Zmień podejście do sprzedaży – patrz na klienta, nie na transakcję
  • Crowne Plaza Warsaw, Rondo Daszyńskiego 2
  • 30/06/2022
  • 16:00 - 19:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Retail

Pozyskanie klienta i utrzymanie jego lojalności to dziś spore wyzwanie. “Chwila nieuwagi” – brak towaru, mało promocji, wysoka cena, źle działająca strona sklepu – i rzekomo lojalny klient może porzucić Cię dla konkurencji. Znalezienie innego, często lepszego i tańszego produktu jest proste – to tylko kilka kliknięć, na przykład w sponsorowany link, który akurat wyświetli się na stronie.

Dlaczego klienci odchodzą? Jak ich zatrzymać albo nakłonić do powrotu? Dodatkowo dla wielu firm omnichannel to nadal ogromne wyzwanie, gdzie największą przeszkodą w jego wdrożeniu okazuje się połączenie danych z dwóch sprzedażowych “światów”, czyli online i offline. Jak radzić sobie z tymi wyzwaniami?

Zapraszamy na spotkanie, którego tematem przewodnim jest lojalność. Czy ten event jest dla Ciebie? Zróbmy krótki test. Czy któreś z poniższych wyzwań brzmi znajomo?:

  • rozproszenie danych i wiele niepołączonych systemów, funkcjonujących jednocześnie w firmie,
  • brak narzędzi do śledzenia i pracy z Customer Lifetime Value,
  • brak automatyzacji procesów,
  • koncentracja działań na zwiększaniu liczby transakcji, a nie na budowaniu trwałej relacji z klientem.

Pokażemy narzędzia jak sobie z nimi radzić i rozwiązania, sprzyjające budowaniu trwałych relacji z klientem, zwiększaniu jego zaufania do marki i satysfakcji z obsługi okołosprzedażowej. Poznasz narzędzia i funkcjonalności do usprawnienia codziennych działań, takich jak: personalizacja oferty, tworzenie programów lojalnościowych (nagrody, punkty), UX na najwyższym poziomie czy zarządzanie danymi, w efekcie prowadzące do wzrostu sprzedaży i przychodów Twojego sklepu.

allegro logo
Gość specjalny

Polska spółka z branży e-commerce, operator internetowej platformy handlowej. Firma należy do TOP 10 e-commerce na świecie pod względem liczby odsłon – średnio jest ich 194 mln w miesiącu. Allegro ma ponad 13 mln aktywnych użytkowników. Od października 2020 roku firma jest notowana na GPW.

Agenda
  • 16:00 - 16:30

    Lunch (ciepłe i zimne przekąski, napoje, lampka wina)

  • 16:30- 16:45

    Czy “centryzm” może być dobry? Tak – jeśli mamy na myśli klientocentryzm, bo doświadczenie konsumenta to dziś jedyne realne źródło wzrostu firmy. Jeden klient, wiele systemów, czyli silosy na drodze do klientocentryzmu. Jak technologia może pomagać w ich rozbiciu? Różne oblicza klientocentryzmu czyli ścieżki, dane i kompleksowe aktywacje oraz ich wpływ na lojalność. Lojalność zaczyna się długo przed zakupem, czyli współczesna definicja marki.

    Prelegent: Krzysztof Sobieszek, Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe

  • 16:45 - 17:05

    Jak osiągnąć autentyczną lojalność w XXI wielu? Co to jest nowoczesna lojalność? Cztery kluczowe elementy w budowie lojalności klientów.

    Prelegenci: Piotr Łobaczewski, Client Director, Marketing Cloud Solutions, Salesforce Poland i Łukasz Smoleń, Enterprise Account Executive – Marketing Cloud – CEE, Salesforce

  • 17:05 - 17:50

    Jak wygrać z depczącą po piętach konkurencją, gdy obniżanie marży to za mało? Jak skutecznie zarządzać danymi i wdrażać optymalne procesy sprzedażowe? Recepta na sukces tkwi w zastosowaniu właściwej technologii. Możesz zostać liderem w swojej kategorii, jeśli zadbasz o jak najlepsze doświadczenie klienta. Dowiedz się, jak pomogą Ci w tym narzędzia z rodziny Salesforce.

