Nikogo z nas nie dziwi mail z ulubionego sklepu, w którym nadawca zwraca się do nas bezpośrednio po imieniu i oferuje rabat na swoje produkty. To jednak nie wystarczy, aby mówić, że nasza komunikacja jest spersonalizowana. A przecież komunikacja to dopiero początek procesu personalizacji. Aby strategia personalizacji przyniosła oczekiwane efekty potrzeba czegoś więcej – wiedzy opartej na danych – danych o odbiorcach: kim są, jakie produkty lubią czy kupują tylko w promocjach, jak się zachowują na witrynie czy w punkcie sprzedaży, gdzie spędzają najwięcej czasu.
Na podstawie zaawansowanej analityki możemy stworzyć prawdziwie spersonalizowaną strategię sprzedażową:
- Dopasować do klienta ofertę oraz moment kontaktu
- Spersonalizować promocje i rabaty jednocześnie dbając o marżę
- Spersonalizować komunikację
- jak budować długoterminową wartość klienta i optymalizować marżę dzięki strategii sprzedaży opartej o personalizację
- jak zmienić odwiedzających e-sklep lub punkt sprzedaży w jego klientów
- jak spersonalizować ofertę dla klienta
- jak zwiększyć wartość koszyka zakupowego
- jak angażować klienta w naszą markę i korzystanie z naszych kanałów oraz jak aktywizować i połączyć online i offline
- w jaki sposób budować i personalizować komunikację
-
14:00 - 14:10
-
14:10 - 14:30
Większość marketerów na pytanie czy personalizuje swoje działania i komunikację odpowie, że tak. W tym samym czasie ich klienci zapytani o to samo, odpowiedzą, że nie do końca rozumieją na czym ta personalizacja polega, że rzeczywiście działa i jest przeprowadzana odpowiedzialnie. Właśnie o tej luce, która powstała w temacie personalizacji opowie Marcin Skrzypek.
-
14:30 - 14:40
„Your Brain Has Two Sides” to wstęp do fascynującej podróż do świata synergii między rozwiązaniami SAS i Salesforce, które w połączeniu zapewniają kompleksowe podejście do analizy danych, zarządzania klientami i doskonalenia strategii biznesowych.
Podczas prelekcji dowiesz się, jak SAS, jako lider w dziedzinie analizy danych i sztucznej inteligencji, może dostarczyć Ci unikalne insighty i odpowiedzi na pytania dotyczące Twojego biznesu. Salesforce, z kolei, oferuje kompleksowe rozwiązania CRM, które umożliwiają lepsze zarządzanie klientami, automatyzację procesów i doskonalenie obsługi.
-
14:40 - 15:00
W pierwszej części prezentacji prelegenci opowiedzą o roli personalizacji na etapie pozyskania klienta – anonimowy użytkownik odwiedza sklep i…i co dalej? To jest pierwszy, ale już bardzo istotny moment, kiedy personalizacja zaczyna odgrywać istotną rolę.
-
15:00 - 15:20
Prelegenci skoncentrują się na z pozoru prostych i oczywistych interakcjach z klientem, takich jak prośba o zmianę adresu wysyłki czy też podanie numeru karty lojalnościowej podczas zakupów stacjonarnych. I opowiedzą jak takie działania mogą być początkiem dłuższego dialogu z klientem prowadzącego do m.in. serwowania wartościowych i spersonalizowanych informacji.
-
15:20 - 15:40
Działania posprzedażowe, dosprzedażowe, lojalizujące. Jesteśmy już po etapach pozyskania klienta i pierwszych transakcji. Czas na zbudowanie trwałej i efektywnej relacji klientami. To moment, w którym prelegenci opowiedzą o polepszaniu wskaźników powracalności, lojalności, budowie i wzroście marży.
-
15:40 - 16:00
Jak dodatkowo możemy monetyzowac przestrzeń reklamową? Udostępnianie powierzchni reklamowych na stronie w kontekście konkretnego segmentu klientów, uwzględnienie tych danych w algorytmie serwowania reklam.
-
16:00 - 16:10
Podsumowanie tej części spotkania i klamra dopinająca podróż przez poszczególne etapy projektów biznesowych w retailu i e-commerce.
-
16:10 - 16:25
-
16:25 - 17:00
Sekcja, w której trójka ekspertów przeprowadzi interaktywne warsztaty z obszarów analityki, metodyki implementacyjnej oraz zastosowania produktów Salesforce. To także przestrzeń i czas na zadawanie pytań poświęconych tym trzem kluczowym zagadnieniom. Zachęcamy do udziału w wybranej sekcji.
-
17:00 - 18:00
Po części oficjalnej zapraszamy na networking, rozmowy z prelegentami oraz poczęstunek.
