Czym się będziesz zajmował

  • Prowadzeniem rozmów z klientem mających na celu rozpoznanie jego potrzeb – zbieranie i analiza wymagań.
  • Pomocą przy prowadzeniu warsztatów biznesowych:rozpoznawanie celów biznesowych,
    • mapowanie procesów biznesowych wraz z propozycjami usprawnień,
    • proponowanie rozwiązań biznesowych i narzędziowych z zakresu systemów klasy CRM (marketing, sprzedaż, contact center, b2b i b2c).
  • Pomocą w przygotowywaniu propozycji rozwiązań.
  • Ścisłą współpracą z działem realizacji projektów oraz okazjonalną współpracą z działem sprzedaży.
  • Realizacją projektów w ramach zespołu wdrożeniowego SF CRM:konfiguracja podstawowych modułów SF: Sales Cloud, Service Cloud oraz SF Platform,
    • dostarczanie funkcjonalności w ramach naszego procesu Continuous Integration/Delivery: praca z repozytorium kodu, automatami budującymi kod (Bitbucket Pipelines/Bamboo/Jenkins, itp),
    • praca głównie w metodyce Agile.
  • Opcjonalnie: rozwój, szkolenia i praca z innymi produktami Salesforce – Marketing Cloud, Pardot, Veeva, Vlocity, itp. – możliwe specjalizacje.

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • Min. 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Dobrej znajomości produktów Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Platform).
  • Umiejętności testowania wyników swojej pracy.
  • Podstawowych umiejętności analizy biznesowej (znajomość UML/BPMN, umiejętność tworzenia User Stories).
  • Doświadczenia w prowadzeniu analizy biznesowej.
  • Samodzielności w proponowaniu rozwiązań klasy CRM.
  • Wysokich zdolności komunikacyjnych.
  • Nastawienia na rozwiązywanie problemów.
  • Wielozadaniowości.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1).
  • Gotowości do podróży służbowych w wymiarze około 10% czasu (Polska i kraje Bałtyckie) – po ustaniu pandemii.

Mile widziane:

  • Doświadczenie z pracą z repozytorium kodu i automatami budującymi.
  • Doświadczenie z SFDX.
  • Znajomość dodatkowych produktów SF: Customer Community (Digital Experience), Marketing Cloud, Pardot, tip.
  • Certyfikaty: SF Platform Administrator, SF App Builder, inne.

Co możemy Ci zaoferować

  • Biblioteczkę do twojej dyspozycji
  • Różne formy współpracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Owocowe wtorki
  • Lekcje angielskiego
  • Kartę Multisport
  • Opiekę medyczną
  • Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
  • Świetną atmosferę pracy
  • Swobodny dress code
  • Ubezpieczenie grupowe
Aplikuj
Zainteresowania

{{ errors.first('interests') }}
Opiekun rekrutacji
  • W Craftware jestem od 2019 roku i zajmuję się głównie procesami rekrutacyjnymi oraz pomocą naszym pracownikom w obszarze HR. Kontakty i praca ze specjalistami z branży IT pozwala mi na lepsze zrozumienie trendów i kierunku rozwoju w tej dziedzinie. Prywatnie lubię podróże, jazdę na rowerze i taniec.