Czym się będziesz zajmował

  • współpracą z zespołem Service Delivery Managers przy codziennych obowiązkach
  • wsparciem zespołów serwisowych/projektowych
  • współudziałem w opracowywaniu i wdrażaniu standardów świadczenia usług IT
  • codzienną interakcją z klientami i partnerami
  • nauką standardów pracy service delivery managera

 

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • wykształcenia wyższego (preferowane z zakresu zarządzania lub informatyki) lub ostatnie lata studiów
  • przynajmniej teoretycznej wiedzy z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk i standardów prowadzenia projektów IT
  • dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)
  • dużej gotowości na naukę i rozwój
  • wysokiej komunikatywności i terminowości
  • umiejętność pracy w zespole

 

Mile widziane: 

  • ogólna orientacja w procesie zarządzania dostarczaniem usług IT
  • znajomość narzędzi: Jira, Service Now
  • zdolności analityczne

 

Oferujemy

  • możliwa praca 100% zdalnie, w tym po Covid19,
  • dedykowany budżet szkoleniowy oraz szkolenia wewnętrzne – zarówno kompetencji miękkich, językowych (lekcje angielskiego) jak i Salesforce’owych,
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, na życie, pakiet multisport), biblioteczka do Twojej dyspozycji,
  • współpraca w oparciu o umowę b2b,
  • w przypadku chęci pracy z biura: dostępne dwie lokalizacje ze strefą chillout w Łodzi i Warszawie. Dodatkowo możliwe dofinansowanie do wynajmu lokalu biurowego.
Dołącz do nas!
Opiekun rekrutacji
  • W Craftware jestem od 2019 roku i zajmuję się głównie procesami rekrutacyjnymi oraz pomocą naszym pracownikom w obszarze HR. Kontakty i praca ze specjalistami z branży IT pozwala mi na lepsze zrozumienie trendów i kierunku rozwoju w tej dziedzinie. Prywatnie lubię podróże, jazdę na rowerze i taniec.