Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management – CRM) odbywa się dziś głównie w internecie. Poznanie klienta od jego pierwszego kontaktu z firmą, przeprowadzenie przez proces sprzedaży, dbanie o wzorcową obsługę oraz reagowanie, gdy chce zrezygnować z Twoich usług, to skomplikowana ścieżka związana z cyklem życia klienta. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób modelować tę ścieżkę, to studia Salesforce CRM i Marketing Automation są dla Ciebie. Po ukończeniu studiów będziesz przygotowany do pracy na wiodącej platformie CRM, jaką jest Salesforce, oraz na platformach pokrewnych działających w oparciu o podobną logikę.

Co dadzą Ci studia?

Będziesz przygotowany do podjęcia pracy w dziale marketingu, w którym wykorzystane są systemy CRM i Marketing Automation.  Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii CRM nie będzie dla Ciebie problemem. Będziesz wiedział jak zarządzać relacjami z klientami na każdym etapie ich życia w firmie (pozyskanie, rozwój relacji, sprzedaż, obsługa, odejście). Nauczysz się wykorzystywać narzędzia informatyczne w celu maksymalizacji sprzedaży.

W szczególności dobrze odnajdziesz się na stanowiskach:

  • Specjalisty ds. CRM i Marketing Automation
  • Specjalisty ds. relacji z klientem
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
  • Specjalista ds. relacji biznesowych

 

Czego się nauczysz?

Podczas dwóch semestrów studiów:

  • poznasz teorię dotyczącą narzędzi CRM i Marketing Automation,
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę w zakresie korzystania z platformy Salesforce,
  • dowiesz się jak budować strategie pozyskiwania klientów,
  • poznasz sposoby utrzymania relacji z klientem,
  • nauczysz się podejmować działania umożliwiające odzyskanie utraconego klienta,
  • przygotujesz się do przeprowadzenia kampanii CRM i Marketing Automation,
  • poznasz przykłady wdrożeń Salesforce (w średnich i dużych firmach),
  • przygotujesz się do realizacji i obrony projektu końcowego.

 

 

Opłaty

  • Wpisowe: 200 zł
  • Cena ze zniżką za jednorazową płatność: 6 800 zł *
  • Cena ze zniżką dla absolwentów Akademii Leona Koźmińskiego: 6 390 zł * – możliwość płatności w dwóch ratach po 3 195 zł każda
  • Cena regularna: 7 100 zł – możliwość płatności w dwóch ratach po 3 550 zł każda
  • Co otrzymasz w cenie? – ok. 70% zajęć warsztatowo – laboratoryjnych – ok. 30% zajęć teoretyczno – konwersatoryjnych łącznie 180 godzin zajęć: teorii, analizy przykładów, ćwiczeń i studiów przypadku *
  • Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

 

 

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 8.45 – 15.45

Rekrutacja trwa do 15 września 2019 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2019 roku.

* * W przypadku zbyt małej liczby kandydatów studnia nie zostaną uruchomione.

Więcej informacji na temat planu studiów znajdziesz na stronie Akademii Leona Koźmińskiego – Salesforce CRM i Marketing Automation.

 

Wykładowcy
  • Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Karierę programisty rozpoczął od pracy przy systemach GIS (Geographical Information Systems). Następnie pracował w technologii JAVA oraz zajmował się rozwojem systemów CRM.

  • Z wykształcenia psycholog. Od 2 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

  • Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie CRM (głównie analiza wartości i wiedzy klienta – Customer Lifetime Value, Customer Knowledge Value). Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych.

  • Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire.

  • Kieruje zespołem odpowiedzialnym za analitykę w obszarze zarządzania cyklem życia klienta. Uczestniczy w projektach, których celem jest podnoszenie wartości klientów i aktywizacja sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat związany z branżą finansową, od ośmiu z PKO Bankiem Polskim. Absolwent studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Rachunkowość) i na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych) oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie projektem” na Uniwersytecie Warszawskim i „Data Science” na Politechnice Warszawskiej.

Zapisz się na studia Salesforce CRM i Marketing Automation
Nie czekaj. Liczba miejsc ograniczona!