Forbes opublikował najnowszy ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość. W kategorii firm o obrotach od 5 do 50 mln zł. Craftware uplasowało się w pierwszej setce najszybciej rosnących firm w Polsce oraz pierwszej dziesiątce firm IT.

To wyróżnienie jest potwierdzeniem, że nasz styl pracy i koncentracja na kliencie – realizacji jego celów, doborze rozwiązań najlepiej odpowiadającym jego potrzebom – a także doświadczenie ekspertów, którzy blisko współpracują z biznesem – przynosi dobre efekty. To wszystko nie byłoby możliwe, gdyby nie codzienna praca zespołu Craftware oraz zaufanie, którym obdarzyli nas klienci.

Diamenty Forbesa-ranking cz. 1Diamenty Forbesa-ranking cz. 2

Obraz – Forbes.pl, Ranking „Diamenty Forbesa 2020”

 

Jak powstaje ranking

Ranking Diamentów Forbesa podzielony jest na trzy kategorie według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: firmy małe (przychody 5–50 mln zł.), firmy średnie (przychody od 50 do 250 mln zł.) oraz firmy duże (przychody powyżej 250 mln zł.).

Bisnode Polska zebrała dane do tego corocznego zestawienia na podstawie złożonych do Krajowego Rejestru Sądowego raportów za lata 2018-2019. Na tej podstawie wytypowano około siedem tysięcy przedsiębiorstw, które mają wysoką bieżącą płynność, nie zalegają z płatnościami oraz wykazały dodatni wynik finansowy i wartość kapitałów własnych. Ostatecznie w rankingu można znaleźć firmy, które osiągnęły największy przeciętny roczny wzrost wartości (minimum 15 procent).

 

Więcej informacji o rankingu:

Pełny ranking Diamentów Forbesa 2020.

Artykuł “Jak powstawały Diamenty Forbesa 2020”.

Artykuł “Diamenty Forbesa. Co nam mówi ranking? Przebudzenie mocy”.

Autor
  • Ewa Woźniak
  • Product Marketing Manager
  • Posiada 13-letnie doświadczenie w marketingu, PR i komunikacji. Na początku kariery pracowała w administracji publicznej, gdzie odpowiadała za działania promocyjne rządowych projektów IT. Od 5 lat związana z sektorem komercyjnym, w którym wspiera firmy w działaniach digital marketingu, content marketingu oraz Public Relations.

Opracowanie redakcyjne:
Aleksandra Pasek
Korekta językowa