
Robotic Process Automation to dziś jedno z najbardziej nośnych haseł w świecie technologii dla biznesu. Jeśli jednak nie wiesz, co się za nim kryje i jak ta technologia może wspierać pracowników biurowych – ten e-book jest dla Ciebie. Przygotowaliśmy kilkadziesiąt stron informacji, dzięki którym dowiesz się, jak rozpocząć swoją przygodę z RPA, jaką platformę do automatyzacji wybrać, jakie procesy wybrać jako pierwsze do automatyzacji i jak przygotować do tego organizację.
Pobierz e-book i dowiedz się, jak poprawić efektywność swojej firmy i ułatwić pracę swoim pracownikom.
-
Menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w dziedzinie oprogramowania i doradztwa technologicznego. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, posiada doświadczenie w kierowaniu dużymi zespołami (ponad 50 FTE) w międzynarodowych programach iprojektach. Współpracował z klientami z branży finansowej, produkcyjnej itelekomunikacyjnej w Europie i na Bliskim Wschodzie. W Craftware odpowiada za doradztwo i rozwój usług RPA.
-
Ekspert w dziedzinie marketingu i rozwoju biznesu. Przez prawie 3 lata związany z branżą IT, wcześniej był odpowiedzialny za rozwój biznesu w firmach konsultingowych i szkoleniowych. W Craftware odpowiada za marketing w dziale klientów korporacyjnych oraz RPA.
-
Czytaj więcej
Sprawdź, jak usprawniliśmy onboarding klientów w firmie z branży fintech
Firma, dla której realizowaliśmy wdrożenie, reprezentuje branżę fintech, działa w obszarze ecommerce. To marka o globalnym zasięgu, co roku odnotowująca 30-procentowy wzrost. Utożsamiana jest najczęściej z płatnościami online, dzięki którym zyskała powszechną rozpoznawalność. Jest liderem na rynku obsługi transakcji B2B oraz B2C.
Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie robota, który wesprze pracę zespołu, zajmującego się onboardingiem nowych klientów (merchantów) z obszaru SMB (Small and Medium-Sized Business) w Polsce – firm, współpracujących z naszym klientem. Zautomatyzowany przez nas proces w uproszczeniu polega na rejestracji w systemie nowych klientów. Oznacza to m.in. weryfikację (autoryzację) ich wiarygodności, z tego punktu widzenia jest to jeden z najważniejszych procesów na etapie onboardingu.