Czym się będziesz zajmował

  • Współpraca bezpośrednio z Zarządem Spółki (współtworzenie strategii sprzedaży, celów finansowych, pozycjonowania firmy, możliwości wdrożenia nowych produktów i usług)
  • Raportowanie KPI z procesów sprzedażowych i mocne nastawienie na wyciąganie wniosków na podstawie danych
  • Podnoszenie KPI do oczekiwanych poziomów, by spełnić targety per segment
  • Wsparcie oraz nadzór nad 2 Managerami Sprzedaży, na każdym etapie procesu sprzedażowego (od generowania leadów, po rozwój klienta) – podział zadań/klientów/odpowiedzialności
  • Operacyjne i merytoryczne wsparcie oraz nadzór nad Managerem Marketingu
  • Operacyjne i merytoryczne wsparcie 11 osobowego zespołu Sprzedaży i Marketingu – zarządzanie i organizacja pracy działu, inicjowanie działań mających na celu optymalizację pracy
  • Raportowanie i komunikacja pomiędzy działami marketingu i sprzedaży oraz między tymi działami i Zarządem
  • Analiza procesu obsługi klienta, docelowo – stworzenie nowego Analiza i projektowanie systemu motywacyjnego/wynagrodzeń
  • Inicjowanie i koordynowanie wydarzeń biznesowych (eventy branżowe, śniadania Salesforce, konferencje)
  • Bliska współpraca z najważniejszym partnerem biznesowym spółki – Salesforce
  • Budowanie relacji z pozyskanymi klientami B2B oraz ich rozwijanie z obecnymi partnerami biznesowymi
  • Bliska współpraca z zespołami technicznymi/projektowymi w kontekście planowania zasobów, pokrycia zapotrzebowania, zbudowania oferty, realizacji kontraktu
  • Monitorowanie i nadzór nad poziomem realizacji zakontraktowanych projektów
  • Budowanie relacji z Liderami zespołów delivery opartej na merytorycznych podstawach wiedzy z zakresu IT i wzajemnym zaufaniu
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy (HR, finansów)

 

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • Min. 2 – letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora lub Kierownika Sprzedaży w branży IT, udokumentowane sukcesami
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze Marketingu w branży IT
  • Min. 4 letnie doświadczenie na stanowisku Key Account Managera lub zbliżonym w obszarze produktowym (mile widziane w branży IT)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1), doświadczenie we współpracy z anglojęzycznym partnerem biznesowym
  • Znajomość rynku, trendów, branży IT (w szczególności rozwiązań typu CRM, Cloud)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym i marketingowym, umiejętność stawiania celów indywidualnych i zespołowych, budowania zaangażowania zespołu
  • Wysoki poziom kompetencji menedżerskich i przywódczych
  • Umiejętność budowania długofalowych strategii i relacji handlowych B2B
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków
  • Silna orientacja na osiągnięcie wyznaczonych celów
  • Samodzielność, odpowiedzialność, dojrzałość biznesowa
  • Mile widziana znajomość produktów Salesforce

 

Co możemy Ci zaoferować

  • Biblioteczka do twojej dyspozycji
  • Różne formy współpracy
  • Elastyczne godziny pracy
  • Owocowe wtorki
  • Lekcje angielskiego
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
  • Świetna atmosfera pracy
  • Swobodny dress code
  • Ubezpieczenie grupowe
Aplikuj
Zainteresowania

{{ errors.first('interests') }}
Opiekun rekrutacji
  • Odpowiadam za kompleksowe zarządzanie zasobami ludzkimi, zarówno naszych pracowników, jak i współpracowników, za tworzenie i aktualizację wewnętrznych Regulaminów, Rozporządzeń i Polityk, jak również za wszelkie projekty rozwojowe, takie jak: oceny, ścieżki karier, rozwój, szkolenia oraz rekrutacja. Jestem optymistką, realnie patrzącą na otaczający mnie świat. Lubię zimą wybrać się na narty lub snowboard, a wiosną i latem uwielbiam żeglować. Jeśli masz pytania, jestem do Twojej dyspozycji. Chętnie opowiem, dlaczego warto do nas dołączyć, nie czekaj!