Personalizacja jako kluczowa droga budowania i wspierania wzrostu branży retail
  • Warsaw Spire | Pl. Europejski 1
  • 15/06/2023
  • 14:00 - 18:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Jak technologia CRM oraz AI wspierają poprawę KPI biznesowych  oraz budują wartość i lojalność klienta na każdym etapie customer journey?

Ostatnie lata to ciągły i dynamiczny wzrost branży retail oraz e-commerce w Polsce. Także w przestrzeni omnichannelowej, która w handlu stała się standardem i sposobem na efektywne prowadzenia biznesu.

Jednocześnie żyjemy w ciekawych, acz pełnych wyzwań czasach. Wielu konsumentów sytuacja zmusiła do zmiany zachowań zakupowych,  anulowania lub odłożenia wielu zakupów na później, a aspekt ceny produktu czy usługi znów wrócił na pierwszy plan w procesie decyzyjnym. Wiadomo jednak, że cena to nie wszystko. Jest jeszcze wiele innych wartości, jakie może dać sklep klientowi.

Mnogość wyzwań sprawiła, że marketerzy szukają nowych sposobów docierania do klientów z ofertą, budowania stałej relacji i wyróżnienia swojej marki. Jednocześnie wyzwanie optymalizacji marży w warunkach silnej konkurencji cenowej wymaga odpowiedniego zaadresowania. Kluczem w tym procesie jest personalizacja.

Nikogo z nas nie dziwi mail z ulubionego sklepu, w którym nadawca zwraca się do nas bezpośrednio po imieniu i oferuje rabat na swoje produkty. To jednak nie wystarczy, aby mówić, że nasza komunikacja jest spersonalizowana. A przecież komunikacja to dopiero początek procesu personalizacji. Aby strategia personalizacji przyniosła oczekiwane efekty potrzeba czegoś więcej – wiedzy opartej na danych – danych o odbiorcach: kim są, jakie produkty lubią czy kupują tylko w promocjach, jak się zachowują na witrynie czy w punkcie sprzedaży, gdzie spędzają najwięcej czasu.

Na podstawie zaawansowanej analityki możemy stworzyć prawdziwie spersonalizowaną strategię sprzedażową:

  • Dopasować do klienta ofertę oraz moment kontaktu
  • Spersonalizować promocje i rabaty jednocześnie dbając o marżę
  • Spersonalizować komunikację
Zapraszamy na spotkanie, podczas którego dowiesz się:
  • jak budować długoterminową wartość klienta i optymalizować marżę dzięki strategii sprzedaży opartej o personalizację
  • jak zmienić odwiedzających e-sklep lub punkt sprzedaży w jego klientów
  • jak spersonalizować ofertę dla klienta
  • jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego
  • jak angażować klienta w naszą markę i korzystanie z naszych kanałów oraz jak aktywizować i połączyć online i offline
  • w jaki sposób budować i personalizować komunikację
Zwiększ lojalność klientów dzięki personalizacji
Agenda
  • 14:00 - 14:10

  • 14:10 - 14:30

    Większość marketerów na pytanie czy personalizuje swoje działania i komunikację odpowie, że tak. W tym samym czasie ich klienci zapytani o to samo, odpowiedzą, że nie do końca rozumieją na czym ta personalizacja polega, że rzeczywiście działa i jest przeprowadzana odpowiedzialnie. Właśnie o tej luce, która powstała w temacie personalizacji opowie Marcin Skrzypek.

  • 14:30 - 14:40

    „Your Brain Has Two Sides” to wstęp do fascynującej podróż do świata synergii między rozwiązaniami SAS i Salesforce, które w połączeniu zapewniają kompleksowe podejście do analizy danych, zarządzania klientami i doskonalenia strategii biznesowych.

    Podczas prelekcji dowiesz się, jak SAS, jako lider w dziedzinie analizy danych i sztucznej inteligencji, może dostarczyć Ci unikalne insighty i odpowiedzi na pytania dotyczące Twojego biznesu. Salesforce, z kolei, oferuje kompleksowe rozwiązania CRM, które umożliwiają lepsze zarządzanie klientami, automatyzację procesów i doskonalenie obsługi.

