11:00, czas trwania 60 min.
WYDARZENIE BEZPŁATNE
Pozyskanie leada to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umiejętne prowadzenie go przez kolejne etapy – od pierwszego kontaktu, przez zakup, aż po lojalność.
Budowanie lojalności klientów w branży retail i commerce jest kluczowe dla osiągnięcia długoterminowego sukcesu. Lojalni klienci nie tylko dokonują regularnych zakupów, ale także polecają markę innym, co przyczynia się do zwiększenia przychodów i pozytywnego wizerunku firmy.
Nowoczesne narzędzia pozwalają na automatyzację procesów marketingowych i personalizację komunikacji, co jest kluczowe w budowaniu lojalności klientów. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI), analityki danych i automatyzacji, marki mogą skuteczniej angażować swoich klientów na każdym etapie ich ścieżki zakupowej. Podczas webinaru pokażemy, jak wykorzystać technologie, aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych i marketingowych w branży retail & commerce.
11:00
Najskuteczniejsze źródła leadów w retail & commerce:
Personalizacja sprzedaży i automatyzacja lead nurturingu
Retention marketing – jak zatrzymać klientów na dłużej?
Dołacz do mnie i dowiedz się, jak technologia wspiera lojalizację klientów w retail & commerce