- 9:00
- 9:15
- Jak odpowiadać na współczesne potrzeby klienta?
- Nowoczesny marketing i obsługa klienta jako klucz do zdobycia przewagi konkurencyjnej firm e-commerce
- 9:45
- Spersonalizowany marketing, co to takiego?
- Towarzyszenie klientowi od pierwszego kontaktu z marką.
- 10:00
- Szybka segmentacja klientów na potrzebę prowadzenia działań marketingowych.
- Wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja z klientem.
- Analizowanie skuteczności kampanii mailowych.
- 10:30
- 11:00
Obsługa klienta w nowoczesnym wydaniu kluczem do utrzymania przewagi konkurencyjnej.
- 11:15
- Dział obsługi klienta uzbrojony w widok 360 stopni na klienta
- Sprawne rozwiązywanie zgłoszeń poprzez automatyzację działań pracowników.
- Wielokanałowa komunikacja z klientem.
- 11:45
- Kilka słów o Salesforce oraz partnerze wdrożeniowym, Craftware
- Doświadczenie i referencje
- 11:55
Specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju biznesu, początkowo związany z branżą hotelarską, następnie z sektorem IT (technologia JAVA i Salesforce). Współpracuje z klientami na rynku polskim i rynkach międzynarodowych. Obecnie zajmuje się sprzedażą platformy Salesforce w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji. Skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, dbaniu o odpowiednie wdrożenie rozwiązań oraz budowaniu współpracy opartej na sukcesie klienta. Posiada certyfikat Salesforce Accredited Sales Professional.
- jak zapewnić najlepsze doświadczenia klienta z marką w erze omnichannel,
- jak wiedza o potencjalnym kliencie przekłada się na realną sprzedaż,
- jak łączyć wiedzę o obecnym kliencie ze świata offline i online
Znamy wyzwania contact center i biur obsługi klienta
Mówią za nas referencje naszych klientów
Wysoka ocena naszych spotkań przez uczestników