    Prelegenci: Marek Ceglarz, Salesforce Business Consultant, Craftware/ Krzysztof Lesisz – Architekt Salesforce oraz Manager zespołu Konsultantów, Craftware / Kamil Czekaj – Konsultant Salesforce i Salesforce Marketing Cloud, Craftware

  • 17:50 - 18:10

    Czy można blisko i efektywnie pracować z partnerami w programach partnerskich, powierzając ten proces jednemu narzędziu? Ten model doskonale sprawdza się w Allegro. Zobacz, jak wygląda krok po kroku kwalifikacja klienta za pomocą Salesforce – od weryfikacji konta, przez wysyłkę zaproszenia do programu, na oznaczeniu konta symbolem programu kończąc. Sprawdź, jak można monitorować spadki sprzedażowe wśród kluczowych partnerów i aktywnie na nie reagować.

    Prelegent: Mariusz Skrzypczak, Product Owner, Allegro Group

  • 18:10 - 18:30

    Niekończąca się kolejka zgłoszeń i czas tracony niepotrzebnie na ich obsługę to typowe bolączki serwisu. Ten problem można rozwiązać, zarządzając “skillami” doradców, a potem przypisując zgłoszenie do osoby “mocnej” w danym temacie. Posłuchaj, jak Allegro zwiększyło w ten sposób produktywność i customer experience, dzięki wdrożeniu rozwiązań Salesforce scustomizowanego pod potrzeby Allegro.

    Prelegent: Katarzyna Kowalska, Business Owner, Allegro Group

  • 18:30 - 19:00

Kto skorzysta na udziale w wydarzeniu?
  • icon-webinar-zielony

    Branża retail i e-commerce – przedstawiciele firm prowadzących sprzedaż B2C zarówno w modelu digital, jak i omnichannel

  • icon-webinar-zolty

    Działy i zespoły: sales, digital sales, digital marketing, CRM, obsługa klienta, data and analytics, CX, omnichannel

  • icon-webinar-niebieski

    Szefowie działów, liderzy tematyczni, członkowie zarządu odpowiadający za wymienione obszary

Prelegenci

Liderka zespołu z wieloletnim doświadczeniem. W Allegro od lat. Świat obsługi klienta zna i rozumie, dzięki pracy w działach Customer Experience znanych marek (Play, Lidl, Allegro). Z powodzeniem wykorzystuje tę wiedzę w standaryzowaniu i automatyzowaniu procesów CRM. Wraz z wszechstronnym zespołem specjalistów rozwija Salesforce, kładąc nacisk na satysfakcję ponad 2k użytkowników.

Katarzyna Kowalska
Business Owner, Allegro Group

Od 11 lat nieprzerwanie w Allegro.pl. Przez wiele lat opiekun kluczowych sprzedających takich jak Media Expert, RTV EURO AGD, NEONET. Współtworzył pierwsze edycje programów partnerskich, a także wiele akcji promocyjnych zachęcających klientów B2B do poszerzenia asortymentu i zwiększenia swojej sprzedaży na Allegro.pl. Od 2020 roku odpowiedzialny za rozwój funkcjonalności CRM wspierających zespoły sprzedażowe we współpracy z klientami. Z sukcesami łączy potrzeby biznesu z możliwościami systemu.

