Marketing automation w firmach e-commerce i retail – śniadanie biznesowe

  • Zebra Tower, Warszawa
  • 18/06/2019
  • 9:00 - 12:30
  • WYDARZENIE BEZPŁATNE

Opis wydarzenia

W czerwu chcielibyśmy się z Państwem spotkać na wydarzeniu skoncentrowanym na bolączkach i wyzwaniach stojących przed firmami z branży e-commerce oraz retail, jakimi są:

  • nieefektywna obsługa klienta i brak jednolitych procesów w tym obszarze,
  • brak dostatecznej wiedzy o potencjalnym kliencie i automatycznych ścieżek marketingowych,
  • trudność w monitorowaniu wskaźników sprzedaży i raportowaniu,
  • zapewnienie dobrych doświadczeń z marką posiadanemu już klientowi i utrzymanie go przy sobie.

To już 20 śniadanie biznesowe jakie organizujemy. Nasze wydarzenia od początku zbierają bardzo dobe informacje zwrotne, jako konkretne i merytoryczne.

Tym razem zaprezentujemy nowoczesne podejście do klienta i jego dwa kluczowe filary – zautomatyzowane działania marketingowe rozpoczynające się przy pierwszym kontakcie potencjalnego klienta z marką, oraz obsługę klienta, kluczową dla utrzymania wysokiej jakości usług oraz wybicia się przed konkurencyjne firmy. Postaramy się Państwu pokazać jak zostawić konkurencję daleko w tyle stawiając klienta zawsze w centrum uwagi.

Ilość miejsc na to wydarzenie jest ograniczona, a udział bezpłatny, zatem zachęcamy do zapisywania się przez formularz na dole strony.

Plan wydarzenia

  • 9:00

  • 9:15

    • Jak odpowiadać na współczesne potrzeby klienta?
    • Nowoczesny marketing i obsługa klienta jako klucz do zdobycia przewagi konkurencyjnej firm e-commerce

  • 9:45

    • Spersonalizowany marketing, co to takiego?
    • Towarzyszenie klientowi od pierwszego kontaktu z marką.

  • 10:00

    • Szybka segmentacja klientów na potrzebę prowadzenia działań marketingowych.
    • Wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja z klientem.
    • Analizowanie skuteczności kampanii mailowych.

  • 10:30

  • 11:00

    Obsługa klienta w nowoczesnym wydaniu kluczem do utrzymania przewagi konkurencyjnej.

  • 11:15

    • Dział obsługi klienta uzbrojony w widok 360 stopni na klienta
    • Sprawne rozwiązywanie zgłoszeń poprzez automatyzację działań pracowników.
    • Wielokanałowa komunikacja z klientem.

  • 11:45

    • Kilka słów o Salesforce oraz partnerze wdrożeniowym, Craftware
    • Doświadczenie i referencje

  • 11:55

Prelegenci

  • Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.

Biorąc udział w wydarzeniu dowiesz się

  • jak zapewnić najlepsze doświadczenia klienta z marką w erze omnichannel,
  • jak wiedza o potencjalnym kliencie przekłada się na realną sprzedaż,
  • jak łączyć wiedzę o obecnym kliencie ze świata offline i online

Dlaczego warto nam zaufać

  • Znamy wyzwania contact center i biur obsługi klienta

  • Mówią za nas referencje naszych klientów

  • Wysoka ocena naszych spotkań przez uczestników