-
Wyjątkowe spotkanie
Spędź ciekawe 2,5 h na spotkaniu biznesowym łączącym merytorykę z relaksem.
-
Odpowiedź na wyzwania
Obecny świat usług leasingowych mocno się zmienił. Zobacz jak technologia odpowiada na te zupełnie nowe potrzeby zarówno dostawców, jak i klientów.
-
Biznesowe relacje
Porozmawiaj w gronie osób z Twojej branży o obecnych wyzwaniach, problemach i dobrych praktykach.

Prezentacja whisky prowadzona jest przez Ambasadora Domu Whisky. Goście zostaną zapoznani z genezą powstania „królowej alkoholi”, metodami jej produkcji oraz gatunkami w jakich występuje. Drugą część spotkania stanowi degustacja. W jej trakcie goście dzięki ocenie wizualnej, smakowej a także aromatycznej nauczą się rozróżniać i kategoryzować whisky. Podczas warsztatów uczestnikom zostaną zaprezentowane różnice między whisky produkowanymi w Stanach Zjednoczonych.
To wszystko bez wychodzenia z domu, ponieważ degustacyjny zestaw wytrawnych alkoholi i niezbędnych akcesoriów, prosto pod Państwa drzwi.dostarczy nasz partner – Dom Whisky .
Zależy nam na Państwa aktywnym udziale, dlatego spotkanie zostanie zorganizowane przez platformę umożliwiającą włączenie zarówno mikrofonów jak i kamer, żeby stworzyć warunki sprzyjające interakcji między uczestnikami. Z tego samego powodu planujemy kameralne grono.
-
Od ponad 7 lat wspiera firmy w rozwoju i utrzymaniu systemów IT. W Craftware odpowiada za rozwój współpracy z klientami w zakresie technologii Salesforce oraz rozwiązań RPA. Na co dzień wspiera międzynarodowe organizacje, skupiając się na jak najlepszym dopasowaniu świadczonych usług do ich potrzeb.
W codziennej współpracy z partnerami biznesowymi dba o ciągłe zwiększanie efektywności oraz poprawę jakości dostarczanych rozwiązań.
Absolwentka studiów międzywydziałowych na Uniwersytecie Warszawskich oraz Szkoły Głównej Handlowej.
-
Account Manager w Craftware, a z wykształcenia ekonomista. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w bankowości. Pracował m.in. w mBanku, GetIn Noble Banku, Alior Banku na stanowiskach eksperckich oraz managerskich. Od dwóch lat związany z IT. W Craftware odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi na terenie Polski i krajów bałtyckich. Zawsze otwarty na ludzi oraz ich potrzeby biznesowe.
-
Posiada szerokie doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem społecznościowym i innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. Od wielu lat związany z projektami transformacji cyfrowej. W poprzednich latach Piotr odegrał kluczową rolę w rozwoju DocuSign i LinkedIn na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Ukończył studia MBA z ukierunkowaniem na biznes międzynarodowy oraz MSc z zarządzanie nowymi technologiami i innowacją na GCD oraz Smurfit Business School.W Salesforce odpowiada za współpracę z największymi spółkami z sektora usług finansowych w Polsce.
-
-
16:00
-
16:05
Skupimy się na działach marketingu i obsługi klienta. Pokażemy wyniki badań, jak COVID-19 wpłynął na branżę i jakie są jej wyniki po 3. kwartale 2020.
-
16:15
Jak poradzić sobie zwyzwaniami? Konkretne przykłady działań zaradczych – business case Toyota Financial Services.
-
16:25
Business case wdrożenia Salesforce w Alior Leasing, klienta Craftware.
-
16:35
Statystyki dotyczące wpływu Salesforce na wzrost customer experience, sprzedaży, szybkości obsługi w firmach z branży na świecie. Krótka prezentacja narzędzi do automatyzacji marketingu i obsługi klienta na żywo.
-
17:00
Tę część poprowadzi Ambasador Domy Whisky.