Craftware złotym sponsorem Salesforce World Tour Essentials Warsaw
  • PGE Narodowy
  • 19/06/2024
  • 8:30 - 18:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Mamy przyjemność ogłosić, że Craftware został Złotym Sponsorem tegorocznego wydarzenia Salesforce World Tour Essentials w Warszawie, które odbędzie się 19 czerwca. Zapraszamy na niezapomnianą podróż po świecie innowacji z AI, która otworzy przed Tobą nowe możliwości szybkiego rozwoju i osiągania sukcesów.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska i skorzystania z okazji porozmawiania z naszymi ekspertami o rozwiązaniach Salesforce, najlepszych dla Twojej organizacji:

  • Jak zadbać o to, aby CRM i AI wspierały procesy w Twojej firmie.
  • W jaki sposób technologia Salesforce wspiera wyzwania branży medialnej, HLS oraz retail?
  • Jak efektywnie pracować nad utrzymaniem i rozwojem systemu Salesforce?
  • Jak nauczyć się skutecznie zarządzać własnymi danymi i prowadzić marketing w erze bez plików cookies?
Liczba miejsc jest ograniczona
Nie czekaj!
Spotkajmy się na WTE Warsaw
  • Doskonale zna i rozumie potrzeby biznesu oraz wyzwania stojące przed nowoczesnymi formami w erze rewolucji cyfrowej. Uważa, że kluczowe dla powodzenia projektu w organizacjach jest umiejętność dostosowania się do zmieniających się oczekiwań biznesu.

    W swojej pracy kieruje się tym, by maksymalizować wartość dostarczaną klientowi. Dzięki temu zbudował zwinną i skuteczną organizację skupioną na sukcesie swoich partnerów biznesowych.

  • Architekt IT, który odnalazł pasję w rozwoju biznesu za pomocą technologii..

    Od 10 lat związany z technologią Salesforce, najpierw jako developer, architekt, by następnie wykorzystywać doświadczenia projektowe w doradzaniu klientom. Ze ścieżki czysto technicznej przeszedł do łączenia technologii z biznesem, początkowo pracując w solutioningu rozwiązań dla klientów, by ostatecznie odpowiadać za portfolio usług CRMowych. Obecnie zarządza działem Salesforce w Craftware.

  • Pierwsze 8 lat doświadczenia zbierał w największych polskich agencjach reklamowych przy obsłudze największych marek polskich i międzynarodowych klientów. Obecnie piąty rok pracuje w ekosystemie Salesforce, najpierw jako lider praktyki Marketing Technology, a teraz Head of Growth w Craftware. Adwokat podejścia konsultingowego do zmiany w organizacji. Doradza jak najlepiej wykorzystać szanse w relacji z końcowymi klientami i zajmuje się projektowaniem rozwiązań w ekosystemie Salesforce jako architekt biznesowy.

  • Od 5 lat promuje Salesforce w Polsce, uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i nagrywając materiały demo. Na LinkedIn dzieli się wiedzą i wskazuje dobre praktyki związane z pracą w CRM. Gość podcastu CoffeForce.pl, tłumaczący tajniki sprzedaży Salesforce. Skupia się na budowaniu relacji, uważając je za priorytet w życiu i w biznesie. Prywatnie uczestnik i miłośnik sportów ekstremalnych.

  • Początkowo związany z branżą hotelarską, skąd przeszedł do IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami krajowymi i międzynarodowymi. Jego praca koncentruje się na znajdowaniu wartości wdrożenia dla nowych klientów, współpracując z nimi nad budowaniem zakresu projektu i ceny. Odpowiada także za konfigurację i wdrożenia systemów. Oprócz codziennej pracy w Craftware Marek jest wykładowcą ALK na studiach podyplomowych z zakresu CRM i Marketing Automation. Jest zapalonym motocyklistą. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Doświadczony architekt rozwiązań, konsultant i ewangelista CRM z dużym doświadczeniem w Salesforce. Pasjonuje się chmurą obliczeniową i jest wykwalifikowanym analitykiem biznesowym. Mateusz ma ponad 15-letnie doświadczenie i udokumentowane doświadczenie we wdrażaniu i zarządzaniu systemami CRM dla klientów i branż.

  • Posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w branży IT, w tym w tworzeniu oprogramowania, analizie biznesowej, konsultingu, zarządzaniu portfelem projektów, zarządzaniu procesami i sprzedaży. Od trzech lat odpowiada za udane realizacje projektów E2E Salesforce, podkreślając strategiczne znaczenie MVP (Minimum Viable Product) i kluczową rolę MVP w powodzeniu projektu.

