Uporządkuj sprzedaż i marketing z Salesforce – śniadanie biznesowe

  • Sheraton Hotel, Warszawa
  • 22/02/2019
  • 9:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

Tuż po zimowych feriach zapraszamy Państwa na spotkanie z Salesforce w Warszawie!

Śniadanie biznesowe odbędzie się w piątkowy poranek w samym centrum miasta. Opowiemy o automatyzacji marketingu, generowaniu gorących leadów i efektywnym wykorzystaniu ich przez handlowców. Wszystko to w oparciu o platformę Salesforce.

Salesforce jest platformą CRM w chmurze, na której znajdują się poszczególne, współpracujące ze sobą narzędzia pokrywające cały cykl życia klienta, od jego pozyskania, przez sprzedaż produktu, aż po posprzedażową obsługę. Narzędzia te współdziałają ze sobą.

Przy kawie i poczęstunku pokażemy, jak w praktyce wygląda praca na dwóch flagowych produktach Salesforce: do automatyzacji marketingu i wsparcia sprzedaży.

Zachęcamy do rejestracji! Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Plan wydarzenia

  • 9:00

  • 9:15

  • 9:45

    Case study fikcyjnej firmy ADD, która zmaga się z wyzwaniami częstymi w szybko rozwijających się małych i średnich firmach, w obszarze sprzedaży i marketingu. Celem firmy jest uporządkowanie i usprawnienie procesów. Na podstawie CS pokażemy jak Salesforce może pokryć takie potrzeby.

  • 10:15

    • Wysyłaj automatycznie spersonalizowane wiadomości do szerokiej grupy odbiorców.
    • Twórz złożone kampanie mailowe z dynamicznymi ścieżkami klientów.
    • Szybko analizuj skuteczność kampanii mailowych.

  • 10:45

  • 11:00

    • Rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii.
    • Zbuduj skuteczny proces sprzedażowy zorientowany na wyniki.
    • Domykaj sprzedaż szybciej i analizuj skuteczność pracy handlowców.

  • 11:30

  • 12:00

    Odpowiedzi na pytania z sali.

Prelegenci

  • Z wykształcenia psycholog. Od 2 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

Korzyści

  • Zasilaj lejek klientów z Pardot

    • docieraj ze spersonalizowanym komunikatem do dużej grupy odbiorców
    • generuj więcej potencjalnych klientów
    • synchronizuj działania marketingowe z procesami sprzedaży
  • Usprawnij swoją sprzedaż z Sales Cloud

    • planuj i analizuj proces sprzedażowy
    • generuj coraz większe przychody
    • monitoruj pracę swoich handlowców
    • pracuj w terenie z poziomu urządzeń mobilnych