Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem, jeśli nic nie zmienimy?

  • Hotel Westin, Warszawa
  • 19/11/2019
  • 9:00-14:00
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

W szybko zmieniającym się świecie sprzedaży i zakupów, przy stale rosnących oczekiwaniach klientów wobec marek, dotychczasowe metody zapewniające sukces biznesowy tracą na znaczeniu. Musimy poszukiwać nowych sposób nie tylko na zwiększenie zysków, ale również utrzymanie dotychczasowej rentowności.

Indywidualne, dopasowane do potrzeb klientów rozwiązania, konieczność budowania silnych relacji z kupującymi, coraz większy wzrost znaczenia rozwiązań technologicznych w pracy handlowców – to tylko niektóre z trendów, które zmieniają branże retail i e-commerce.

W jaki sposób możemy przełożyć je na realne działania w naszych organizacjach? Co warto wiedzieć, zanim zdecydujemy się na nowe rozwiązania? Jak będzie wyglądała przyszłość sprzedaży?

Już 19 listopada 2019 r. zapraszamy do udziału w konferencji „MIT Sloan Management Review Polska”, Salesforce i Craftware: „Przyszłość sprzedaży: co się stanie z naszym biznesem, jeśli nic nie zmienimy?”.

Agenda

  • 9:00

  • 9:30

    Zeeshan Idrees, Salesforce

  • 10:15

    Andrzej Jacaszek, ICAN Institute
    Beata Strawińska, ICAN Institute
    Aleksandra Pasek, Craftware
    Piotr Miroszewski, Salesforce

  • 11:00

  • 11:30

    Marketing Automation oraz Customer Service, prezentacja demo Salesforce Marketing Cloud & Salesforce Service Cloud.

    Maria Nowakowska, Craftware
    Piotr Lempkowski, Craftware

  • 12:30

  • 13:00

Dowiedz się, jak przeprowadzić transformację w Twojej firmie.

Przyjdź na spotkanie i dowiedz się, jak zacząć.

Prelegenci

  • Ekspert w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu dla rozwiązań SaaS (Software as a Service), na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Na początku kariery zawodowej związany z systemami w obszarze GRC (Governance, Risk Management, Compliance), następnie HR – eRecruiter (Grupa Pracuj), a od 2 lat z Salesforce CRM. Obecnie kieruje działaniami zespołu sprzedaży w Craftware. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów, wdrażanie rozwiązań Salesforce u kontrahentów w dużych korporacjach oraz prowadzeniu współpracy skoncentrowanej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

  • Ponad 10 letnie doświadczenie w sektorze B2C głównie w branży telekomunikacyjnej i finansowej. Odpowiadała za koordynacje paneli do obsługi klientów i automatyzacji procesów marketingowych. Tworzyła strategie komunikacyjne i programy lojalnościowe. Od ponad 2 lat pracuje na Marketing Automation. Na przestrzeni lat dostrzegła potencjał jaki jest w automatyzacji działań marketingowych i skutecznej strategii CRM.

  • Zeeshan leads retail industry strategy, thought leadership and Go-To-Market for Salesforce in EMEA region. Zeeshan brings board level experience in advising Retailers and B2C Brands across the globe, on Omnichannel and Digital Transformation strategy, as well as helping shape next generation business model.

  • Doświadczony praktyk biznesu i wykładowca. Większość swojej ponad 20-letniej kariery na wysokich szczeblach zarządzania spędził w pionach sprzedaży i marketingu. Posiada tytuł Doctor of Business Administration Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Ukończył studia Executive Master of Business Administration w Carlson School of Management na Uniwersytecie Minnesoty oraz studia na Wydziale Nawigacyjnym Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni. Od 2004 roku jest wykładowcą w ICAN Institute, a od 2006 roku wydawcą „Harvard Business Review Polska”.

    Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach zarządzania strategicznego, sprzedaży, marketingu, ekonomiki przedsiębiorstwa, ekspansji zagranicznej. Pracował m.in. dla Medicover Holding BV jako dyrektor Grupy Medicover ds. sprzedaży i marketingu, Norwich Union jako Country Manager of Life and Pensions Operations in Poland, Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego Norwich Union SA jako prezes zarządu, TUiR Warta SA jako wiceprezes zarządu, Agros Holding SA jako pełnomocnik zarządu i dyrektor Grupy Agros ds. sprzedaży i marketingu, B.P.S. Consultants Poland Sp. z o.o. jako dyrektor zarządzający.

    Jest cenionym mówcą inspiracyjnym i prelegentem zapraszanym na największe wydarzenia polskiej sceny biznesowej. W ciągu ostatnich lat występował razem z takimi sławami
    jak Herman Simon, Alex Osterwalder czy Pankaj Ghemawat.

  • Od kilkunastu lat związana ze sprzedażą. Swoją ścieżkę kariery rozpoczęła od roli sprzedawcy w jednym z największych w Polsce call center outsourcingowych. Realizowała projekty dla klientów z branży wydawniczej, telekomunikacyjnej oraz ubezpieczeniowej. Jako trener sprzedaży z sukcesem budowała i rozwijała zespół, którego celem była realizacja obsługi klientów zgodnie z najwyższymi standardami. Aktualnie koncentruje się na wielokanałowych modelach sprzedaży. Z powodzeniem wdraża i realizuje projekty transformacji i optymalizacji sił sprzedaży w ICAN Institute.
    Absolwentka programów rozwoju Management™ oraz Sales Strategy Program™.

  • Z wykształcenia psycholog. Od 3 lat związana z branżą IT oraz Salesforce. Obecnie zajmuje się rozwojem biznesu, generowaniem leadów, organizowaniem wydarzeń biznesowych i szeroko pojętym marketingiem produktowym. Swoimi działaniami wspiera zespół handlowy Craftware w dotarciu do nowych klientów oraz budowaniu długofalowych relacji. Certyfikowany specjalista Pardot – narzędzia do automatyzacji marketingu B2B Salesforce.

  • Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w obszarach sprzedaży, marketingu i rozwiązań SaaS. Zdobywał je w Szwecji, Hiszpanii i Azji. Pracował w SAP, Dentsu Aegis, Orange a obecni Salesforce. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla Retail i CPG.

Biorąc udział w wydarzeniu:

  • poznasz najnowsze światowe trendy w sprzedaży, wyniki ostatnich badań oraz sposoby wdrożenia najskuteczniejszych rozwiązań w swoim biznesie,
  • dowiesz się, w jaki sposób wdrażać rozwiązania chmurowe w sprzedaży, by łatwiej osiągać cele biznesowe,
  • weźmiesz udział w prezentacji narzędzi wspierających marketing automation B2C i obsługę klienta,
  • poznasz studium przypadku klienta Salesforce oraz jego doświadczenia przed- i powdrożeniowe nowoczesnych rozwiązań wspierających sprzedaż.