Rusza nabór na studia CRM i Marketing Automation

Rusza nabór na studia CRM i Marketing Automation

Studia “Salesforce CRM i Marketing Automation”
Start - październik 2019
Miejsce - Akademia Leona Koźmińskiego
Cena - 6 800 zł (przy jednorazowej wpłacie)

Poznaj tajniki marketing automation i systemu CRM

Zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management – CRM) odbywa się dziś głównie w internecie. Poznanie klienta od jego pierwszego kontaktu z firmą, przeprowadzenie przez proces sprzedaży, dbanie o wzorcową obsługę oraz reagowanie, gdy chce zrezygnować z Twoich usług, to skomplikowana ścieżka związana z cyklem życia klienta. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób modelować tę ścieżkę, to studia Salesforce CRM i Marketing Automation są dla Ciebie. Po ukończeniu studiów będziesz przygotowany do pracy na wiodącej platformie CRM, jaką jest Salesforce, oraz na platformach pokrewnych działających w oparciu o podobną logikę.

Co dadzą Ci studia?

Będziesz przygotowany do podjęcia pracy w dziale marketingu, w którym wykorzystane są systemy CRM i Marketing Automation.  Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii CRM nie będzie dla Ciebie problemem. Będziesz wiedział jak zarządzać relacjami z klientami na każdym etapie ich życia w firmie (pozyskanie, rozwój relacji, sprzedaż, obsługa, odejście). Nauczysz się wykorzystywać narzędzia informatyczne w celu maksymalizacji sprzedaży.

W szczególności dobrze odnajdziesz się na stanowiskach:

  • Specjalisty ds. CRM i Marketing Automation
  • Specjalisty ds. relacji z klientem
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
  • Specjalista ds. relacji biznesowych

Czego się nauczysz?

Podczas dwóch semestrów studiów:

  • poznasz teorię dotyczącą narzędzi CRM i Marketing Automation,
  • zdobędziesz praktyczną wiedzę w zakresie korzystania z platformy Salesforce,
  • dowiesz się jak budować strategie pozyskiwania klientów,
  • poznasz sposoby utrzymania relacji z klientem,
  • nauczysz się podejmować działania umożliwiające odzyskanie utraconego klienta,
  • przygotujesz się do przeprowadzenia kampanii CRM i Marketing Automation,
  • poznasz przykłady wdrożeń Salesforce (w średnich i dużych firmach),
  • przygotujesz się do realizacji i obrony projektu końcowego.

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele w godz. 8.45 – 15.45 Więcej informacji na temat planu studiów znajdziesz na stronie Akademii Leona Koźmińskiego – Salesforce CRM i Marketing Automation.

Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Piotr Lempkowski

Sales Manager w Craftware

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Karierę programisty rozpoczął od pracy przy systemach GIS (Geographical Information Systems). Następnie pracował w technologii JAVA oraz zajmował się rozwojem systemów CRM. Od 8 lat związany z technologią Salesforce CRM. Zrealizował dziesiątki wdrożeń, w obszarach Service i Sales Cloud, dla klientów polskich i zagranicznych - głównie firm farmaceutycznych i finansowych. Posiada certyfikat Salesforce App Builder, Salesforce Administrator, Salesforce Service Cloud Consultant oraz Salesforce Platform Developer.

Krzysztof Lesisz

Senior Salesforce Developer w Craftware

Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Marek Ceglarz

Account Manager w Craftware

Z wykształcenia psycholog. Od 2 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot - narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

Aleksandra Pasek

Product Marketing Manager w Craftware

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie CRM (głównie analiza wartości i wiedzy klienta – Customer Lifetime Value, Customer Knowledge Value). Absolwent stacjonarnych studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Twórca wyróżnionej rozprawy doktorskiej pt. Zarządzanie wartością klienta a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa na przykładzie branży ubezpieczeniowej, powstałej na podstawie autorskiej, ogólnopolskiej analizy rynku pośredników ubezpieczeniowych w zakresie zarządzania wartością klienta, wykonanej we współpracy z Polską Izbą Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych. Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk. Kierownik Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe oraz CRM i Marketing Automation w Akademii Leona Koźmińskiego.

dr Przemysław Tomczyk

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu

Kieruje zespołem odpowiedzialnym za analitykę w obszarze zarządzania cyklem życia klienta. Uczestniczy w projektach, których celem jest podnoszenie wartości klientów i aktywizacja sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat związany z branżą finansową, od ośmiu z PKO Bankiem Polskim. Absolwent studiów magisterskich w Szkole Głównej Handlowej (Finanse i Rachunkowość) i na Uniwersytecie Warszawskim (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych) oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie projektem” na Uniwersytecie Warszawskim i „Data Science" na Politechnice Warszawskiej.

Przemysław Podlasin

Kierownik zespołu analityki w PKO BP

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w Katedrze Marketingu. Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich (m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie). Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire.

Dagmara Plata-Alf

Dyrektor Zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group

Opłaty

  • Wpisowe: 200 zł
  • Cena ze zniżką za jednorazową płatność: 6 800 zł *
  • Cena ze zniżką dla absolwentów Akademii Leona Koźmińskiego: 6 390 zł * – możliwość płatności w dwóch ratach po 3 195 zł każda
  • Cena regularna: 7 100 zł – możliwość płatności w dwóch ratach po 3 550 zł każda

Co otrzymasz w cenie? – ok. 70% zajęć warsztatowo – laboratoryjnych – ok. 30% zajęć teoretyczno – konwersatoryjnych łącznie 180 godzin zajęć: teorii, analizy przykładów, ćwiczeń i studiów przypadku * Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Zapisz się już dziś

Nie czekaj. Liczba miejsc ograniczona!

Zapisz się

Rekrutacja trwa do 15 września 2019 roku. Planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2019 roku.* * W przypadku zbyt małej liczby kandydatów studnia nie zostaną uruchomione.