Twój obszar zadań
  • Wiodąca rola w partnerstwie w transformacji cyfrowej Klienta i doradztwie w wykorzystaniu maksimum potencjału Salesforce.
  • Analiza biznesowa osadzona w kontekście Salesforce, poznawanie wymagań Klienta i jego celów biznesowych.
  • Projektowanie aspektów funkcjonalnych wdrożenia.
  • Prowadzenie komunikacji z Klientem, warsztatów, szkoleń i sesji demo.
  • Rola proaktywnego łącznika pomiędzy biznesem i zespołem delivery.
  • Czuwanie nad tym, by rozwiązania funkcjonalne były jakościowe, skalowalne, wydajne i zgodne ze standardem Salesforce i dobrymi praktykami branżowymi.
  • Tworzenie wkładu dla zespołu delivery: user stories, diagramów procesów, oraz dokumentacji funkcjonalnej.
  • Nadzór nad fazą testów akceptacyjnych (UAT).
  • Doradztwo dla Klienta w planowaniu roadmapy usprawnień, wsparcie dla zespołu Sprzedaży podczas cross-sellingu, up-sellingu, QBR (quarterly business review).
Biuro - Office
Craftware Salesforce Partner
Zespół

Salesforce Technology Team to zespół ekspertów, który skupia specjalistów z obszarów developmentu, administracji oraz konsultingu. Liczy około 140 osób i pracuje w ramach trzech głównych obszarów: Salesforce, Veeva oraz Marketing Cloud.

Menadżer: Łukasz Chęciński

Rozwój

Otrzymasz dostęp do najnowszych aktualizacji, funkcji i certyfikatów, do których pomożemy Ci w przygotowaniu i pokryjemy wszelkie koszty. Możesz również liczyć na szkolenia wewnętrzne, wymianę wiedzy, udział w konferencjach branżowych, a także wejście na ścieżkę kariery w strukturach naszej organizacji (jeśli tylko chcesz oczywiście).

Rozmowa
Wartości - Business Value
Oczekiwania kompetencyjne
  • Doświadczenie we wdrażaniu Salesforce end-to-end jako konsultant, lub jako administrator lub deweloper, z doświadczeniem zbierania wymagań biznesowych.
  • Umiejętność samodzielnej pracy w wiodącej roli konsultanckiej na projekcie, autonomia w działaniu.
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne, umiejętność asertywnej komunikacji z szacunkiem do odbiorcy.
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia warsztatów z klientem i prezentacji.
  • Zdolność jasnego tłumaczenia technicznych spraw laikom, i vice versa – języka biznesu zespołowi technicznemu.
  • Znajomość dobrych praktyk we wdrażaniu Salesforce, świadomość możliwości i ograniczeń platformy.
  • Znajomość podstaw architektury platformy Salesforce, integracji z innymi systemami.
  • Znajomość podstaw analizy biznesowej – zbieranie wymagań biznesowych, pisanie user stories, tworzenie diagramów procesów w notacji BPMN.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+/C1).
  • Certyfikaty Salesforce: Administrator lub App Builder, oraz Sales Cloud lub Service Cloud.
  • Ciekawość w poznawaniu nowych produktów Salesforce i kierunków rozwoju istniejących produktów.
  • Elastyczne podejście do pracy z różnymi technologiami, umiejętność szybkiego wejścia w nowy temat lub produkt.

Mile widziane – Co dodatkowo pomoże Ci w tej roli?

  • Certyfikaty architektoniczne Salesforce: Application Architect, System Architect, B2B/B2C Solution Architect.
  • Znajomość Salesforce Industries (Vlocity).
Dodatkowe korzyści
  • kariera_praca-zdalna

    Praca zdalna

  • kariera_godziny-pracy

    Elastyczne godziny pracy

  • kariera_budzet

    Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój

  • kareira_lekcje-angielskiego

    Lekcje języka angielskiego

  • kariera_ubezpieczenie

    Ubezpieczenie na życie

  • kariera_praca-zwinna

    Zwinne środowisko pracy

  • kariera_imprezy

    Epickie imprezy integracyjne

  • Swoboda działania

  • kariera_rynek-pracy

    Rekrutacje wewnętrzne

  • kariera_opieka-medyczna

    Prywatna opieka medyczna

  • kariera_karta-sportowa

    Karta sportowa

  • kariera_bonusy

    Brak dress-code

  • kariera_biblioteka

    Biblioteka biurowa

  • kariera_gaming-room

    Gaming room

  • kariera_bonusy

    Bonusy za polecenie

  • kariera_terapeuta

    Wsparcie psychologiczne

  • Brak dress-code

    Brak dress-code

  • kariera_Ergonomiczne-biuro

    Ergonomiczne biuro

Dlaczego Craftware?
  • Z Craftware pracujesz gdzie chcesz i jak chcesz. Oferujemy pełną elastyczność, swobodę i zaufanie. Wszystko to w niekorporacyjnej atmosferze i luźnym podejściu do relacji w zespole.

  • Ucz się od najlepszych. Mamy unikalną wiedzę i ludzi, z którymi chcesz pracować.

  • Tu nie przestajesz się rozwijać. Zróżnicowane projekty i nowe wyzwania. Z pomocą zespołu będziesz lepszy na wielu poziomach.

  • Zostaniesz ekspertem. Inwestujemy w ludzi i wspieramy indywidualne cele. Skorzystaj z szeregu możliwości dla własnego rozwoju.

Dołącz do nas!

Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.

Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.

Opiekun rekrutacji