-
9:00
-
9:15
- Jak odpowiadać na współczesne potrzeby klienta?
- Nowoczesny marketing i obsługa klienta jako klucz do zdobycia przewagi konkurencyjnej firm e-commerce
-
9:45
- Spersonalizowany marketing, co to takiego?
- Towarzyszenie klientowi od pierwszego kontaktu z marką.
-
10:00
- Szybka segmentacja klientów na potrzebę prowadzenia działań marketingowych.
- Wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja z klientem.
- Analizowanie skuteczności kampanii mailowych.
-
10:30
-
11:00
Obsługa klienta w nowoczesnym wydaniu kluczem do utrzymania przewagi konkurencyjnej.
-
11:15
- Dział obsługi klienta uzbrojony w widok 360 stopni na klienta
- Sprawne rozwiązywanie zgłoszeń poprzez automatyzację działań pracowników.
- Wielokanałowa komunikacja z klientem.
-
11:45
- Kilka słów o Salesforce oraz partnerze wdrożeniowym, Craftware
- Doświadczenie i referencje
-
11:55
-
Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
-
-
- jak zapewnić najlepsze doświadczenia klienta z marką w erze omnichannel,
- jak wiedza o potencjalnym kliencie przekłada się na realną sprzedaż,
- jak łączyć wiedzę o obecnym kliencie ze świata offline i online
-
Znamy wyzwania contact center i biur obsługi klienta
-
Mówią za nas referencje naszych klientów
-
Wysoka ocena naszych spotkań przez uczestników