
Działy IT znajdują się obecnie w trudnej sytuacji – przeciętna organizacja korzysta ze znacznie większej ilości technologii, niż jeszcze kilkanaście lat temu. Ich sprawne funkcjonowanie stało się kluczowe dla płynnego działania biznesowej części organizacji. Jednocześnie oczekuje się od nich optymalizacji kosztów oraz ciągłego rozwoju narzędzi, za które odpowiadają. Zazwyczaj są to kwestie kosztowne i problematyczne, szczególnie w przypadku technologii Salesforce, w której widać niedobory wysokiej klasy specjalistów.
Wyzwania te przyczyniły się do powstania nowego rodzaju usługi – Managed Service. Czym tak naprawdę jest Managed Service? Jakie są jego kluczowe aspekty i na co należy zwracać uwagę, wybierając dostawcę usług IT, który pomoże Ci utrzymać i rozwijać rozwiązania Salesforce? Jakie korzyści może przynieść właściwie wdrożony serwis i w jaki sposób osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI)?
Na te pytania odpowiedzieliśmy w whitepaper. Opisaliśmy w nim najważniejsze aspekty Managed Service w technologii Salesforce, a także przedstawiliśmy trzy business case’y globalnych organizacji, które zdecydowały się na skorzystanie z tego rozwiązania w Craftware.
-
Managed Service wspierający użytkowników 24/5
Salesforce Sales Cloud, wykorzystywany przez 3000 użytkowników na całym świecie, po migracji na nową instancję Salesforce wymagał bieżącego wsparcia. Obejmowało ono obsługę zapytań użytkowników, rozwiązywanie błędów oraz zapewnienie rozwoju systemu.
W raporcie opisujemy organizację serwisu w modelu DevOps, wspierającego użytkowników na całym świecie 24/5.
-
Serwis dla 5,5 tys. użytkowników Salesforce
System Salesforce Service Cloud, wykorzystywane w regionie EMEA przez 5500 użytkowników, służy m.in przedstawicielom medycznym oraz handlowym do śledzenia swoich aktywności i zarządzania komunikacją z lekarzami i ośrodkami zdrowia.
Z raportu dowiesz się jak wprowadzenie usługi Managed Service pozwoliło zmniejszyć liczbę incydentów aż o 40%.
-
Wyższa jakość usług dzięki multidyscyplinarnemu zespołowi
Globalna firma farmaceutyczna korzystająca z Salesforce Sales Cloud, chcąc zyskać wyższą jakości obsługi, poszukiwała nowego vendora. Dla firmy istotna była optymalizacja kosztowów oraz przeniesienie utrzymania i rozwoju rozwiązania do jednego, multidyscyplinarnego zespółu pracującego w modelu DevOps.
Z raportu dowiesz się jak rozwiązaliśmy u klienta problem długu technicznego, który narastał przez poprzednie lata.
-
Jedną z moich pasji jest sport, a w szczególności siatkówka, która nauczyła mnie dyscypliny, cierpliwości, wytrwałości oraz czegoś, co szczególnie wykorzystuję w moim życiu zawodowym – pracy w zespole.
Z branżą IT jestem związana od 2009 roku, a z samym Craftware od prawie 4 lat. Na co dzień pracuję jako Service Manager oraz mam przyjemność prowadzić i rozwijać zespół Service Managerów. W pracy z klientami ważne jest dla mnie szeroko rozumiane dostarczanie wartości klientowi, co wspólnie przybliża nas do osiągania jego celów biznesowych, a tym samym satysfakcji ze współpracy.
-
Od 9 lat jestem związana ze sprzedażą w branży IT. Specjalizuję się we wspieraniu globalnych organizacji w szerokim spektrum usług – od zaawansowanego team leasingu przez projekty end-to-end w modelu fixed price, po implementacyjne wsparcie systemów na zasadach managed service oraz organizację programów szkoleniowych dla zespołów IT.
W Craftware w roli Sales Managera pracuję od prawie 5 lat, prowadząc kilkuosobowy zespół handlowy. Zawsze chętnie dyskutuję na temat nowych rozwiązań, dostosowanych do unikalnych potrzeb klienta.