Czym się będziesz zajmował

  • przyjmowaniem i rejestrowaniem zgłoszeń
  • dbaniem o aktualną dokumentację i bazę wiedzy
  • bezzwłocznym rozwiązywaniem prostych incydentów i wniosków
  • dbałością o wysoką jakość usług IT\drugiej linii wsparcia (obsługi zgłoszeń, kontaktu z klientem, współpracy z zespołem deweloperów, analityków, testerów itd)
  • szukaniem pola do ulepszeń (procesów, komunikacji, procedur)

Zapewniamy pracę według konkretnych wytycznych (przestrzeganie i znajomość procedur, SLA, pilnowanie KPI – ITIL).
Zapewniamy pracę w systemie zmianowym 24/5, klient z branży medycznej.

 

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • znajomości narzędzi\systemów niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków, typu: Service Now, Sharepoint, Jira, Salesforce (mile widziane), Workbench, Active Directory, MS Office
  • znajomości branży IT
  • doświadczenia w kontakcie z klientem – minimum rok
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • chęci do nauki i samorozwoju

 

Co możemy Ci zaoferować

  • biblioteczkę do twojej dyspozycji
  • różne formy współpracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • lekcje angielskiego
  • kartę Multisport
  • opiekę medyczną
  • zwrot kosztów zdanych certyfikatów
  • świetną atmosferę pracy
  • swobodny dress code
  • ubezpieczenie grupowe
Aplikuj
Zainteresowania

{{ errors.first('interests') }}
Opiekun rekrutacji
  • Jestem w Craftware od 2019 roku i od niedawna wspieram procesy rekrutacyjne. W mojej pracy najbardziej cenię sobie poznawanie nowych ludzi oraz różnorodność wyzwań, z którymi przychodzi mi się mierzyć na co dzień. Moje pasje to wizaż i aranżacja wnętrz.