Odwiedź nasze stoisko i przygotuj się na niespodzianki

Spotkaj się z nami już 19 czerwca podczas World Tour Essentials i dowiedz się, dlaczego dane, AI i CRM to klucz do wzmacniania relacji z klientami.

Zapraszamy do udziału w konkursie – co godzinę podczas WTE – tylko na stoisku Craftware!

Craftware Salesforce WTE
  • Regulamin konkursu „Wiedza o Crafcie”

    I POSTANOWIENIA OGÓLNE

    Organizatorem konkursu “Wiedza o Crafcie” (zwanego dalej “Konkurs”) jest Craftware sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wołoskiej 22, 02-675, zwany dalej „Organizatorem”.
    Osobami odpowiedzialnymi za organizację Konkursu są: Kacper Zielinski, Jakub Poznański.
    Konkurs skierowany jest do wszystkich uczestników konferencji Salesforce World Tour Essentials Warsaw organizowanej w dniu 19.06.2024 (zwanych dalej „Uczestnikiem”) w godzinach 10:00 – 16:00. Link do wydarzenia: https://invite.salesforce.com/world-tour-essentials-warszawa-2024/craftware
    Z konkursu wyłączeni są prelegenci Craftware, osoby współpracujące przy konferencji ze strony Craftware oraz pracownicy firmy Craftware.
    Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
    W Konkursie nie mogą uczestniczyć organizatorzy konferencji.
    Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany ani administrowany przez firmę Salesforce ani jej podmioty powiązane.
    Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z postanowień Regulaminu, a w szczególności naruszenie przepisów prawa, etykiety lub dobrych obyczajów w związku z uczestnictwem w Konkursie upoważnia Organizatora do wykluczenia Uczestnika z Konkursu, jak również uprawnia Organizatora do pozbawienia takiego Uczestnika Nagrody, nawet w przypadku spełnienia przez niego innych wymagań przewidzianych postanowieniami Regulaminu. W przypadku podejmowania przez Uczestnika lub inne osoby działań sprzecznych z Regulaminem lub działań  zmierzających do sprzecznego z dobrymi obyczajami uzyskania zwycięstwa w Konkursie, Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji wyników lub wykluczenia danego Uczestnika z udziału w Konkursie.
    Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540 ze zm.) i nie podlega rygorom określonym w w/w ustawie.

    II PRZEDMIOT I CZAS TRWANIA KONKURSU

    Celem Konkursu jest zwiększenie zaangażowania uczestników konferencji i promocja marki, poprzez interaktywne i edukacyjne wyzwanie, które zachęca do aktywnego udziału i budowania społeczności wokół firmy.
    Konkurs jest organizowany w dniu 19.06.2024 tylko podczas trwania konferencji Salesforce World Tour Essentials Warsaw.
    Konkurs jest organizowany na platformie Mentimeter www.menti.com.
    Uczestnicy po wejściu na stronę  www.menti.com i wpisaniu kodu przypisanego do konkursu generowanego przez plartformę dostają dostęp do konkursu.

    III NAGRODA

    Co pełną godzinę (od 10:00 – 16:00) jedna osoba otrzyma nagrodę w postaci zestawu gadżetów: czarna torba z logo Craftware, butelka szklana na wodę z logo Craftware, książka z naklejonym logo Craftware, zakładka do książki z logo Craftware, skarpetki z logo Craftware.
    Organizator, zastrzega sobie prawo przyznania nagród dodatkowych czy nagród pocieszenia dla osób, które zaskoczą swoją odpowiedzią lub w innych wypadkach.

    IV WARUNKI KONKURSU – ZADANIE

    Warunki udziału:
    Uczestnik udziela zgody pracownikom Craftware na zeskanowanie identyfikatora i tym samym Uczestnik dokonuje zgłoszenia konkursowego
    W konkursie może wziąć udział każda osoba, która o pełnej godzinie będzie przy stoisku Craftware
    Nagrodę otrzyma ta osoba, która jako pierwsza prawidłowo odpowie na pytania konkursowe dotyczące firmy Craftware.
    Każda osoba może wziąć udział w więcej niż jednym konkursie, natomiast nie może otrzymać więcej niż jedną nagrodę główną (zestaw gadzetów). Organizator może przyznać nagrodę pocieszenia.

