Jak przeprowadzić digitalizację sprzedaży w branży finansowej? – śniadanie biznesowe

  • Zebra Tower, Warszawa
  • 24/10/2019
  • 9:00 - 12:30
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

W październiku chcielibyśmy spotkać się z Państwem na wydarzeniu skoncentrowanym na bolączkach i wyzwaniach w firmach ubezpieczeniowych i leasingowych, jakimi są:

  • Zarządzanie Siecią Sprzedaży Własną i Zewnętrzną.
  • Monitorowanie pracy i efektywności partnerów/agentów, praca na celach.
  • Zarządzanie leadami, weryfikacja podjętych z nimi działań.
  • Raportowanie rezultatów i podejmowanie decyzji biznesowych w czasie rzeczywistym.

Pokażemy Państwu trendy i wyzwania w branży finansowej oraz jak technologia odpowiada na te zmiany.

Dodatkowo, na wydarzeniu będzie obecny nasz klient – Generali Polska – który opowie o historii wdrożenia Salesforce u nich w firmie.

Możecie być Państwo pewni, że wiemy o czym mówimy – bazujemy na naszych licznych doświadczeniach z wdrożeń w branży finansowej. W portfolio posiadamy firmy ubezpieczeniowe i leasingowe, poza Generali, również Aegon Alior Leasing.

Zobacz case study

Sales Cloud w Aegon

Plan wydarzenia

  • 9:00

  • 9:15

    Trendy i wyzwania w branży finansowej. Jak technologia odpowiada na te zmiany?

  • 9:45

    • Zarządzanie zewnętrzną siecią sprzedaż
    • Zarządzanie własną siecią sprzedaży

  • 10:30

  • 10:45

    Rozmowa z Jakubem Buttą, Dyrektorem ds. Sprzedaży Departamentu własnej sieci sprzedaży w Generali Polska.

    Prezentacja narzędzia do zarządzania sprzedażą.

  • 12:00

Dowiedz się jak przeprowadzić digitalizację sprzedaży.

Przyjdź na spotkanie i posłuchaj o doświadczeniach Generali Polska.

Prelegenci

  • Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • W Salesforce pomaga polskim firmom osiągać cele biznesowe poprzez wdrożenia innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, sprzedaży i HR pomaga jej lepiej rozumieć potrzeby klientów. Uważa, że wiedza, zaufanie oraz ciekawość i otwartość na drugiego człowieka są głównym czynnikiem sukcesu zawodowego. Od ponad 3 lat mieszka w Dublinie, gdzie rozwija doświadczenie w branży technologicznej, w której pociąga mnie ją wpływ na zmianę świata. Prywatnie jest fanką aktywnego życia i obcowania z przyrodą. Interesuje się wykorzystanie nowych technologii na rzecz ochrony środowiska oraz budowanie świadomości ekologicznej.

  • Manager z dużym stażem i doświadczeniem w zarządzaniu siecią sprzedaży. Jego codzienność to skuteczne zarządzanie zmianą, trudne decyzje, konieczność dynamicznych modyfikacji strategii, systemów zarządzania i rozliczeń. Na swoim koncie ma nie tylko bogaty rozwój zawodowy, ale przede wszystkim wiele skutecznych wdrożeń potwierdzonych poprawą wyników i rozwojem organizacji, w której pracuje.
    W Generali odpowiada za sprzedaż w dep. Własnej Sieci Sprzedaży. Zarządza siecią w płaskiej strukturze i modelu matrixowym, może poszczycić się 40% wzrostem sprzedaży produktów życiowych w 2018 r. i stabilnym wzrostem GWP. Odpowiada za organizację, wdrożenie i zarządzanie siecią sprzedaży własnej w oparciu o system Salesforce.

Biorąc udział w wydarzeniu dowiesz się:

  • jak monitorować pracę i efektywność partnerów/agentów
  • jak zarządzać zewnętrzną i wewnętrzną siecią sprzedaży
  • jak nasi klienci z branży finansowej, m.in. Generali, korzystają z Salesforce

Zapisz się na wydarzenie

Nie możesz wziąć udziału w wydarzeniu?

Zostaw nam kontakt do siebie, poinformujemy Cię o podobnym wydarzeniu.