Twój obszar zadań
  • Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych z branży telekomunikacyjnej
  • Rozwiązywanie prostych incydentów i requestów
  • Analiza incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu wraz ze wstępnym określeniem ich przyczyny
  • Wstępna klasyfikacja zgłoszeń, ustalenie priorytetu i wskazanie kolejnych działań
  • Naprawa danych za pomocą dostarczonych narzędzi (SQL, skrypty)
  • Komunikacja i eskalacja zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia, oraz z innymi zespołami technicznymi po stronie klienta i z użytkownikami
  • Aktualizacja dokumentacji i bazy wiedzy
  • Utrzymywanie wysokiej jakości usług IT
Biuro - kariera - Baner
Biuro - call - Renata, Baner
Zespół

Zespół : 16 osób

Manager: Piotr Raczyński

Lider: Katarzyna Tobiańska

Rozwój

W Craftware będziesz miał możliwość poszerzenia swojej wiedzy oraz pracy z klientem międzynarodowym. Zapewniamy wsparcie i kształtowanie indywidualnej ścieżki rozwoju.

One step ahead - wartości
Ewelina Eggert, Office
Oczekiwania kompetencyjne
  • Podstawowa znajomość Postman (lub innego narzędzia do pracy z API)
  • Znajomość narzędzi: Jira, Confluence
  • Znajomość angielskiego na poziomie min. B2
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność analitycznego myślenia
  • Znajomość branży IT, doświadczenia w kontakcie z klientem – minimum rok
  • Chęci do nauki i samorozwoju

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i infrastruktury sieciowej
  • Znajomość pojęć związanych z Java i relacyjnymi bazami danych
  • Podstawy języka Python
  • Umiejętność posługiwania się ISMC Remedy
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami Google Tools (Mail, Calendar, office tools)
  • Znajomość praktyk ITIL / ITSM
Dodatkowe korzyści
  • kariera_praca-zdalna

    Praca zdalna

  • kariera_godziny-pracy

    Elastyczne godziny pracy

  • kariera_budzet

    Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój

  • kareira_lekcje-angielskiego

    Lekcje języka angielskiego

  • kariera_ubezpieczenie

    Ubezpieczenie na życie

  • kariera_praca-zwinna

    Zwinne środowisko pracy

  • kariera_imprezy

    Epickie imprezy integracyjne

  • Swoboda działania

  • kariera_rynek-pracy

    Rekrutacje wewnętrzne

  • kariera_opieka-medyczna

    Prywatna opieka medyczna

  • kariera_karta-sportowa

    Karta sportowa

  • kariera_bonusy

    Brak dress-code

  • kariera_biblioteka

    Biblioteka biurowa

  • kariera_gaming-room

    Gaming room

  • kariera_bonusy

    Bonusy za polecenie

  • kariera_terapeuta

    Wsparcie psychologiczne

  • Brak dress-code

    Brak dress-code

  • kariera_Ergonomiczne-biuro

    Ergonomiczne biuro

Dlaczego Craftware?
  • Z Craftware pracujesz gdzie chcesz i jak chcesz. Oferujemy pełną elastyczność, swobodę i zaufanie. Wszystko to w niekorporacyjnej atmosferze i luźnym podejściu do relacji w zespole.

  • Ucz się od najlepszych. Mamy unikalną wiedzę i ludzi, z którymi chcesz pracować.

  • Tu nie przestajesz się rozwijać. Zróżnicowane projekty i nowe wyzwania. Z pomocą zespołu będziesz lepszy na wielu poziomach.

  • Zostaniesz ekspertem. Inwestujemy w ludzi i wspieramy indywidualne cele. Skorzystaj z szeregu możliwości dla własnego rozwoju.

Dołącz do nas!

Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.

Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.

Opiekun rekrutacji
  • Moim zadaniem w Craftware jest zaopiekowanie potrzeb rekrutacyjnych. Procesami rekrutacyjnymi w obszarze IT zajmuję się zawodowo od 2017 roku. W swojej pracy cenię możliwość stałego poszerzania wiedzy z zakresu branży IT oraz poznawania wielu nowych osób.