Czym się będziesz zajmował

  • Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń serwisowych
  • Bezzwłoczne rozwiązywanie prostych incydentów i requestów
  • Dbanie o aktualną dokumentację i bazę wiedzy
  • Utrzymywanie wysokiej jakości usług IT\drugiej linii wsparcia (obsługi zgłoszeń, kontaktu z klientem, współpraca z zespołem deweloperów, analityków, testerów itd)
  • Zbieranie doświadczeń i codzienny rozwój w obszarze wsparcia dla klienta międzynarodowego w technologii Salesforce
  • Praca 100% zdalna (możesz pracować z każdego zakątka Polski)

 

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • Gotowość do pracy zmianowej (24/7)
  • Znajomość narzędzi\systemów niezbędnych do wykonywania codziennych obowiązków, typu: Service Now, Sharepoint, Jira, Salesforce (mile widziane), Veeva (mile widziane), Workbench, Active Directory, MS Office
  • Znajomość branży IT, doświadczenia w kontakcie z klientem – minimum rok
  • Język angielski na poziomie min. B2
  • Chęci do nauki i samorozwoju

 

Co oferujemy

  • Możliwa praca 100% zdalnie, w tym po Covid19,
  • Dedykowany budżet szkoleniowy oraz szkolenia wewnętrzne – zarówno kompetencji miękkich, językowych (lekcje angielskiego) jak i Salesforcowych,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, na życie, pakiet multisport), biblioteczka do Twojej dyspozycji,
  • Różne formy współpracy (UoP lub B2B),
  • W przypadku chęci pracy z biura: dostępne dwie lokalizacje ze strefą chillout w Łodzi i Warszawie. Dodatkowo możliwe dofinansowanie do wynajmu lokalu biurowego.
Dołącz do nas!
Opiekun rekrutacji
  • Do Craftware dołączyłam we wrześniu 2020 roku. Posiadam 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, głównie na stanowiska programistyczne. Dział zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IT pozwala mi w codziennej pracy łączyć pasję oraz rozwój. A prywatnie dla równowagi – basen i dobra książka.