Roundtable: Jak budować interakcje z klientami w obszarze ochrony zdrowia
  • Belvedere – Łazienki Królewskie ul. Agrykoli 1, Warszawa
  • 30/11/2021
  • 16:30 - 19:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Pandemia przyśpieszyła cyfryzację wielu aspektów naszego życia. Jedną z nich jest system Opieki Zdrowotnej, który na skutek pandemii “przeniósł się” do świata online. Zdalny dostęp do leczenia, na różnych jego etapach, to dziś nie tylko kwestia komfortu użytkowników ale także wsparcie w świadczeniu usług. Dotyczy to zarówno pacjentów, specjalistów ochrony zdrowia jak również branż Life Science i Healthcare. Wykorzystanie technologii cyfrowych może mieć odzwierciedlenie w całym systemie Opieki Zdrowotnej.

A jak widzą to eksperci? Chcemy przyjrzeć się cyfryzacji z punktu widzenia decydentów w branży Healthcare i Life Science. W wąskim gronie ekspertów, porozmawiamy jak pandemia wpłynęła na trendy rynkowe w kontekście komunikacji B2B2C oraz jak przyspieszyła procesy związane z wielokanałową komunikacją w Systemie Opieki Zdrowotnej z odbiorcami końcowymi.

Korzystając z doświadczenia naszych ekspertów opowiemy, jak spersonalizować zaangażowanie pacjenta, zbudować i utrzymać relacje z pracownikami służby zdrowia oraz zoptymalizować wyniki biznesowe. Przedstawimy także case study systemu – globalnego program badań, który pomaga w doborze indywidualnego leczenia.

 

Spotkanie odbędzie się 30 listopada 2021 o godz. 16:30
w Restauracji Belvedere – Łazienki Królewskie
ul. Agrykoli 1, Warszawa

Prosimy o potwierdzenie przybycia do 17 listopada 2021.

Potwierdzam udział w spotkaniu
Agenda
  • 16:30

  • 16:35 - 17:05

  • 17:05 - 17:45

  • 17:45 - 18:15

  • 18:15 - 19:00

  • 19:05

Potwierdzam udział w spotkaniu
Prowadzący Roundtable
  • Prezes firmy MedInvest Scanner sp. z o.o., zajmującej się doradztwem w zakresie wyceny i refundacji, due diligence w zakresie oceny portfolio firm z zakresu Life Science i oceną innowacyjności. Wcześniej był konsultantem w DBSE oraz członkiem międzynarodowego Zespołu Prawa Farmaceutycznego i Ochrony Zdrowia Dentons.

     

    W latach 2015-2017, Krzysztof, jako wiceminister zdrowia był odpowiedzialny za politykę lekową, refundację oraz ustalanie urzędowych cen zbytu leków i wyrobów medycznych, mapowanie potrzeb zdrowotnych, inwestycje w opiece zdrowotnej, wycenę świadczeń zdrowotnych oraz koszyk świadczeń gwarantowanych. Przed objęciem funkcji wiceministra zdrowia, Krzysztof był prezesem HTA Audit, firmy zajmującej się oceną jakości raportów oceny technologii medycznych (HTA; Health Technology Assessment) do władz i instytucji publicznych oraz prezesem Watch Health Care Foundation.

     

    W latach 2010-2011 pełnił funkcję Prezesa CEESTAHC Central & Eastern European Society of Technology Assessment in Health Care. W latach 2006-2007 był Dyrektorem Departamentu Gospodarki Lekami w NFZ. W 2004 roku Krzysztof został wybrany do zarządu Health Technology Assessment International (HTAi) i piastował to stanowisko do 2007 r.

     

    W latach 2010-2012 oraz 2006-2008 Krzysztof prowadził szkolenia w Serbii i na Ukrainie z zakresu EBM, HTA, EBHC. Był również liderem zespołu Banku Światowego, którego celem było wprowadzenie w Serbii zasad EBHC.

  • Lider rozwiązań Salesforce Marketing Cloud o bogatym doświadczeniu we współpracy zarówno z firmami na zachodzie Europy, głównie w UK, jak i z klientami globalnymi. Doświadczenie nabył, pracując wcześniej w organizacjach takich jak Adobe oraz Microsoft. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Amazon, Nike, John Lewis, Tesco, Moneysupermarket.com Group, Confused.com, Legal & General oraz holdingi mediowe takie jak IPG, WPP, Dentsu.

     

    Obecnie z pasją współtworzy dokonania Salesforce na terenie Polski. Wspomaga zatem polski biznes w zakresie transformacji marketingu zgodnie z wymogami epoki cyfrowej.

  • Konsultant biznesowy CRM oraz dyrektor obszaru odpowiedzialnego za wdrażanie technologii Salesforce. Zawsze podchodzi do zagadnień strategicznie i w taki sposób, aby klient inwestował w rozwiązania, które przyniosą mu realną korzyść.

     

    Pasjonatka nowych technologii, których zastosowanie w biznesie doceniają użytkownicy różnego szczebla i których wartość można ewaluować w sposób mierzalny.

  • Z branżą mediową związany od ponad 15 lat. Do Value Media dołączył 12 lat temu, przechodząc z digitalowej komórki Initiative Media.

     

    Za zarządzanie domem mediowym, który wchodzi w skład największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiada od 2015 roku. Od 4 lat, jako CEO Group One Media, stoi na czele wszystkich spółek mediowych, z sukcesem kreując ich rozwój i ideę “one team”. Jest współtwórcą agencji e-commerce & martech SalesTube, content marketingowej Labcon i domu mediowego RL Media, którym zarządza.

     

    Choć mawia, że “najlepsze jest jeszcze przede mną”, to za swój największy sukces uważa udział w tworzeniu Group One oraz zdobycie wraz z zespołem Value Media tytułu Domu Mediowego roku 2017 wg MMP, a także najlepszych ocen klientów w badaniu Kantar dla MMP w raporcie z 2021. Między innymi za te osiągnięcia został trzykrotnie doceniony nominacją do nagrody magazynu Press Ad wo/MAN Roku.

     

    Jest również jurorem w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak: Effie Awards Europe czy Mixx Awards.

Potwierdzam udział w spotkaniu
Salesforce i Craftware
Organizatorzy

Salesforce Inc. – amerykańska firma produkująca oprogramowanie w chmurze z siedzibą w San Francisco w Kalifornii. Świadczy usługi zarządzania relacjami z klientami (CRM), a także zapewnia uzupełniający pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw skoncentrowanych na obsłudze klienta, automatyzacji marketingu, analityce i tworzeniu aplikacji.

W 2021 r. magazyn Fortune umieścił Salesforce drugie miejsce na swojej liście „100 najlepszych firm, w których warto pracować” na podstawie badania satysfakcji pracowników.

 

Craftware – polska firma działająca na rynku od 12 lat. Od 7 lat jesteśmy partnerem Salesforce, od 3 – UiPath a od roku – Veeva.

Doradzamy jak wdrożyć technologię Salesforce w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Współpracujemy zarówno z klientami z Polski jak i za granicy. Obsługujemy globalne korporacje administrując, utrzymując i rozwijając możliwości Salesforce w różnych zespołach. Świadczymy także usługi body leasingu i team leasingu z branży IT, zapewniając m.in. Project i Service Managerów, Testerów, Analityków Biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.