- Kształtowanie wizerunku Craftware jako eksperta i partnera pierwszego wyboru w migracjach Veeva
- Zapewnienie jasnej komunikacji nowej oferty na stronie internetowej i w mediach społecznościowych (głównie LinkedIn)
- Tworzenie case studies oraz dokumentowanie naszego doświadczenia na podstawie zrealizowanych projektów
- Opracowanie i realizacja planu działań content marketingowych (blog, LinkedIn)
- Przekształcanie wiedzy technicznej i strategicznej w angażujące treści marketingowe
- Koordynacja tworzenia treści – zapewnienie spójności, jakości i regularności publikacji
- Projektowanie i prowadzenie kampanii lead generation, w szczególności na LinkedIn
- Budowanie ścieżki życia klienta na podstawie zaplanowanych kampanii
- Potencjalnie współpraca z działem marketingu Veeva oraz Partner Managerem przy tworzeniu materiałów i budowaniu relacji
- Outreach, w tym bezpośredni kontakt z prospektami na LinkedIn i kampanie email
- Przygotowanie i koordynacja udziału w konferencjach branżowych (np. Veeva Commercial Summit)
- Monitorowanie efektywności działań marketingowych i rekomendowanie usprawnień
- Analiza rynku, konkurencji i potrzeb grupy docelowej (Life Sciences, mid-market)
Nowy zespół odpowiedzialny za rozwój oferty migracji z Veeva CRM do Vault CRM działa w ramach Craftware – firmy z ponad 16-letnim doświadczeniem na rynku IT i zespołem blisko 500 ekspertów. Łączymy zwinność i energię startupu z zapleczem i know-how stabilnej, dojrzałej organizacji. Działamy w bliskiej współpracy z zespołami specjalizującymi się w technologiach Salesforce, oferując kompleksowe wsparcie klientom z sektora Life Sciences.
Bezpośredni przełożony: Łukasz Pietrzak
Na początek czeka Cię współpraca bezpośrednio z Business Unit Headem i Architektem Veeva, a także wsparcie od doświadczonych ekspertów z marketingu i innych działów Craftware. Otrzymasz realny wpływ na pracę nowego obszaru biznesowego, a także dużą swobodę działania. Jeśli sprawdzisz się w tej roli, możliwy będzie awans na stanowisko Marketing Managera – z odpowiedzialnością za zespół i większy obszar biznesowy. Twój rozwój będzie wspierany przez indywidualnie dopasowany budżet szkoleniowy, jasną ścieżkę kariery i dostęp do zewnętrznych konsultantów strategicznych.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (Growth Marketing Specialist, Digital Marketing Specialist, B2B Marketing Specialist)
- Praktyczna znajomość ekosystemu LinkedIn, w tym prowadzenia kampanii LinkedIn Ads oraz działań organicznych
- Umiejętność tworzenia angażujących treści B2B i planowania strategii contentowej
- Znajomość narzędzi pozwalających na projektowanie ścieżki życia klienta
- Gotowość i umiejętność prowadzenia bezpośrednich działań outreachowych i nawiązywania pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami
- Proaktywność, samodzielność oraz „otwarta głowa” – szukamy osoby, która chce zrozumieć nasz biznes, myśleć nieszablonowo i wychodzić poza utarte schematy swojej roli
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (min. C1)
- Nie oczekujemy, że będziesz ekspertem od wszystkiego od samego początku, ale wymagamy chęci do nauki, rozwoju i samodzielnego poszukiwania rozwiązań
-
Praca zdalna
-
Elastyczne godziny pracy
-
Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój
-
Lekcje języka angielskiego
-
Ubezpieczenie na życie
-
Zwinne środowisko pracy
-
Epickie imprezy integracyjne
-
Swoboda działania
-
Rekrutacje wewnętrzne
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta sportowa
-
Brak dress-code
-
Biblioteka biurowa
-
Gaming room
-
Bonusy za polecenie
-
Wsparcie psychologiczne
-
Brak dress-code
-
Ergonomiczne biuro
-
Z Craftware pracujesz gdzie chcesz i jak chcesz. Oferujemy pełną elastyczność, swobodę i zaufanie. Wszystko to w niekorporacyjnej atmosferze i luźnym podejściu do relacji w zespole.
-
Ucz się od najlepszych. Mamy unikalną wiedzę i ludzi, z którymi chcesz pracować.
-
Tu nie przestajesz się rozwijać. Zróżnicowane projekty i nowe wyzwania. Z pomocą zespołu będziesz lepszy na wielu poziomach.
-
Zostaniesz ekspertem. Inwestujemy w ludzi i wspieramy indywidualne cele. Skorzystaj z szeregu możliwości dla własnego rozwoju.
Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.
Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.
-
Do Craftware dołączyłam na początku 2022 roku jako Młodszy Specjalista ds. HR. W pracy cenię sobie najbardziej możliwość uczenia się od innych. Prywatnie – miłośniczka kotów i Mortal Kombat.