Z chaosu do klarowności. Jak Salesforce AI i Service Cloud mogą uratować dział serwisu przed utonięciem w zgłoszeniach
  • Hampton by Hilton | Mszczonowska 3, Warszawa
  • 09/10/2025
  • Śniadanie biznesowe | 9:00 - 12:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Podczas spotkania pokażemy, jak firmy z branży retail i manufacturing B2B mogą usprawnić swoje procesy obsługi klienta rozwiązując realne, specyficzne wyzwania:

  • Manufacturing (B2B): obsługa zgłoszeń serwisowych i technicznych od partnerów i klientów biznesowych, dotyczących maszyn, komponentów czy usług posprzedażowych, które wymagają natychmiastowej reakcji, aby uniknąć przestojów, zapewnić terminowe dostawy i dotrzymać SLA.
  • Retail: zarządzanie reklamacjami, zwrotami i pytaniami klientów napływającymi jednocześnie z e-commerce i sklepów stacjonarnych.
Dlaczego warto poświęcić czas?
To spotkanie jest dla osób, które chcą:
  • uporządkować procesy obsługi klienta

  • zyskać więcej czasu dla swoich zespołów

  • lepiej wykorzystać dane i automatyzację

  • podnieść satysfakcję klientów i efektywność pracy

Zapisz się już teraz
Liczba miejsc ograniczona
Agenda spotkania 9.10.2025 | start 9:00
Kto za tym stoi?

Od ponad dekady wdrażamy rozwiązania Salesforce w firmach, które – tak jak Twoja – stawiają na rozwój i chcą szybciej odpowiadać na potrzeby klientów. Wiemy, co działa, i chcemy się tym z Tobą podzielić.

Od 6 lat promuje Salesforce w Polsce, uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i nagrywając materiały demo. Na LinkedIn dzieli się wiedzą i wskazuje dobre praktyki związane z pracą w CRM. Gość podcastu CoffeForce.pl, tłumaczący tajniki sprzedaży Salesforce. Skupia się na budowaniu relacji, uważając je za priorytet w życiu i w biznesie. Prywatnie uczestnik i miłośnik sportów ekstremalnych.

Kacper Zielinski
Craftware

Od ponad 4 lat pracuje z klientami w ekosystemie Salesforce, pomagając im przekładać potrzeby biznesowe na optymalną architekturę i strategię wdrożenia. Część z dotychczasowych  doświadczń związana  jest z obszarem obsługi klienta. Miał okazję wspierać organizacje w budowaniu skutecznych procesów i rozwiązań. Podczas spotkania z przyjemnością odpowie na wszystkie pytania związane z praktycznym wykorzystaniem Salesforce w dziale service

Kamil Rojek
Craftware

Business development, sales and marketing professional with 10 years of experience in digital advertising industry & IT solutions. Skilled at planning & execution of data-driven business development and sales strategies. An enthusiastic team player excited to utilize different tools and apps in order to achieve set goals.

Ksenia Gonczaruk
Salesforce

Od blisko dekady realizuje projekty w obszarze integracji systemów IT, specjalizując się w platformie MuleSoft. Jako Consulting Manager w Bluesoft doradza organizacjom, jak modernizować architekturę integracyjną i budować spójne środowiska IT wspierające rozwój biznesu. Współpracuje z firmami z różnych branż, pomagając im efektywnie łączyć Salesforce Service Cloud z innymi systemami i zapewniać agentom (w tym też AI) dostęp do kompletnych danych o kliencie

Łukasz Rychliński
BlueSoft
Zarejestruj się i zobacz, jak przejść z chaosu do klarowności
Udział jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona