Czym się będziesz zajmował

  • współpracą z zespołem Service Delivery Managers przy ich codziennych obowiązkach,
  • wsparciem zespołów serwisowych/projektowych,
  • współudziałem w opracowywaniu i wdrażaniu standardów świadczenia usług IT,
  • codzienną interakcją z klientami i partnerami,
  • nauką standardów pracy Service Delivery Managera.

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • wykształcenia wyższego (preferowane z zakresu zarządzania lub informatyki) lub ostatnie lata studiów,
  • przynajmniej teoretycznej wiedzy z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk i standardów prowadzenia projektów IT,
  • dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2),
  • dużej gotowości na naukę i rozwój,
  • wysokiej komunikatywności i terminowości,
  • umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • ogólna orientacja w procesie zarządzania dostarczaniem usług IT,
  • znajomość narzędzi: Jira, Service Now,
  • zdolności analityczne.

Co możemy Ci zaoferować

  • Biblioteczkę do twojej dyspozycji
  • Różne formy współpracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Owocowe wtorki
  • Lekcje angielskiego
  • Kartę Multisport
  • Opiekę medyczną
  • Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
  • Świetną atmosferę pracy
  • Swobodny dress code
  • Ubezpieczenie grupowe
Aplikuj
Zainteresowania

{{ errors.first('interests') }}
Opiekun rekrutacji
  • Do Craftware dołączyłam we wrześniu 2020 roku. Posiadam 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, głównie na stanowiska programistyczne. Dział zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IT pozwala mi w codziennej pracy łączyć pasję oraz rozwój. A prywatnie dla równowagi – basen i dobra książka.