  • 14:40 - 15:00

    W pierwszej części prezentacji prelegenci opowiedzą o roli personalizacji na etapie pozyskania klienta – anonimowy użytkownik odwiedza sklep i…i co dalej? To jest pierwszy, ale już bardzo istotny moment, kiedy personalizacja zaczyna odgrywać istotną rolę.

  • 15:00 - 15:20

    Prelegenci skoncentrują się na z pozoru prostych i oczywistych interakcjach z klientem, takich jak prośba o zmianę adresu wysyłki czy też podanie numeru karty lojalnościowej podczas zakupów stacjonarnych. I opowiedzą jak takie działania mogą być początkiem dłuższego dialogu z klientem prowadzącego do m.in. serwowania wartościowych i spersonalizowanych informacji.

  • 15:20 - 15:40

    Działania posprzedażowe, dosprzedażowe, lojalizujące. Jesteśmy już po etapach pozyskania klienta i pierwszych transakcji. Czas na zbudowanie trwałej i efektywnej relacji klientami. To moment, w którym prelegenci opowiedzą o polepszaniu wskaźników powracalności, lojalności, budowie i wzroście marży.

  • 15:40 - 16:00

    Jak dodatkowo możemy monetyzowac przestrzeń reklamową? Udostępnianie powierzchni reklamowych na stronie w kontekście konkretnego segmentu klientów,  uwzględnienie tych danych w algorytmie serwowania reklam.

  • 16:00 - 16:10

    Podsumowanie tej części spotkania i klamra dopinająca podróż przez poszczególne etapy projektów biznesowych w retailu i e-commerce.

  • 16:10 - 16:25

  • 16:25 - 17:00

    Sekcja, w której trójka ekspertów przeprowadzi interaktywne warsztaty z obszarów analityki, metodyki implementacyjnej oraz zastosowania produktów Salesforce. To także przestrzeń i czas na zadawanie pytań poświęconych tym trzem kluczowym zagadnieniom. Zachęcamy do udziału w wybranej sekcji.

  • 17:00 - 18:00

    Po części oficjalnej zapraszamy na networking, rozmowy z prelegentami oraz poczęstunek.

Poznaj praktyczne wskazówki
Prelegenci
Lidia Sybicka
Sales Director Craftware

Entuzjastka automatyzacji marketingu z ponad 10-letnią praktyką. Pierwsze doświadczenia z tego obszaru zdobywała w biznesie, a od 4 lat wdraża rozwiązania Salesforce.
Posiada bogate doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych, konfiguracji i wdrożeniu narzędzi Marketing Cloud. Wspiera klientów w zakresie digitalowej transformacji. Uważa, że technologia gra kluczową rolę w budowaniu relacji 1:1 z klientem.

Aleksandra Gawlak
Marketing Cloud Consultant Craftware

Pasjonat technologii związany ze światem technologii i biznesu od wielu lat. Dzięki holistycznemu zrozumieniu znaczenia świata IT dla biznesu zajmuje się budowaniem pomostu między technologią a wartością dodaną dla zespołów biznesowych. Specjalizuje się w tworzeniu wspólnego zrozumienia wartości dodanej na różnych poziomach organizacji w kontekście projektów transformacji cyfrowej.

Tomasz Wosiński
Account Executive Craftware

W Saatchi&Saatchi od ponad 5 lat. Strateg z ponad 15-letnim doświadczeniem i szerokim spektrum kompetencji, m.in.: brand consulting, planowanie kampanii, WOM, trade marketing.
W ostatnich latach specjalizuje się w innowacjach związanych z marketing
automation oraz personalizacją. Tworzył duże, głośne i nagradzane kampanie dla klientów Saatchi&Saatchi takich jak: IKEA, Bank Pekao, Visa.

