Czym się będziesz zajmował

  • Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń,
  • Dbanie o aktualną dokumentację i bazę wiedzy,
  • Bezzwłoczne rozwiązywanie prostych incydentów i wniosków,
  • Dbałość o wysoką jakość usług IT drugiej linii wsparcia (obsługi zgłoszeń,kontaktu z klientem, współpracy z zespołem deweloperów, analityków, testerów itd),
  • Umiejętność pracy według konkretnych wytycznych (przestrzeganie i znajomość procedur, SLA, pilnowanie KPI – ITIL),
  • Szukanie pola do ulepszeń (procesów, komunikacji, procedur)
  • Praca w systemie zmianowym 24/5 w branży farmaceutycznej

 

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • Znajomość narzędzi i systemów niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków, typu: Service Now, Sharepoint, Jira, Salesforce (mile widziane), Workbench, Active Directory, MS Office,
  • Znajomość branży IT, doświadczenie w kontakcie z klientem – minimum rok
  • Język angielski – min. B2
  • Chęć do nauki i samorozwoju

 

Co możemy Ci zaoferować

  • Biblioteczka do twojej dyspozycji
  • Różne formy współpracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczne godziny pracy
  • Owocowe wtorki
  • Lekcje angielskiego
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
  • Świetna atmosfera pracy
  • Swobodny dress code
  • Ubezpieczenie grupowe
Aplikuj
Zainteresowania

{{ errors.first('interests') }}
Opiekun rekrutacji
  • Jestem w Craftware od 2019 roku i od niedawna wspieram procesy rekrutacyjne. W mojej pracy najbardziej cenię sobie poznawanie nowych ludzi oraz różnorodność wyzwań, z którymi przychodzi mi się mierzyć na co dzień. Moje pasje to wizaż i aranżacja wnętrz.