- Praca na poziomie 2 Linii Wsparcia i/lub 3 Linii Wsparcia
- Obsługa procesu zarządzania incydentami
- Przygotowanie/ wykonywanie procedur opisanych w dokumentacji wykonawczej
- Przygotowanie/ wykonywanie podzadań składowych procesu zarządzania zmianami
- Konfiguracja sandboxów i środowiska produkcyjnego
- Wsparcie zespołów produktowych w rozwiązywaniu problemów platformy
- Rozwój i konfiguracja narzędzi CI/CD dla Salesforce
- Deploymenty na środowiska testowe i produkcyjne – na podstawie repozytorium kodu oraz narzędzi CI
- Wdrażanie oraz zarządzanie Backup & Restore w Salesforce
- Komunikacja z supportem Salesforce
- Bieżące kontakty i zbieranie zapotrzebowań od klienta na poziomie:
– właścicieli aplikacji (działy IT)
– właścicieli danych (działy biznesowe)


Rozmiar zespołu: 40
Manager: Krzysztof Lesisz
Liderzy Liniowi: Adama Derehajło, Paweł Gumiela, Tomasz Wróbel, Krzysztof Załęski
W Craftware będziesz miał możliwość zdobycia nowej wiedzy i doświadczenia dzięki międzynarodowym projektom i dostępowi do wielu szkoleń. Otrzymasz dostęp do branżowych certyfikatów, do których pomożemy Ci się przygotować i pokryjemy wszelkie koszty z nimi związane. Możesz również liczyć na szkolenia wewnętrzne oraz wymianę wiedzy w zespole.


- Umiejętność administrowania i utrzymania systemu Salesforce z zachowaniem najlepszych praktyk
- Samodzielność i samoorganizacja
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1
- Certyfikaty potwierdzające nabyte kompetencje
-
Praca zdalna
-
Elastyczne godziny pracy
-
Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój
-
Lekcje języka angielskiego
-
Ubezpieczenie na życie
-
Zwinne środowisko pracy
-
Epickie imprezy integracyjne
-
Swoboda działania
-
Rekrutacje wewnętrzne
-
Prywatna opieka medyczna
-
Karta sportowa
-
Brak dress-code
-
Biblioteka biurowa
-
Gaming room
-
Bonusy za polecenie
-
Wsparcie psychologiczne
-
Brak dress-code
-
Ergonomiczne biuro
-
Z Craftware pracujesz gdzie chcesz i jak chcesz. Oferujemy pełną elastyczność, swobodę i zaufanie. Wszystko to w niekorporacyjnej atmosferze i luźnym podejściu do relacji w zespole.
-
Ucz się od najlepszych. Mamy unikalną wiedzę i ludzi, z którymi chcesz pracować.
-
Tu nie przestajesz się rozwijać. Zróżnicowane projekty i nowe wyzwania. Z pomocą zespołu będziesz lepszy na wielu poziomach.
-
Zostaniesz ekspertem. Inwestujemy w ludzi i wspieramy indywidualne cele. Skorzystaj z szeregu możliwości dla własnego rozwoju.
Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.
Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.
-
Prowadzę procesy rekrutacyjne oraz wspieram Managerów w obszarze HR Business Partneringu. W pracy najbardziej cenię poznawanie nowych ludzi oraz różnorodność wyzwań, z którymi przychodzi mi się mierzyć na co dzień. Moje pasje to wizaż i aranżacja wnętrz.