Jak Salesforce AI i Service Cloud wspierają działy serwisu w branżach Retail i Manufacturing
  • Webinar
  • 18/11/2025 - 18/11/2025
  • 11:00 - 12:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Firmy z branży retail i manufacturing B2B mogą usprawnić swoje procesy obsługi klienta rozwiązując realne, specyficzne wyzwania:

  • Manufacturing (B2B): obsługa zgłoszeń serwisowych i technicznych od partnerów i klientów biznesowych, dotyczących maszyn, komponentów czy usług posprzedażowych, które wymagają natychmiastowej reakcji, aby uniknąć przestojów, zapewnić terminowe dostawy i dotrzymać SLA.
  • Retail: zarządzanie reklamacjami, zwrotami i pytaniami klientów napływającymi jednocześnie z e-commerce i sklepów stacjonarnych.
Dlaczego warto zarejestrować się na webinar?
Agenda webinaru | start 11:00
Prelegenci

Od 6 lat promuje Salesforce w Polsce, uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i nagrywając materiały demo. Na LinkedIn dzieli się wiedzą i wskazuje dobre praktyki związane z pracą w CRM. Gość podcastu CoffeForce.pl, tłumaczący tajniki sprzedaży Salesforce. Skupia się na budowaniu relacji, uważając je za priorytet w życiu i w biznesie. Prywatnie uczestnik i miłośnik sportów ekstremalnych.

Kacper Zielinski
Craftware

Od ponad 4 lat pracuje z klientami w ekosystemie Salesforce, pomagając im przekładać potrzeby biznesowe na optymalną architekturę i strategię wdrożenia. Część z dotychczasowych  doświadczń związana  jest z obszarem obsługi klienta. Miał okazję wspierać organizacje w budowaniu skutecznych procesów i rozwiązań. Podczas spotkania z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania związane z praktycznym wykorzystaniem Salesforce w dziale service

Kamil Rojek
Craftware
Zapisz się już teraz