Czy w Twojej organizacji zdarza się, że deweloperzy pracują na swoich własnych środowiskach i tak naprawdę ciężko wskazać, która wersja projektu jest najbardziej aktualna? Czy z powodu ludzkich błędów kod jest nadpisywany lub wręcz tracony, a przenoszenie paczek ze środowisk testowych na produkcyjne często wiąże się z nieprzewidzianymi komplikacjami?
Wdrożenie standardów i procesów Continuous Integration oraz Continuous Delivery, czyli dobrych praktyk rekomendowanych przez Salesforce, pozwoli Twojej organizacji na usprawnienie rozwoju oprogramowania i zarządzania kolejnymi wersjami produktu. Sprawdź, jak możemy Ci w tym pomóc.
-
Dostarczaj szybciej i oszczędzaj pieniądze
Dzięki wdrożeniu procesów CI/CD zapewnisz więcej funkcjonalności w ramach tego samego budżetu.
-
Zmniejsz rotację w zespole
Usystematyzowane procesy wpłyną pozytywnie na komfort pracy i zadowolenie zespołu.
-
Automatyzuj kolejne zadania
Im więcej automatyzacji w projekcie, tym mniejsza szansa na wystąpienie błędu.
-
Przyspiesz proces wdrożenia
Wprowadzenie jednolitych standardów sprawi, że nowi pracownicy łatwiej oswoją się z projektem.
-
Mamy doświadczenie w CI/CD
Nasi eksperci brali udział w licznych projektach Continuous Integration i Continuous Delivery.
-
Dzielimy się naszą wiedzą
Specjaliści z Craftware chętnie wesprą Cię swoim doświadczeniem i dobrymi praktykami rekomendowanymi przez Salesforce.
-
Elastyczne modele współpracy
Współpracujemy z naszymi klientami zarówno w modelu fixed price, jak i agile based.
-
Jesteśmy Partnerem Salesforce
Nasz status daje nam dostęp do najświeższej wiedzy, a nasi specjaliści są zawsze odpowiednio przeszkoleni.
-
Salesforce udostępnia możliwość integracji z dowolnym systemem, czy to w chmurze, czy w środowisku klienta. Może zarówno sam aktywnie odwoływać się do innych systemów (wołać API), jak też być wołanym przez inne systemy.
Ponadto Salesforce posiada narzędzie służące do integracji – MuleSoft, które wspiera wszystkie dostępne na Platformie sposoby integracji.
-
Dążymy do tego, aby po wdrożeniu klient był jak najbardziej samodzielny i posiadał jednego lub kilku administratorów, którzy będą wewnętrzną linią wsparcia. Często jednak firmy decydują się na dodatkowe wsparcie od nas, aby w trudniejszych sytuacjach mieć pod ręką doświadczonego partnera.
-
Lightning to nowoczesny interfejs użytkownika, stworzony od podstaw przez Salesforce. Umożliwia on dostosowanie widoków aplikacji do potrzeb biznesowych. Posiada też opcję rozszerzenia o komponenty budowane przez partnerów wdrożeniowych oraz znajdujące się w AppExchange.
-