Czym się będziesz zajmował
- Bieżącym wsparciem rosyjskojęzycznych oraz angielskojęzycznych użytkowników aplikacji CRM – obsługa zgłoszeń serwisowych, kontaktem z użytkownikami
- Kontaktem z lokalnym biznesem
- Administracją systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta
- Bieżącym kontaktem z Koordynatorem Zespołu
- Analizą zgłoszeń serwisowych oraz przekazywaniem błędów do Zespołu Wsparcia Technicznego
- Bieżącym kontaktem z Zespołem Wsparcia Technicznego
- Weryfikacją poprawek dostarczonych przez Zespół Wsparcia Technicznego
- Tworzeniem dokumentacji/instrukcji i bazy wiedzy
Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania
- Znajomości języka rosyjskiego na poziomie B2 – warunek konieczny
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 – warunek konieczny
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Proaktywnego podejścia, cierpliwości i chęci nauki nowego oprogramowania (Salesforce)
- Podstawowej znajomości ITIL
Informacje dodatkowe
- Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość dowolnego systemu klasy CRM, MS Excel, iOS
- Zapewniamy pakiet szkoleń i sprecyzowane ścieżki rozwoju
- Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce
Co możemy Ci zaoferować
- Biblioteczkę do twojej dyspozycji
- Różne formy współpracy
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Owocowe wtorki
- Lekcje angielskiego
- Kartę Multisport
- Opiekę medyczną
- Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
- Świetną atmosferę pracy
- Swobodny dress code
- Ubezpieczenie grupowe
Opiekun rekrutacji
Jestem w Craftware od 2019 roku i od niedawna wspieram procesy rekrutacyjne. W mojej pracy najbardziej cenię sobie poznawanie nowych ludzi oraz różnorodność wyzwań, z którymi przychodzi mi się mierzyć na co dzień. Moje pasje to wizaż i aranżacja wnętrz.