Nasi reprezentanci – Łukasz Pietrzak, Sandra Schindler i Adam Drzewososki – będą mieli okazję spotkać się z CIO największych szwedzkich firm, by omówić kluczowe kwestie dotyczące digitalizacji procesów w ich organizacjach, między innymi takie jak Robotic Process Automation, projekty zwinne, czy managed service. Prócz udziału w indywidualnych rozmowach, wydarzenie będzie okazją do wysłuchania licznych wystąpień prelegentów, którzy opowiedzą o największych wyzwaniach na największym skandynawskim rynku IT. Tegoroczna edycja, w związku z kwestiami bezpieczeństwa, odbędzie się w całości wirtualnie.
Udział w 600 Minutes IT jest częścią projektu realizowanego przez Craftware wspólnie z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Celem projektu jest promocja produktów i usług naszej firmy na rynkach zagranicznych.
- Product Marketing Manager
-
Ekspert w dziedzinie marketingu i rozwoju biznesu. Przez prawie 3 lata związany z branżą IT, wcześniej był odpowiedzialny za rozwój biznesu w firmach konsultingowych i szkoleniowych. W Craftware odpowiada za marketing w dziale klientów korporacyjnych oraz RPA.