Klient
Międzynarodowa firma produkująca papierosy i wyroby tytoniowe, sprzedająca swoje wyroby w ponad 180 krajach na całym świecie. Należy do piątki największych organizacji w swojej branży. Klient korzysta z platformy Salesforce od kilku lat.
Cel projektu
Firma szukała dostawcy, który zapewni usługi serwisowe dla platformy Salesforce.
Rozwiązanie
- Umożliwiliśmy architektom i administratorom zarządzanie platformą Salesforce poprzez wdrożenie praktyk Continuous Integration/Continuous Deployment.
- Proces wydawania kolejnych wersji został usprawniony i przyspieszony dzięki praktykom Continuous Integration (przy użyciu narzędzia Jenkins).
- Powtarzające się zadania zostały zautomatyzowane, co zmniejszyło nakład pracy związany z zarządzaniem platformą.
- Nasi programiści pracują obecnie na trzeciej linii wsparcia i zapewniają wsparcie użytkownikom rozwiązania.
Korzyści
- Zmniejszyliśmy o 20% (2 FTE) koszt utrzymania platformy, jednocześnie podnosząc jakość usługi.
- Dzięki automatyzacji ograniczyliśmy konieczność angażowania pracowników klienta w niektóre procesy.
- Wdrożyliśmy sprawniejsze podejście do wykonywanych zadań w projekcie.