Czym się będziesz zajmował

  • Bieżącym wsparciem rosyjskojęzycznych oraz angielskojęzycznych użytkowników aplikacji CRM – obsługa zgłoszeń serwisowych, kontaktem z użytkownikami
  • Kontaktem z lokalnym biznesem
  • Administracją systemem CRM (Salesforce) na potrzeby Klienta
  • Bieżącym kontaktem z Koordynatorem Zespołu
  • Analizą zgłoszeń serwisowych oraz przekazywaniem błędów do Zespołu Wsparcia Technicznego
  • Bieżącym kontaktem z Zespołem Wsparcia Technicznego
  • Weryfikacją poprawek dostarczonych przez Zespół Wsparcia Technicznego
  • Tworzeniem dokumentacji/instrukcji i bazy wiedzy

 

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania

  • Znajomości języka rosyjskiego na poziomie B2 – warunek konieczny
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 – warunek konieczny
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Proaktywnego podejścia, cierpliwości i chęci nauki nowego oprogramowania (Salesforce)
  • Podstawowej znajomości  ITIL

 

Informacje dodatkowe

  • Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana znajomość dowolnego systemu klasy CRM, MS Excel, iOS
  • Zapewniamy pakiet szkoleń i sprecyzowane ścieżki rozwoju
  • Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce

 

Co możemy Ci zaoferować

  • Biblioteczkę do twojej dyspozycji
  • Różne formy współpracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczne godziny pracy
  • Owocowe wtorki
  • Lekcje angielskiego
  • Kartę Multisport
  • Opiekę medyczną
  • Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
  • Świetną atmosferę pracy
  • Swobodny dress code
  • Ubezpieczenie grupowe
Aplikuj
Zainteresowania

{{ errors.first('interests') }}
Opiekun rekrutacji
  • Jestem w Craftware od 2019 roku i od niedawna wspieram procesy rekrutacyjne. W mojej pracy najbardziej cenię sobie poznawanie nowych ludzi oraz różnorodność wyzwań, z którymi przychodzi mi się mierzyć na co dzień. Moje pasje to wizaż i aranżacja wnętrz.