-
9:00
-
9:15
-
9:45
Case study fikcyjnej firmy ADD, która zmaga się z wyzwaniami częstymi w szybko rozwijających się małych i średnich firmach, w obszarze sprzedaży i marketingu. Celem firmy jest uporządkowanie i usprawnienie procesów. Na podstawie CS pokażemy jak Salesforce może pokryć takie potrzeby.
-
10:15
- Wysyłaj automatycznie spersonalizowane wiadomości do szerokiej grupy odbiorców.
- Twórz złożone kampanie mailowe z dynamicznymi ścieżkami klientów.
- Szybko analizuj skuteczność kampanii mailowych.
-
10:45
-
11:00
- Rozpędź sprzedaż dzięki wsparciu technologii.
- Zbuduj skuteczny proces sprzedażowy zorientowany na wyniki.
- Domykaj sprzedaż szybciej i analizuj skuteczność pracy handlowców.
-
11:30
-
12:00
Odpowiedzi na pytania z sali.
-
Z wykształcenia psycholog. Od 2 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.
-
-