Klient

Międzynarodowa firma produkująca papierosy i wyroby tytoniowe, sprzedająca swoje wyroby w ponad 180 krajach na całym świecie. Należy do piątki największych organizacji w swojej branży. Klient korzysta z platformy Salesforce od kilku lat.

 

Cel projektu

Firma szukała dostawcy, który zapewni usługi serwisowe dla platformy Salesforce.

 

Rozwiązanie

  • Umożliwiliśmy architektom i administratorom zarządzanie platformą Salesforce poprzez wdrożenie praktyk Continuous Integration/Continuous Deployment.
  • Proces wydawania kolejnych wersji został usprawniony i przyspieszony dzięki praktykom Continuous Integration (przy użyciu narzędzia Jenkins).
  • Powtarzające się zadania zostały zautomatyzowane, co zmniejszyło nakład pracy związany z zarządzaniem platformą.
  • Nasi programiści pracują obecnie na trzeciej linii wsparcia i zapewniają wsparcie użytkownikom rozwiązania.

 

Korzyści

  • Zmniejszyliśmy o 20% (2 FTE) koszt utrzymania platformy, jednocześnie podnosząc jakość usługi.
  • Dzięki automatyzacji ograniczyliśmy konieczność angażowania pracowników klienta w niektóre procesy.
  • Wdrożyliśmy sprawniejsze podejście do wykonywanych zadań w projekcie.