Twój obszar zadań
  • przygotowywanie i realizacja strategii content marketingowej wspierającej cele biznesowe organizacji
  • redagowanie i pisanie artykułów, case studies, landing page, stron produktowych, newsletterów, e-maili, komunikatów wewnętrznych i innych form treści pisemnych
  • tworzenie treści technologicznych z udziałem ekspertów z organizacji (np. filmy, dema,  artykuły)
  • kontakt i współpraca z osobami technicznymi (developerzy, programiści, testerzy, analitycy) oraz biznesowymi (handlowcy, konsultanci)
  • optymalizacja stron i treści pod kątem SEO
  • monitoring, analiza i optymalizacja działań w obszarze docierania z treściami do odbiorców końcowych
  • opracowanie i realizacja strategii mediów społecznościowych wspierającej cele biznesowe organizacji
  • prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych (FB, LI)
  • planowanie i realizacja kampanii w mediach społecznościowych
  • planowanie i opracowanie grafik, infografik, wideo i innych multimediów do wykorzystania w mediach społecznościowych we współpracy z grafikiem
  • prowadzenie komunikacji z obserwującymi w mediach społecznościowych
  • analiza konkurencji i śledzenie trendów w zakresie SM, contentu, wideo
  • monitoring, analiza i optymalizacja działań w obszarze mediów społecznościowych
  • raportowanie wyników realizowanych działań
Technical writer
community
Środowisko pracy

Otrzymasz dostęp do narzędzi Google’a, Postify (systemu do planowania publikacji w social mediach), Reporting Ninja (narzędzia do analityki i raportowania działań SM) oraz platform z profesjonalnymi szablonami prezentacji, zdjęciami czy ikonami (Canva). Na co dzień do prowadzenia projektów wewnętrznych wykorzystujemy JIRę oraz Confluence.

Realizując zadania będziesz ściśle współpracować ze specjalistami ds. digital marketingu i marketing automation, osobami technicznymi (deweloperzy, analitycy, testerzy) oraz osobami biznesowymi (konsultanci, handlowcy).

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • praktycznych zdolności copywriterskich w pisaniu tekstów, komunikatów sprzedażowych, mailingów, postów na sociale
  • praktycznego doświadczenia w budowaniu rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych (najlepiej w branży IT)
  • praktycznych umiejętności tworzenia tekstów pod SEO
  • doświadczenia w tworzeniu strategii social media i contentowej oraz mierzenia jej efektów
  • bardzo dobrej znajomość języka angielskiego i polskiego pozwalającej na swobodne przygotowywanie contentu w tych językach
  • umiejętności korzystania z narzędzi typu: Google Analytics, Ahrefs, Google Search Console, Semrush
  • znajomości pojęć typu strategia komunikacji i lejek sprzedaży, która pozwoli na tworzenie angażujących treści i działania na poszczególnych etapach lejka
  • umiejętności dobrego researchu i analizy danych
  • kreatywności i samodzielności w działaniu
  • odpowiedzialności za prowadzone projekty
  • chęci rozwoju w tematach tworzenia angażującego contentu, budowania zaangażowanej społeczności
Service manager
Dodatkowe korzyści
  • kariera_praca-zdalna

    Praca zdalna

  • kariera_godziny-pracy

    Elastyczne godziny pracy

  • kariera_budzet

    Refinansowane certyfikaty i budżet na rozwój

  • kareira_lekcje-angielskiego

    Lekcje języka angielskiego

  • kariera_ubezpieczenie

    Ubezpieczenie na życie

  • kariera_praca-zwinna

    Zwinne środowisko pracy

  • kariera_imprezy

    Epickie imprezy integracyjne

  • kariera_swoboda-działania

    Swoboda działania

  • kariera_rynek-pracy

    Rekrutacje wewnętrzne

  • kariera_opieka-medyczna

    Prywatna opieka medyczna

  • kariera_karta-sportowa

    Karta sportowa

  • kariera_bonusy

    Brak dress-code

  • kariera_biblioteka

    Biblioteka biurowa

  • kariera_gaming-room

    Gaming room

  • kariera_bonusy

    Bonusy za polecenie

  • kariera_terapeuta

    Wsparcie psychologiczne

  • Brak dress-code

    Brak dress-code

  • kariera_Ergonomiczne-biuro

    Ergonomiczne biuro

Jesteśmy pionierami technologii Salesforce w Polsce. Wyznaczamy trendy i rynkowy standard w zakresie jakości dostarczanych rozwiązań. Pracujemy dla największych firm z branży farmaceutycznej, life science, finansowej, ecommerce (głównie międzynarodowych) i należymy do Grupy Orange, co daje nam duże większe możliwości w zakresie kompleksowej obsługi naszych klientów i stabilnego rozwoju.

Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najważniejszych rankingów rynku teleinformatycznego w Polsce, jako liderzy sprzedaży rozwiązań IT dla przemysłu oraz największych przychodów z rozwiązań chmurowych (EST100 ITWiz 2021 i TOP200 Computerworld 2021). Nasze przychody rosną w tempie 31% rocznie, a 2021 r. zakończyliśmy z wysokim miejscem na prestiżowej liście Diamentów Forbesa.

Opiekunka rekrutacji
  • Moim zadaniem w Craftware jest zaopiekowanie potrzeb rekrutacyjnych. Procesami rekrutacyjnymi w obszarze IT zajmuję się zawodowo od 2017 roku. W swojej pracy cenię możliwość stałego poszerzania wiedzy z zakresu branży IT oraz poznawania wielu nowych osób. Po pracy spędzam czas z mężem i córką. Moją pasją jest taniec.