Firma z sektora produkcyjnego, specjalizująca się w projektowaniu zaawansowanych systemów sterowania oraz komponentów elektronicznych dla AGD, motoryzacji i systemów grzewczych
W momencie rozpoczęcia współpracy firma mierzyła się z kilkoma wyzwaniami związanymi z przetwarzaniem danych oraz zarządzaniem zamówieniami.
- Brak automatyzacji procesów raportowania wymuszało ręczne przetwarzanie dużej ilości danych.
- Niespójny przepływ informacji między systemami prowadził do opóźnień i trudności w zarządzaniu zamówieniami.
Wspólnie zdiagnozowaliśmy potrzebę wdrożenia kompleksowego, skalowalnego systemu wsparcia procesów operacyjnych i biznesowych.
Klient potrzebował kompleksowego rozwiązania, które:
- zautomatyzuje procesy raportowania i zarządzania zamówieniami,
- zintegruje przepływ danych między systemami,
- ułatwi przyszłe utrzymanie systemu bez konieczności pisania customowego kodu.
-
Decyzja o nawiązaniu współpracy została podjęta na podstawie rekomendacji oraz udanego Proof of Concept przeprowadzonego w fazie pre-sales. Już na etapie warsztatu zerowego zidentyfikowano kluczowe problemy i zaproponowano konkretne kroki do ich rozwiązania. Transparentność działań i eksperckie podejście przekonały firmę do podjęcia współpracy z Craftware.
W trakcie warsztatu zerowego przeanalizowaliśmy bieżące procesy i zidentyfikowano najważniejsze obszary wymagające optymalizacji:
- Automatyzacja procesów raportowania.
- Usprawnienie zarządzania zamówieniami i integracja danych w czasie rzeczywistym.
W kolejnych krokach wdrożono szereg rozwiązań, jak automatyzacja procesów, rozwiązania umożliwiające generowanie raportów i analiz w czasie rzeczywistym, wspierający zarządzanie projektami. Wartością dodaną była szybka identyfikacja tzw. quick wins – drobnych zmian, które od razu przełożyły się na zauważalną poprawę efektywności.
-
osiem automatyzacji eliminując konieczność manualnego przetwarzania danych, co usprawniło kluczowe operacje
-
jeden zbiorczy raport projektowy – narzędzie do lepszej kontroli i analizy danych
-
zero linii customowego kodu, co znacząco obniżyło koszt utrzymania systemu i zwiększyło jego elastyczność
-
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów współpracy. Już od pierwszych etapów projekt był prowadzony profesjonalnie, a wypracowane rozwiązania pozwoliły znacząco zwiększyć efektywność procesów w naszej organizacji.”
– Zespół klienta
Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe oraz eliminacja ręcznego przetwarzania danych pozwoliły firmie osiągnąć wyraźną poprawę efektywności i transparentności operacyjnej. Dzięki skutecznej współpracy z naszym zespołem, firma zyskała skalowalny system, gotowy na przyszłe wyzwania.
-
Jak zautomatyzować pracę handlowców?
-
Integracja CRM z CTI – jak rozwiązania LWC przyspieszają procesy sprzedaży i automatyzację
-
Zautomatyzowana kontrola jakości dla większej wydajności w firmie produkcyjnej dzięki UiPath RPA
-
Wykorzystanie UiPath do zapobiegania oszustwom transakcyjnym