Mariusz Skrzypczak
Product Owner, Allegro Group

Specjalista w obszarze Salesforce CRM. Początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Swoją przygodę z Salesforce rozpoczął od sprzedaży Platformy Salesforce, natomiast obecnie zajmuje się konsultingiem w zakresie Salesforce CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na odnajdywaniu wartości z wdrożenia dla nowych klientów, współpracy z nimi nad budowaniem zakresu wdrożenia oraz jego wyceną. Odpowiada też za konfigurację systemów i realizację niektórych wdrożeń. Poza codzienną pracą w Craftware, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych CRM i Marketing Automation i zapalony motocyklista. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Marek Ceglarz
Salesforce CRM Consultant, Craftware

Doświadczony Architekt Salesforce oraz Manager zespołu Konsultantów w Craftware. Ma na koncie wdrożenia Sales i Service Cloud w branżach farmaceutycznej, finansowej, sprzedaży retail i e-commerce oraz wielu innych dla klientów globalnych i lokalnych. Obecnie kieruje implementacjami Marketing Cloud oraz Interaction Studio. Związany z technologią Salesforce od 11 lat. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku „Salesforce i Marketing Automation”.

 

Krzysztof Lesisz
Architekt Salesforce oraz Manager zespołu Konsultantów, Craftware

Obecnie odpowiada za obszar doradztwa transformacji dla Klientów Publicis Groupe. Konsultant i strateg z 17-letnim doświadczeniem związany z branżą digital, marketingu i innowacji. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji (Zenith jako dyrektor strategii, wcześniej Mindshare), startupów (nk.pl), gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing  oraz stowarzyszenie branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Od 12 lat szkoli liderów z różnych obszarów digitalizacji i innowacji z ramach Kursów Management i Startegic Leadership Academy ICAN Institute. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 100 wystąpień na konferencjach. Interesuje go zwiększanie wartości biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentów, rynków i technologii.

Krzysztof Sobieszek
Business Transformation Practice Lead, Publicis Groupe

Lider rozwiązań Salesforce Marketing Cloud o bogatym doświadczeniu we współpracy zarówno z firmami na zachodzie Europy, głównie w UK, jak i z klientami globalnymi. Doświadczenie nabył pracując wcześniej w organizacjach takich jak Adobe oraz Microsoft. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Amazon, Nike, John Lewis, Tesco, Moneysupermarket.com Group, Confused.com, Legal & General oraz holdingi mediowe takie jak IPG, WPP, Dentsu.

 

Obecnie z pasją współtworzy dokonania Salesforce na terenie Polski. Wspomaga polski biznes w zakresie transformacji marketingu zgodnie z wymogami epoki cyfrowej.

Piotr Łobaczewski
Client Director, Marketing Cloud Solutions, Salesforce Poland
Dlaczego warto dołączyć do wydarzenia?
  • icon_tworzenie swiadomosci marki

    Trendy

    Przedstawimy gorące trendy w obszarze loyalty

  • icon_uwspolniony proces sprzedazy

    Customer Experience

    Opowiemy o nowoczesnym podejściu do budowania Customer Experience

  • Technologie i narzędzia

    Pokażemy technologie i narzędzia, wspierające wyzwania wynikające z obsługi omnichannel

  • icon-duzo-certyfikatow

    Dobre praktyki Allegro

    Zaprezentujemy dobre praktyki i case study Allegro – lidera branży e-commerce w regionie

Organizatorzy i Partnerzy
  • Craftware – od 2014 kluczowy Partner Salesforce. Od trzech lat Partner Veeva i UiPath. Na co dzień wdrażamy rozwiązania Salesforce oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu w IT, zapewniając m.in. Project Managerów, Service Managerów, Testerów, Analityków Biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.

    Craftware logo
  • Salesforce, Inc. amerykańska firma produkująca oprogramowanie w chmurze z siedzibą w San Francisco w Kalifornii. Świadczy usługi zarządzania relacjami z klientami (CRM), a także zapewnia uzupełniający pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw skoncentrowanych na obsłudze klienta, automatyzacji marketingu, analityce i tworzeniu aplikacji.

    Salesforce-Partner-Logo
  • Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1700 ekspertów.

    Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis Worldwide, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.

    logo publicis
Miejsce

Crowne Plaza® Warsaw – The HUB
Rondo Daszyńskiego 2
02-843 Warszawa

Start godz. 16:00
sala IPANEMA (I piętro)

crowne plaza