-
16:30
-
16:35 - 17:05
-
17:05 - 17:45
-
17:45 - 18:15
-
18:15 - 19:00
-
19:05
-
Prezes firmy MedInvest Scanner sp. z o.o., zajmującej się doradztwem w zakresie wyceny i refundacji, due diligence w zakresie oceny portfolio firm z zakresu Life Science i oceną innowacyjności. Wcześniej był konsultantem w DBSE oraz członkiem międzynarodowego Zespołu Prawa Farmaceutycznego i Ochrony Zdrowia Dentons.
W latach 2015-2017, Krzysztof, jako wiceminister zdrowia był odpowiedzialny za politykę lekową, refundację oraz ustalanie urzędowych cen zbytu leków i wyrobów medycznych, mapowanie potrzeb zdrowotnych, inwestycje w opiece zdrowotnej, wycenę świadczeń zdrowotnych oraz koszyk świadczeń gwarantowanych. Przed objęciem funkcji wiceministra zdrowia, Krzysztof był prezesem HTA Audit, firmy zajmującej się oceną jakości raportów oceny technologii medycznych (HTA; Health Technology Assessment) do władz i instytucji publicznych oraz prezesem Watch Health Care Foundation.
W latach 2010-2011 pełnił funkcję Prezesa CEESTAHC Central & Eastern European Society of Technology Assessment in Health Care. W latach 2006-2007 był Dyrektorem Departamentu Gospodarki Lekami w NFZ. W 2004 roku Krzysztof został wybrany do zarządu Health Technology Assessment International (HTAi) i piastował to stanowisko do 2007 r.
W latach 2010-2012 oraz 2006-2008 Krzysztof prowadził szkolenia w Serbii i na Ukrainie z zakresu EBM, HTA, EBHC. Był również liderem zespołu Banku Światowego, którego celem było wprowadzenie w Serbii zasad EBHC.
-
Lider rozwiązań Salesforce Marketing Cloud o bogatym doświadczeniu we współpracy zarówno z firmami na zachodzie Europy, głównie w UK, jak i z klientami globalnymi. Doświadczenie nabył, pracując wcześniej w organizacjach takich jak Adobe oraz Microsoft. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Amazon, Nike, John Lewis, Tesco, Moneysupermarket.com Group, Confused.com, Legal & General oraz holdingi mediowe takie jak IPG, WPP, Dentsu.
Obecnie z pasją współtworzy dokonania Salesforce na terenie Polski. Wspomaga zatem polski biznes w zakresie transformacji marketingu zgodnie z wymogami epoki cyfrowej.
-
Konsultant biznesowy CRM oraz dyrektor obszaru odpowiedzialnego za wdrażanie technologii Salesforce. Zawsze podchodzi do zagadnień strategicznie i w taki sposób, aby klient inwestował w rozwiązania, które przyniosą mu realną korzyść.
Pasjonatka nowych technologii, których zastosowanie w biznesie doceniają użytkownicy różnego szczebla i których wartość można ewaluować w sposób mierzalny.
-
Z branżą mediową związany od ponad 15 lat. Do Value Media dołączył 12 lat temu, przechodząc z digitalowej komórki Initiative Media.
Za zarządzanie domem mediowym, który wchodzi w skład największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiada od 2015 roku. Od 4 lat, jako CEO Group One Media, stoi na czele wszystkich spółek mediowych, z sukcesem kreując ich rozwój i ideę “one team”. Jest współtwórcą agencji e-commerce & martech SalesTube, content marketingowej Labcon i domu mediowego RL Media, którym zarządza.
Choć mawia, że “najlepsze jest jeszcze przede mną”, to za swój największy sukces uważa udział w tworzeniu Group One oraz zdobycie wraz z zespołem Value Media tytułu Domu Mediowego roku 2017 wg MMP, a także najlepszych ocen klientów w badaniu Kantar dla MMP w raporcie z 2021. Między innymi za te osiągnięcia został trzykrotnie doceniony nominacją do nagrody magazynu Press Ad wo/MAN Roku.
Jest również jurorem w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak: Effie Awards Europe czy Mixx Awards.
Salesforce Inc. – amerykańska firma produkująca oprogramowanie w chmurze z siedzibą w San Francisco w Kalifornii. Świadczy usługi zarządzania relacjami z klientami (CRM), a także zapewnia uzupełniający pakiet aplikacji dla przedsiębiorstw skoncentrowanych na obsłudze klienta, automatyzacji marketingu, analityce i tworzeniu aplikacji.
W 2021 r. magazyn Fortune umieścił Salesforce drugie miejsce na swojej liście „100 najlepszych firm, w których warto pracować” na podstawie badania satysfakcji pracowników.
Craftware – polska firma działająca na rynku od 12 lat. Od 7 lat jesteśmy partnerem Salesforce, od 3 – UiPath a od roku – Veeva.
Doradzamy jak wdrożyć technologię Salesforce w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Współpracujemy zarówno z klientami z Polski jak i za granicy. Obsługujemy globalne korporacje administrując, utrzymując i rozwijając możliwości Salesforce w różnych zespołach. Świadczymy także usługi body leasingu i team leasingu z branży IT, zapewniając m.in. Project i Service Managerów, Testerów, Analityków Biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.