-
uporządkować procesy obsługi klienta
-
zyskać więcej czasu dla swoich zespołów
-
lepiej wykorzystać dane i automatyzację
-
podnieść satysfakcję klientów i efektywność pracy
Od ponad dekady wdrażamy rozwiązania Salesforce w firmach, które – tak jak Twoja – stawiają na rozwój i chcą szybciej odpowiadać na potrzeby klientów. Wiemy, co działa, i chcemy się tym z Tobą podzielić.
Od 6 lat promuje Salesforce w Polsce, uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i nagrywając materiały demo. Na LinkedIn dzieli się wiedzą i wskazuje dobre praktyki związane z pracą w CRM. Gość podcastu CoffeForce.pl, tłumaczący tajniki sprzedaży Salesforce. Skupia się na budowaniu relacji, uważając je za priorytet w życiu i w biznesie. Prywatnie uczestnik i miłośnik sportów ekstremalnych.
Od ponad 4 lat pracuje z klientami w ekosystemie Salesforce, pomagając im przekładać potrzeby biznesowe na optymalną architekturę i strategię wdrożenia. Część z dotychczasowych doświadczń związana jest z obszarem obsługi klienta. Miał okazję wspierać organizacje w budowaniu skutecznych procesów i rozwiązań. Podczas spotkania z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania związane z praktycznym wykorzystaniem Salesforce w dziale service
Business development, sales and marketing professional with 10 years of experience in digital advertising industry & IT solutions. Skilled at planning & execution of data-driven business development and sales strategies. An enthusiastic team player excited to utilize different tools and apps in order to achieve set goals.
Od blisko dekady realizuje projekty w obszarze integracji systemów IT, specjalizując się w platformie MuleSoft. Jako Consulting Manager w Bluesoft doradza organizacjom, jak modernizować architekturę integracyjną i budować spójne środowiska IT wspierające rozwój biznesu. Współpracuje z firmami z różnych branż, pomagając im efektywnie łączyć Salesforce Service Cloud z innymi systemami i zapewniać agentom (w tym też AI) dostęp do kompletnych danych o kliencie