Czy zdarza Ci się, że niechętnie podchodzisz do realizacji dużego projektu w swojej organizacji? Prawdopodobnie wstrzymuje Cię to, że będzie on trwać wiele miesięcy, wymagać będzie szerokiej, wstępnej analizy i zatwierdzenia ogromnych budżetów przed wykonaniem jakiejkolwiek pracy. Jeśli chcesz szybko zobaczyć pierwsze wyniki i jednocześnie rozszerzyć możliwości swojej platformy Salesforce, to jesteśmy w stanie zaproponować Ci wsparcie naszego doświadczonego zespołu. Sprawnie przygotujemy dla Ciebie propozycję wdrożenia MVP (Minimum Viable Product) i przedstawimy ofertę dopasowaną do Twojego budżetu. To podejście pozwoli Ci na elastyczne realizowanie swoich celów biznesowych i zminimalizowanie ryzyka niepowodzenia powiązanego z długotrwałym wdrożeniem.

Ekspresowo rozpoczynaj projekty
Nie realizuj długotrwałych wdrożeń, działaj metodą małych kroków, które dadzą natychmiastowe efekty.
Szybko osiągaj ROI
Wypracowany w krótkim czasie zysk z inwestycji pokaże wartość Twoich rozwiązań partnerom biznesowym.
Twórz rozwiązania na miarę
Produkty stworzone na podstawie realnych, zebranych wcześniej potrzeb użytkowników większą wartość, niż te opracowane odgórnie.
Reaguj na zmieniające się wymagania
Na bieżąco zbieraj wymagania od biznesu. W razie ich zmiany możesz szybko wprowadzić koniecznie modyfikacje.

Nasze doświadczenie
W ciągu ostatniego roku zrealizowaliśmy kilkadziesiąt projektów w metodyce Agile.
Szerokie kompetencje
Posiadamy pełny zakres umiejętności, który pozwala nam w całości zrealizować projekty end-to-end.
Elastyczny model współpracy
Z naszymi klientami współpracujemy zarówno w modelu fixed price i agile-based.
Stała grupa ekspertów
Do realizacji projektów angażujemy doświadczonych pracowników, z którymi współpracujemy od wielu lat.
-
Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.
Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na Platformie sposoby integracji.
-
Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.
-
Na podstawie naszych doświadczeń jako główną rolę rekomendujemy Product Ownera, osobę odpowiedzialną za wdrożenie po stronie klienta (odpowiedzialność za wymagania biznesowe i techniczne, koordynacja pozostałych osób po stronie klienta, odpowiedzialność za dalsze utrzymanie i rozwój systemu). Ponadto, żeby projekt zakończył się sukcesem, konieczne jest zaangażowanie: sponsora/sponsorów projektu (najczęściej CEO, członkowie zarządu), właścicieli procesów biznesowych, które obejmie CRM oraz działu IT (architekt znający kompleksowo systemy w firmie, osoby odpowiedzialne za poszczególne systemy, które będą się integrować z CRM). Ważnymi osobami są także ambasadorowie (czyli wybrani końcowi użytkownicy systemu) i dostawcy zewnętrzni. W przypadku integracji z systemami zewnętrznymi mogą to być także agencje marketingowe prowadzące kampanie dla firmy (w przypadku Salesforce Marketing Cloud, Audience Studio, Pardot).
-