Przystępnie o integracji w gronie koneserów – Mulesoft w finansach
  • Online
  • 22/01/2021
  • 16:00-18:30
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Popularna maksyma głosi, że życie jest sztuką wyboru. W świecie IT mamy takich wyborów mnóstwo, a niektóre z nich wymuszają kolejne.

Gdy wybraliśmy MuleSoft jako technologię integracyjną, kolejnym krokiem jest wybór metody jej implementacji. Jaką więc wybrać, która jest najlepsza? Dobry inżynier powie – to zależy od tego, do czego chcemy jej użyć. I tak, jak na autostradzie nie sprawdzi się samochód terenowy, a auto sportowe ugrzęźnie w błocie – tak wybór pomiędzy Cloudhub, modelem hybrydowym, wdrożeniem on-premises czy wykorzystaniem kontenerów musi wyjść od konkretnej potrzeby biznesowej. Na szczęście – w naszym garażu zmieści się zarówno terenówka, jak i bolid.

O zaletach i wadach różnych metod implementacji opowie Krzysztof Hałasa z firmy BlueSoft. Podczas naszego spotkania przedyskutujemy:

  • model wdrożeniowy oparty o Cloudhub – wady i zalety najbardziej popularnej metody implementacji;
  • model wdrożeniowy oparty o samodzielny provisioning maszyn – dlaczego czasem warto się bardziej napracować, a dlaczego czasem nie ma to uzasadnienia;
  • model wdrożeniowy oparty o kontenery i Anypoint Runtime Fabric – dlaczego czasem warto bazować na obrazach.

Na koniec zastanowimy się, który z tych modeli najlepiej sprawdzi się w integracji Salesforce – a może każdy z nich…?   Oraz dlaczego tę kwestię powinniśmy omawiać nie tylko w dziale IT, ale przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu?

Dlaczego warto?
  • icon-webinar-zielony

    Wyjątkowe spotkanie

    Spędź ciekawe 2,5 h na spotkaniu biznesowym łączącym merytorykę z relaksem.

  • icon-webinar-zolty

    Odpowiedź na wyzwania

    Obecny świat usług leasingowych mocno się zmienił. Zobacz jak technologia odpowiada na te zupełnie nowe potrzeby zarówno dostawców, jak i klientów.

  • icon-webinar-niebieski

    Biznesowe relacje

    Porozmawiaj w gronie osób z Twojej branży o obecnych wyzwaniach, problemach i dobrych praktykach.

mężczyzna z whisky
Wieczór z whisky

Prezentacja whisky prowadzona jest przez Ambasadora Domu Whisky. Goście zostaną zapoznani z genezą powstania „królowej alkoholi”, metodami jej produkcji oraz gatunkami w jakich występuje. Drugą część spotkania stanowi degustacja. W jej trakcie goście dzięki ocenie wizualnej, smakowej a także aromatycznej nauczą się rozróżniać i kategoryzować whisky. Podczas warsztatów uczestnikom zostaną zaprezentowane różnice między whisky produkowanymi w Stanach Zjednoczonych.

To wszystko bez wychodzenia z domu, ponieważ degustacyjny zestaw wytrawnych alkoholi i niezbędnych akcesoriów, prosto pod Państwa drzwi.dostarczy nasz partner – Dom Whisky .

Zależy nam na Państwa aktywnym udziale, dlatego spotkanie zostanie zorganizowane przez platformę umożliwiającą włączenie zarówno mikrofonów jak i kamer, żeby stworzyć warunki sprzyjające interakcji między uczestnikami. Z tego samego powodu planujemy kameralne grono.

 

Prelegenci
  • Pasjonat integracji z ponad 7-letnim doświadczeniem w dostarczaniu rozwiązań integracyjnych dla branż: bankowej, ubezpieczeniowej i healthcare, a także sektora publicznego i organizacji pozarządowych.
    Po wielu udanych usługach wdrożeniowych na platformach integracyjnych uznał, że to właśnie MuleSoft jest jego rekomendacją pierwszego wyboru dla klientów szukających rozwiązania ESB. Karierę rozpoczął jako software developer, a następnie wyspecjalizował się w doradztwie IT, doradztwie biznesowym i analizie systemowej. Dzięki wiedzy technicznej i doświadczeniu w pracy z klientami, w nowej platformie Mile4.x widzi ogromny potencjał, który może zostać wykorzystany do ulepszenia doświadczeń z cyfrowej podróży klientów, zarówno z perspektywy IT, jak i biznesu.

  • Sales Manager z ponad 8-letnim doświadczeniem w sprzedaży i branży IT. Specjalizuje się we wspieraniu różnorodnymi usługami globalnych organizacji – od zaawansowanego team leasingu przez realizację projektów end-to-end w metodyce zwinnej, do managed service’u i programów szkoleniowych. Zawsze chętna do dyskusji na temat nowych, dostosowanych do unikalnych potrzeb klienta rozwiązań. Jest odpowiedzialna za rozwiązania Salesforce dla klientów korporacyjnych. Z Craftware związana od prawie 4 lat.

  • Posiada szerokie doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem społecznościowym i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Od wielu lat związany z projektami transformacji cyfrowej. W poprzednich latach Piotr odegrał kluczową rolę w rozwoju DocuSign i LinkedIn na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Ukończył studia MBA z ukierunkowaniem na biznes międzynarodowy oraz MSc z zarządzanie nowymi technologiami i innowacją na GCD oraz Smurfit Business School.W Salesforce odpowiada za współpracę z największymi spółkami z sektora usług finansowych w Polsce.

Agenda
  • 16:00

  • 16:05

  • 16:15

    O zaletach i wadach różnych metod implementacji opowie Krzysztof Hałasa.

  • 16:45

  • 17:00

    Tę część poprowadzi Ambasador Domy Whisky.