Pod skrzydłami Saatchi&Saatchi odpowiadał też za rozwój Data Management
Platform dla Mercedes-Benz w Polsce, repozycjonował markę Otomoto. Ma na koncie ponad 10 nagród Effie. Prelegent na konferencji IAB 2020.
Autor kilkunastu artykułów eksperckich z zakresu komunikacji marketingowej.

 

Marcin Skrzypek
Brand Engagement Senior Strategist | Publicis Groupe

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w budowaniu rozwiązań klasy Customer Intelligence. Z SAS związana jest od 2004 roku. Pracowała z największymi organizacjami w Polsce, w tym z branżą retail, bankowością, consumer finance i telekomunikacją. Realizowała wdrożenia rozwiązań Customer Intelligence jako Business Lead. Wspiera organizacje w projektowaniu kompetencji w zakresie Hiper-Personalizacji oraz w efektywnym wykorzystaniu zaawansowanej analityki (ML & AI) w budowaniu wartości.

Joanna Biernacka
Customer Intelligence Practice Lead | SAS

Dzięki doświadczeniu zdobytemu zarówno po stronie rynkowej, jak i konsultingowej łączy wyzwania biznesowe klientów z właściwymi rozwiązaniami technologicznymi. Propaguje jak najszersze wykorzystanie analityki, ale zawsze w połączeniu z konkretnymi korzyściami dla organizacji.

Marcin Hadys
Head of Sales | SAS

Dariusz Jańczuk kieruje w SAS praktyką Customer Intelligence. Odpowiada za klientów z regionu Europy Centralnej oraz Południowo-Wschodniej. Absolwent wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej wykorzystujący swoją wiedzę do znoszenia barier komunikacyjnych pomiędzy światami odbiorców biznesowych a architektów technicznych. Od kilkunastu lat zajmuje się promocją rozwiązań klasy CRM analitycznego i najnowszych trendów w tym obszarze włączając w to digitalizację czy hiper-personalizację sterowaną AI.

Dariusz Jańczuk
Customer Intelligence Practice Lead for Central & South East Europe | SAS
Zwiększ wartość koszyka dzięki personalizacji
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Trendy

    Opowiemy, dlaczego tak wielu z nas popełnia tak wiele błędów w obszarze personalizacji i o tym, że klienci stali się bardziej wybredni, a personalizacja może nam powiedzieć o nich znacznie więcej

  • Technologie i narzędzia

    Pokażemy technologie i narzędzia wspierające

    • obsługę omnichannel
    • automatyzację spersonalizowanej komunikacji
    • dostarczające analityczne rekomendacje w zakresie personalizacji oferty, komunikacji oraz optymalizacji marży
  • Dobre praktyki

    Zaprezentujemy dobre praktyki i case study. Opowiemy o przykładach wdrożeń, o korzyściach i wnioskach z prowadzonych projektów.

Organizatorzy i Partnerzy wydarzenia
  • Od 2014 kluczowy Partner Salesforce. Od trzech lat Partner Veeva i UiPath. Na co dzień wdrażamy rozwiązania Salesforce oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu w IT, zapewniając m.in. Project Managerów, Service Managerów, Testerów, Analityków Biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.

    Craftware AI CRM insurance ROI
  • Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment.

    logo publicis
  • Amerykański międzynarodowy producent oprogramowania analitycznego, opracowuje i sprzedaje pakiet oprogramowania analitycznego, które pomaga uzyskiwać dostęp do danych, zarządzać nimi, analizować je i raportować, aby pomóc w podejmowaniu decyzji.

    SAS logo
Miejsce wydarzenia

Warsaw Spire

ul. Plac Europejski 1

00-844 Warszawa

piętro 38

Ciekawostki związane z myhive Warsaw Spire:

  • Każda iglica na wieży ma 40 metrów wysokości i waży 25 ton, a do jej montażu użyto helikopterów
  • 88.000 elementów świetlnych zapewnia dynamiczne oświetlenie elewacji
  • Długość elementów stalowych użytych przy budowie równa się odległości z Polski do Brazylii
Warsaw Spire
Zapisz się na wydarzenie