Entuzjastka automatyzacji marketingu z ponad 10-letnią praktyką. Pierwsze doświadczenia z tego obszaru zdobywała w biznesie, a od 4 lat wdraża rozwiązania Salesforce.
Posiada bogate doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych, konfiguracji i wdrożeniu narzędzi Marketing Cloud. Wspiera klientów w zakresie digitalowej transformacji. Uważa, że technologia gra kluczową rolę w budowaniu relacji 1:1 z klientem.
Pasjonat technologii związany ze światem technologii i biznesu od wielu lat. Dzięki holistycznemu zrozumieniu znaczenia świata IT dla biznesu zajmuje się budowaniem pomostu między technologią a wartością dodaną dla zespołów biznesowych. Specjalizuje się w tworzeniu wspólnego zrozumienia wartości dodanej na różnych poziomach organizacji w kontekście projektów transformacji cyfrowej.
W Saatchi&Saatchi od ponad 5 lat. Strateg z ponad 15-letnim doświadczeniem i szerokim spektrum kompetencji, m.in.: brand consulting, planowanie kampanii, WOM, trade marketing.
W ostatnich latach specjalizuje się w innowacjach związanych z marketing
automation oraz personalizacją. Tworzył duże, głośne i nagradzane kampanie dla klientów Saatchi&Saatchi takich jak: IKEA, Bank Pekao, Visa.
Pod skrzydłami Saatchi&Saatchi odpowiadał też za rozwój Data Management
Platform dla Mercedes-Benz w Polsce, repozycjonował markę Otomoto. Ma na koncie ponad 10 nagród Effie. Prelegent na konferencji IAB 2020.
Autor kilkunastu artykułów eksperckich z zakresu komunikacji marketingowej.
Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w budowaniu rozwiązań klasy Customer Intelligence. Z SAS związana jest od 2004 roku. Pracowała z największymi organizacjami w Polsce, w tym z branżą retail, bankowością, consumer finance i telekomunikacją. Realizowała wdrożenia rozwiązań Customer Intelligence jako Business Lead. Wspiera organizacje w projektowaniu kompetencji w zakresie Hiper-Personalizacji oraz w efektywnym wykorzystaniu zaawansowanej analityki (ML & AI) w budowaniu wartości.
Dzięki doświadczeniu zdobytemu zarówno po stronie rynkowej, jak i konsultingowej łączy wyzwania biznesowe klientów z właściwymi rozwiązaniami technologicznymi. Propaguje jak najszersze wykorzystanie analityki, ale zawsze w połączeniu z konkretnymi korzyściami dla organizacji.
Dariusz Jańczuk kieruje w SAS praktyką Customer Intelligence. Odpowiada za klientów z regionu Europy Centralnej oraz Południowo-Wschodniej. Absolwent wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej wykorzystujący swoją wiedzę do znoszenia barier komunikacyjnych pomiędzy światami odbiorców biznesowych a architektów technicznych. Od kilkunastu lat zajmuje się promocją rozwiązań klasy CRM analitycznego i najnowszych trendów w tym obszarze włączając w to digitalizację czy hiper-personalizację sterowaną AI.
-
Trendy
Opowiemy, dlaczego tak wielu z nas popełnia tak wiele błędów w obszarze personalizacji i o tym, że klienci stali się bardziej wybredni, a personalizacja może nam powiedzieć o nich znacznie więcej
-
Technologie i narzędzia
Pokażemy technologie i narzędzia wspierające
- obsługę omnichannel
- automatyzację spersonalizowanej komunikacji
- dostarczające analityczne rekomendacje w zakresie personalizacji oferty, komunikacji oraz optymalizacji marży
-
Dobre praktyki
Zaprezentujemy dobre praktyki i case study. Opowiemy o przykładach wdrożeń, o korzyściach i wnioskach z prowadzonych projektów.
-
Od 2014 kluczowy Partner Salesforce. Od trzech lat Partner Veeva i UiPath. Na co dzień wdrażamy rozwiązania Salesforce oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu w IT, zapewniając m.in. Project Managerów, Service Managerów, Testerów, Analityków Biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.
-
Publicis Groupe jest największym holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz departamenty specjalistyczne takie jak Investment.
-
Amerykański międzynarodowy producent oprogramowania analitycznego, opracowuje i sprzedaje pakiet oprogramowania analitycznego, które pomaga uzyskiwać dostęp do danych, zarządzać nimi, analizować je i raportować, aby pomóc w podejmowaniu decyzji.
Warsaw Spire
ul. Plac Europejski 1
00-844 Warszawa
piętro 38
Ciekawostki związane z myhive Warsaw Spire:
- Każda iglica na wieży ma 40 metrów wysokości i waży 25 ton, a do jej montażu użyto helikopterów
- 88.000 elementów świetlnych zapewnia dynamiczne oświetlenie elewacji
- Długość elementów stalowych użytych przy budowie równa się odległości z Polski do Brazylii