Retail napędzany danymi: technologia, która zwiększa sprzedaż i lojalność klientów
  • Sushi Soul | Fort Piłsudskiego 1 | Warszawa
  • 18/03/2025
  • 17:00 - 22:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Retail przyszłości: personalizacja, automatyzacja i dane

Pomyśl o wszystkich miejscach, w których znajdują się dane Twoich klientów: CRM, oprogramowanie do automatyzacji marketingu, platforma do hostingu webinarów, media społecznościowe, narzędzia do przetwarzania płatności czy nawet Excel.

Co daje gromadzenie danych w jednym miejscu? Dzięki temu można lepiej zrozumieć swoich klientów i odpowiedzieć na ich potrzeby.

Poprzez łączenie danych z różnych punktów styku, takich jak e-mail, wizyty na stronie internetowej i interakcje w mediach społecznościowych można łatwo zobaczyć, na jakim etapie podróży znajduje się klient i jakie są jego ostatnie interakcje z marką. To pozwala na prowadzenie skutecznych działań marketingowych, sprzedażowych i posprzedażnych, a także tworzyć dokładne i aktualne raporty.

Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas wydarzenia pokażemy Ci, jak dzięki zbieraniu danych z rozproszonych systemów i narzędzi w jednym miejscu, wspierać prowadzenie bieżących oraz długofalowych działań sprzedażowych, marketingowych i obsługi posprzedażnej.

Co zyskasz, biorąc udział?

  • Praktyczne rozwiązania – zobacz na żywo demo Data Cloud i sprawdź, jak może usprawnić Twoją działalność
  • Spotkania z ekspertami – skorzystaj z okazji, by porozmawiać z liderami technologii
  • Inspirujące case studies – poznaj historie znanych marek, które skutecznie zwiększyły sprzedaż i lojalność klientów
  • Networking – wymień doświadczenia z innymi liderami branży i nawiąż wartościowe relacje biznesowe
Kluczowe technologie dla rozwoju branży retail
Zapisz się
Nowa era retail już jest z nami
Agenda spotkania
  • 17:00 - 17:30

    Paulina Kiedrowicz | Salesforce

  • 17:30 - 18:00

    Kamil Czekaj | Craftware

  • 18:00 - 18:30

    Kacper Zielinski | Craftware

Poznaj prelegentów

Od 5 lat promuje Salesforce w Polsce, uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i nagrywając materiały demo. Na LinkedIn dzieli się wiedzą i wskazuje dobre praktyki związane z pracą w CRM. Gość podcastu CoffeForce.pl, tłumaczący tajniki sprzedaży Salesforce. Skupia się na budowaniu relacji, uważając je za priorytet w życiu i w biznesie. Prywatnie uczestnik i miłośnik sportów ekstremalnych.

Kacper Zielinski | Craftware
Senior Account Manager

Doświadczenie w agencjach digitalowych, obecnie pracująca w wiodącej europejskiej firmie konsultingowej w zakresie technologii, specjalizującej się w obsłudze klienta, usługach cyfrowych i technologicznych, przygotowywaniu ofert, prowadzeniu demo, wdrażaniu Salesforce Marketing Cloud i współprowadzeniu warsztatów marketingowych (np. Salesforce Marketing Tour w Pradze i Warszawie w 2015 r., Kongres Online Marketing 2015, ForumCRM.pl).

Specjalizacje: Salesforce, rozwój produktu, innowacje, automatyzacja marketingu / marketing e-mailowy, Salesforce Marketing Cloud, Pardot, Social Studio, Sprinklr, zarządzanie projektami

Paulina Kiedrowicz | Salesforce
Digital Solutions Director, Retail & CPG - Poland

Doświadczony specjalista Salesforce z 4-letnim stażem, lider technologii Data Cloud w Craftware. Przeprowadził pierwsze wdrożenie Data Cloud w firmie. Ekspert w personalizacji działań marketingowych z wykorzystaniem Salesforce Marketing Cloud Personalization. Prywatnie pasjonat gier wideo.

Kamil Czekaj | Craftware
Senior Salesforce Developer
  • Craftware to doświadczonym dostawca usług transformacji cyfrowej, partner w zakresie doradztwa technologicznego. Od dziesięciu lat partner Salesforce w Polsce. Craftware jest również złotym partnerem UiPath od 2019 roku i od 2020 roku Partnerem Serwisowym Veeva Comercial Cloud.

  • Salesforce to wiodąca platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Od ponad 25 lat Salesforce dostarcza oprogramowanie chmurowe oraz kompleksowy pakiet aplikacji skoncentrowanych na wspieraniu działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu. Salesforce opiera swoją platformę o  sztuczną inteligencję o nazwie Einstein, która pozwala na integracje danych z różnych źródeł oraz intensywnie współpracuje z siecią partnerów, którzy wdrażają rozwiązania technologiczne

Retail napędzany danymi: technologia, która zwiększa sprzedaż i lojalność klientów
Miejsce wydarzenia

Sushi Soul

Fort Piłsudskiego 1

02-704 Warszawa

Potwierdzam udział!