych incydentów i requestów
- Analiza incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu wraz ze wstępnym określeniem ich przyczyny
- Wstępna klasyfikacja zgłoszeń, ustalenie priorytetu i wskazanie kolejnych działań
- Naprawa danych za pomocą dostarczonych narzędzi (SQL, skrypty)
- Komunikacja i eskalacja zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia, oraz z innymi zespołami technicznymi po stronie klienta i z użytkownikami
- Aktualizacja dokumentacji i bazy wiedzy
- Utrzymywanie wysokiej jakości usług IT


W Craftware będziesz miał możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz pracy z klientem międzynarodowym. Zapewniamy wsparcie i kształtowanie indywidualnej ścieżki rozwoju.


- Podstawowa znajomość Postman (lub innego narzędzia do pracy z API)
- Znajomość narzędzi: Jira, Confluence
- Znajomość angielskiego na poziomie min. B2
- Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność analitycznego myślenia
- Znajomość branży IT, doświadczenia w kontakcie z klientem – minimum rok
- Chęci do nauki i samorozwoju
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i infrastruktury sieciowej
- Znajomość pojęć związanych z Java i relacyjnymi bazami danych
- Podstawy języka Python
- Umiejętność posługiwania się ISMC Remedy
- Umiejętność posługiwania się narzędziami Google Tools (Mail, Calendar, office tools)
- Znajomość praktyk ITIL / ITSM
-
Praca zdalna
-
Elastyczne godziny pracy
-
Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój
-
Lekcje języka angielskiego
-
Ubezpieczenie na życie
-
Zwinne środowisko pracy
-
Epickie imprezy integracyjne
-
Swoboda działania
-
Rekrutacje wewnętrzne
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta sportowa
-
Brak dress-code
-
Biblioteka biurowa
-
Gaming room
-
Bonusy za polecenie
-
Wsparcie psychologiczne
-
Brak dress-code
-
Ergonomiczne biuro
-
Z Craftware pracujesz gdzie chcesz i jak chcesz. Oferujemy pełną elastyczność, swobodę i zaufanie. Wszystko to w niekorporacyjnej atmosferze i luźnym podejściu do relacji w zespole.
-
Ucz się od najlepszych. Mamy unikalną wiedzę i ludzi, z którymi chcesz pracować.
-
Tu nie przestajesz się rozwijać. Zróżnicowane projekty i nowe wyzwania. Z pomocą zespołu będziesz lepszy na wielu poziomach.
-
Zostaniesz ekspertem. Inwestujemy w ludzi i wspieramy indywidualne cele. Skorzystaj z szeregu możliwości dla własnego rozwoju.
Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.
Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.
-
Moim zadaniem w Craftware jest zaopiekowanie potrzeb rekrutacyjnych. Procesami rekrutacyjnymi w obszarze IT zajmuję się zawodowo od 2017 roku. W swojej pracy cenię możliwość stałego poszerzania wiedzy z zakresu branży IT oraz poznawania wielu nowych osób.