    Dokonując zgłoszenia konkursowego Uczestnik udziela Organizatorowi bezterminowej zgody na korzystanie przez Organizatora z odpowiedzi na pytania konkursowe, na następujących polach eksploatacji: zapisywanie, utrwalanie w pamięci komputera, utrwalanie na przenośnych nośnikach pamięci, rozpowszechnianie w Internecie, w tym za pośrednictwem profilu firmowego w serwisie LinkedIn, tworzenie kampanii marketingowej z udziałem Laureata.
    Dokonujące zgłoszenia konkursowego Uczestnik udziela Organizatorowi zgodę na skontaktowanie się z Uczestnikiem

    V ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU

    Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, Organizator powoła Komisję Konkursową, składającą się z 3 osób, która wybierze Laureatów Konkursu. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nieodwołalne.
    W skład Komisji Konkursowej wchodzą:
    Jakub Poznański
    Kacper Zielinski
    Laureaci Konkursu zostaną wyłonieni i ogłoszeni po zakończeniu zadawania pytań konkursowych po każdej pełnej godzinie.
    Zasady wyboru zwycięzców nagrody głównej oraz pocieszenia:
    Prawidłowość i szybkość odpowiedzi –  o każdej pełnej godzinie od 10:00 do 16:00 odbędzie się Quiz przy stoisku Craftware. Quiz będzie się składał z trzech pytań jednokrotnego wyboru, gdzie jedna odpowiedź jest prawidłowa. Na końcu Quizu osoba, która zajmie I miejsce otrzyma główną.
    Łącznie będzie można wygrać 7 nagród głównych (konkurs o godzinie 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00)
    Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do finalnego wyboru zwycięzców, w przypadkach spornych.
    Organizator może przyznać nagrody pocieszenia Uczestnikom, którzy zajęli inne niż pierwsze miejsce.

    VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    Jeśli Laureat Konkursu nie będzie mógł lub nie będzie chciał skorzystać z Nagrody to jest zobowiązany zgłosić ten fakt Organizatorowi tak szybko jak to możliwe. W takim przypadku Nagroda przypada kolejnemu Uczestnikowi Konkursu.
    W Konkursie wezmą udział wyłącznie osoby spełniające warunki Konkursu.
    Laureaci Konkursu nie są uprawnieni do żądania wymiany Nagrody na inną, ani wydania równowartości Nagrody w pieniądzu, towarze lub usłudze.
    Niniejszy regulamin jest wiążący dla Organizatora i Uczestników. Ostateczna interpretacja i wykładnia postanowień regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.
    Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu, o ile nie pogorszy ona warunków uczestnictwa w Konkursie. Zmiana wchodzi w życie z chwilą jej przekazania do wiadomości publicznej uczestnikom konferencji World Tour Essentials Warszawa. Przez publiczne przekazanie należy rozumieć, poinformowanie o zmianie Uczestników konkursu znajdujących się przy stoisku Craftware.

    Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

    1.  Administratorem danych osobowych jest Craftware Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-675) przy ul. Wołoskiej 22, KRS 0000328647; NIP 5272602247.

    2.  Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych Pawła Markiewicza – dane do kontaktu: iod@m3mcom.pl

    3.  Dane zostały pozyskane bezpośrednio od podmiotu danych lub od kontrahenta firmy Craftware Sp. z o.o.  jako dane osobowe organu odpowiedzialnego za zaciąganie praw i zobowiązań w imieniu tego podmiotu lub osoby kontaktowej odpowiedzialnej za koordynację wykonania umowy lub Konkursu

    4.  Podanie danych osobowych w związku z Konkursem lub zawieraną umową/świadczonymi na jej podstawie usługami jest dobrowolne – bez podania danych osobowych przedstawiciela strony Umowy, nie jest możliwe zawarcie umowy/świadczenie usług lub udział w Konkursie.

    5.  Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia, prawnie usprawiedliwiony cel administratora. Dane osobowe przetwarzane są w celu:

    – zawarcia i wykonania umowy oraz świadczenie usług zgodnie z umową,

    – nawiązywania i/lub utrzymywania kontaktów handlowych,

    – w celu wzięcia udziału w Konkursie

    – ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń związanych z zawartą z Kontrahentem umową / świadczonymi usługami.

    6.  Dane osobowe przetwarzane będą do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy / świadczenia usług lub do momentu wygaśnięcia obowiązku wynikającego z przepisów prawno – podatkowych.

    7.  Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    8.  W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoba, której dane dotyczą ma prawo do cofnięcia udzielonej zgody –w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9.  Dane osobowe nie będą poddawane procesom zautomatyzowanego przetwarzania danych.

    10. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich – poza strefę UE/EOG. Dane będą należycie chronione w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia wynikające z RODO rozdział V.