W październiku br. ruszyły pierwsze studia CRM i Marketing Automation organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego, we współpracy z Craftware. Słuchacze zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędziach, które umożliwią im sprawne poruszanie się w digital marketingu.

Zaangażowanie na najwyższym poziomie

Choć pierwsze zajęcia już za nami to emocje nas nie opuszczają. Studenci, z którymi spotykamy się w weekendy podczas zjazdów to osoby o różnych doświadczeniach w pracy z systemami CRM, ale wszyscy wykazują ogromne zaangażowanie podczas zajęć. Po wyjaśnieniu podstawowych terminów, wykładowcy przeprowadzili pierwsze warsztaty koncepcyjne, które cieszyły się sporym zainteresowaniem. Mimo że słuchacze to osoby aktywne zawodowo od kilku lat, to zgodnie podkreślają, iż podczas studiów uczą się nowych rzeczy, które będą mogli wykorzystać w swojej pracy.

Mam przyjemność pracy z niesamowicie zaangażowaną grupą, która aktywnie uczestniczy w zajęciach i chętnie realizuje powierzone zadania. Chęć nauki i interakcji jest tak duża, że zdecydowałem o organizacji dodatkowego warsztatu ze strategii CRM, który pozwoli na omówienie projektów, na które nie będzie czasu w przygotowanym harmonogramie zajęć – powiedział dr Przemysław Tomczyk, kierownik studiów.

 

Warsztaty z ekspertami Craftware

Pierwsze zajęcia z naszymi ekspertami odbędą się w lutym 2020. Podczas warsztatów praktycznych przekażemy wiedzę w zakresie pozyskania klienta, omówimy sposoby generowania leadów oraz budowę relacji z klientem. Studenci dowiedzą się, jak tworzyć kampanie marketingowe, czym jest Lead Nurturing, jak wygląda analiza i determinanty churn oraz jak konstruować programy lojalnościowe.

Zaangażowanie ekspertów Craftware w prowadzenie zajęć na tym kierunku to wsparcie przede wszystkim praktyczne. Podczas warsztatów nie tylko omówimy zagadnienia związane z CRM i Marketing Automation, ale przede wszystkim pokażemy jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce korzystając z platformy Salesforce