Twój zakres obowiązków
  • Realizowanie założonych planów sprzedażowych poprzez sprzedaż projektów wdrożeniowych Salesforce
  • Aktywny prospecting i opieka biznesowo-formalna nad pozyskanymi i przekazanymi klientami
  • Zarządzanie procesem sprzedaży od etapu kwalifikacji, poprzez negocjacje do zamknięcia
  • Bliska współpraca z innymi działami firmy, zwłaszcza z technicznymi zespołami projektowymi
  • Zarządzanie lejkiem dla wszystkich aktywnych potencjalnych klientów
  • Rozwijanie technik i procesów sprzedażowych w oparciu o nowe technologie oraz współpracę z Działem Marketingu
  • Doradztwo klientom w zakresie najlepszych rozwiązań i usług dostępnych na rynku
  • Tworzenie nowych możliwości biznesowych, poprzez poszukiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
tester manualny
Zespół

Rozmiar Zespołu: 6

Salesforce Sales Director: Lidia Sybicka

Business Unit Director: Maciej Bucholc

Rozwój

Będziesz miał/-a możliwość rozwijania osobistej wiedzy o priorytetowych rozwiązaniach, trendach rynkowych i ścieżkach wejścia na rynek, w celu poprawy efektywności w ramach funkcji sprzedaży. Otrzymasz przy tym potężne wsparcie Menedżerów Sprzedaży oraz Zarządu w bieżącej pracy i on-boardingu. Pracując jako Senior Account Manager to także: nowe doświadczenia w budowaniu strategicznych partnerstw biznesowych z klientami korporacyjnymi, najlepsze doświadczenia w budowaniu odpowiedzi RFP / RFI, samodzielność i autonomia, zamiast kontroli i braku zaufania oraz budżet szkoleniowy, aby przyśpieszyć swój samorozwój.

współpraca z biznesem
community
Nasze wymagania
  • Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży systemów/projektów/usług IT (software, cloud, SaaS)
  • Dobra znajomość branży IT/software (w szczególności systemów CRM oraz pokrewnych, najlepiej rozwiązań chmurowych)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
  • Orientacja na klienta biznesowego, zdolności identyfikacji jego potrzeb oraz potencjału zakupowego
  • Proaktywna postawa w poszukiwaniu nowych klientów i projektów – budowania i dbania o pipeline
  • Umiejętność priorytetyzacji powierzonych zadań, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Gotowość do podróży służbowych w wymiarze około 20% czasu po ustaniu pandemii (Polska i kraje Bałtyckie);
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z lub w sprzedaży produktów Salesforce
  • Konsultacyjne podejście do procesu sprzedaży
Co oferujemy
  • Branżowe platformy e-learningowe
  • Budżet rozwojowy
  • Czas na rozwój Twoich pomysłów
  • Mentoring
  • Szkolenia wewnątrzfirmowe
  • Szkolenia zewnętrzne
  • Treningi umiejętności miękkich
  • Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
  • Wymiana wiedzy technicznej w firmie

 

IT Service Manager
Dodatkowe korzyści
  • kariera_praca-zdalna

    Praca zdalna

  • kariera_godziny-pracy

    Elastyczne godziny pracy

  • kariera_budzet

    Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój

  • kareira_lekcje-angielskiego

    Lekcje języka angielskiego

  • kariera_ubezpieczenie

    Ubezpieczenie na życie

  • kariera_praca-zwinna

    Zwinne środowisko pracy

  • kariera_imprezy

    Epickie imprezy integracyjne

  • kariera_swoboda-działania

    Swoboda działania

  • kariera_rynek-pracy

    Rekrutacje wewnętrzne

  • kariera_opieka-medyczna

    Prywatna opieka medyczna

  • kariera_karta-sportowa

    Karta sportowa

  • kariera_bonusy

    Brak dress-code

  • kariera_biblioteka

    Biblioteka biurowa

  • kariera_gaming-room

    Gaming room

  • kariera_bonusy

    Bonusy za polecenie

  • kariera_terapeuta

    Wsparcie psychologiczne

  • Brak dress-code

    Brak dress-code

  • kariera_Ergonomiczne-biuro

    Ergonomiczne biuro

Opiekun rekrutacji
  • Do Craftware dołączyłam we wrześniu 2020 roku. Posiadam 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, głównie na stanowiska programistyczne. Dział zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IT pozwala mi w codziennej pracy łączyć pasję oraz rozwój. A prywatnie dla równowagi – basen i dobra książka.