Salesforce w branży finansowej – śniadanie biznesowe

  • Zebra Tower, Warszawa
  • 23/03/2019
  • 9:00 - 12:30
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

W marcu chcielibyśmy spotkać się z Państwem na wydarzeniu skoncentrowanym na bolączkach i wyzwaniach w firmach ubezpieczeniowych i leasingowych, jakimi są:

  • Utrata szansy na zwiększanie sprzedaży przez brak raportowania, monitorowania i szczelnego lejka sprzedażowego.
  • Migracje klientów związane z brakiem kontaktu i wielokanałowej obsługi.
  • Rosnące koszty obsługi klienta przez brak widoku 360 stopni.

Przejdziemy szczegółowo przez dwa obszary kluczowe w Państwa branży: sprzedaż i obsługę klienta, i pokażemy, jak narzędzia Salesforce są w stanie odpowiedzieć na wymienione wyzwania.

Możecie być Państwo pewni, że wiemy o czym mówimy – bazujemy na naszych licznych doświadczeniach z wdrożeń w branży finansowej. W portfolio posiadamy kilka firm ubezpieczeniowych i leasingowych, m.in Generali i Aegon.

Zobacz case study Aegon

Plan wydarzenia

  • 9:00

  • 9:15

  • 9:30

  • 9:45

    • Zarządzanie Zewnętrzną siecią sprzedaży
    • Zarządzanie Własną siecią sprzedaży

  • 10:30

  • 11:00

    • wyzwania, rozwiązania i korzyści dla firm ubezpieczeniowych i leasingowych

  • Sesja pytań i odpowiedzi

Prelegenci

  • Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Biorąc udział w wydarzeniu dowiesz się

  • jak zapewnić najlepsze doświadczenia klienta z marką w erze omnichannel
  • jak zarządzać zewnętrzną i wewnętrzną siecią sprzedaży
  • jak nasi klienci z branży finansowej, m.in. Generali, korzystają z Salesforce