-
Zainspiruj się
Posłuchaj innowatorów, którzy odnoszą sukcesy w biznesie. Zobacz, nad jakimi ułatwieniami dla swoich klientów pracuje obecnie Salesforce i co możesz wykorzystać u siebie w firmie.
-
Dowiedz się
Zobacz, w jaki sposób, dzięki Platformie 360, rozwiniesz swoją firmę, zwiększysz zatrudnienie i pójdziesz naprzód.
-
Skontaktuj się
Potrzebujesz pomocy w tym procesie? Poznaj partnera Salesforce, który w zaplanowany sposób przyjrzy się Twojemu biznesowi i pomoże wybrać najlepsze rozwiązania.
Na naszym wirtualnym stoisku, przez cały czas trwania Salesforce Live, dostępne będzie wystąpienie, które nagraliśmy specjalnie na tę okazję z jednym z naszych klientów – Sodexo Benefits & Rewards Services Poland.
Nasza sesja pod tytułem: „Craftware&Sodexo Poland Story – Jak rozwijać i skalować sprzedaż w B2B”, przeprowadzi Was przez proces wdrożenia Salesforce w Sodexo od strony biznesowej. Powiemy:
- jak zwiększyć efektywność działu sprzedaży bez zwiększania zatrudnienia;
- jak sprawić, by twoi handlowcy cieszyli się na wzmożoną kontrolę ich pracy;
- i jeszcze jak to wszystko zautomatyzować.
Sesja odbędzie się w języku angielskim.
-
Doświadczony analityk biznesowy z wieloletnią praktyką zdobytą w międzynarodowych organizacjach. Na początku pracy zawodowej związana z analizą sprzedaży (Grupa Animex Polska), następnie z controllingiem w obszarze rentowności nowych obszarów biznesowych (Wolters Kluwer Polska). Od 2017 roku pracuje w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, gdzie odpowiedzialna jest za wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży, a także dostarczenie kompleksowych narzędzi pracy w zakresie BI. W 2019/2020 była odpowiedzialna za wdrożenie grupowego projektu Salesforce BRS Polska i zintegrowanie systemów współistniejących.
-
Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2017 roku z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.