Marketing automation w firmach retail i e-commerce | Craftware
Wydarzenie
Wydarzenie
Śniadanie biznesowe

Marketing automation w firmach retail i e-commerce

Zebra Tower, p.XII
ul. Mokotowska 1
00-640 Warszawa
18.06.2019
9:00-12:30

Marketing automation w firmach retail i e-commerce

W czerwu chcielibyśmy się z Państwem spotkać na wydarzeniu skoncentrowanym na bolączkach i wyzwaniach stojących przed firmami z branży e-commerce oraz retail, jakimi są:

  • nieefektywna obsługa klienta i brak jednolitych procesów w tym obszarze,
  • brak dostatecznej wiedzy o potencjalnym kliencie i automatycznych ścieżek marketingowych,
  • trudność w monitorowaniu wskaźników sprzedaży i raportowaniu,
  • zapewnienie dobrych doświadczeń z marką posiadanemu już klientowi i utrzymanie go przy sobie.

To już 20 śniadanie biznesowe jakie organizujemy. Nasze wydarzenia od początku zbierają bardzo dobe informacje zwrotne, jako konkretne i merytoryczne.

Tym razem zaprezentujemy nowoczesne podejście do klienta i jego dwa kluczowe filary – zautomatyzowane działania marketingowe rozpoczynające się przy pierwszym kontakcie potencjalnego klienta z marką, oraz obsługę klienta, kluczową dla utrzymania wysokiej jakości usług oraz wybicia się przed konkurencyjne firmy. Postaramy się Państwu pokazać jak zostawić konkurencję daleko w tyle stawiając klienta zawsze w centrum uwagi.

Ilość miejsc na to wydarzenie jest ograniczona, a udział bezpłatny, zatem zachęcamy do zapisywania się przez formularz na dole strony.

Plan wydarzenia

9:00
Przedstawienie uczestników i prelegentów
9:15
Wyzwania stojące przed branżą e-commerce i retail
  • Jak odpowiadać na współczesne potrzeby klienta?
  • Nowoczesny marketing i obsługa klienta jako klucz do zdobycia przewagi konkurencyjnej firm e-commerce.
9:45
Automatyzacja marketingu
  • Spersonalizowany marketing, co to takiego?
  • Towarzyszenie klientowi od pierwszego kontaktu z marką.
10:00
Marketing Cloud Demo
  • Szybka segmentacja klientów na potrzebę prowadzenia działań marketingowych.
  • Wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja z klientem.
  • Analizowanie skuteczności kampanii mailowych.
10:30
Przerwa kawowa
11:00
Efektywna obsługa w branży e-commerce i retail
  • Obsługa klienta w nowoczesnym wydaniu kluczem do utrzymania przewagi konkurencyjnej.
11:15
Service Cloud Demo
  • Dział obsługi klienta uzbrojony w widok 360 stopni na klienta
  • Sprawne rozwiązywanie zgłoszeń poprzez automatyzację działań pracowników.
  • Wielokanałowa komunikacja z klientem.
11:45
Salesforce i Craftware - kim jesteśmy
  • Kilka słów o Salesforce oraz partnerze wdrożeniowym, Craftware.
  • Doświadczenie i referencje.
12:00
Q&A
  • Pytania i odpowiedzi.

Prelegenci

  • Marek Ceglarz
    Account Manager w Craftware
  • Mateusz Bartkowiak
    Marketing Cloud Consultant w Craftware
  • Katarzyna Kowalska
    Account Executive w Salesforce
Zamknij
Marek Ceglarz
Account Manager w Craftware
Zamknij
Mateusz Bartkowiak
Marketing Cloud Consultant w Craftware
Zamknij
Katarzyna Kowalska
Account Executive w Salesforce

Korzyści

Biorąc udział w wydarzeniu dowiesz się:

  • jak zapewnić najlepsze doświadczenia klienta z marką w erze omnichannel,
  • jak wiedza o potencjalnym kliencie przekłada się na realną sprzedaż,
  • jak łączyć wiedzę o obecnym kliencie ze świata offline i online

Dlaczego warto nam zaufać?

  • znamy bolączki i wyzwania branży e-commerce i retail od podszewski
  • mówią za nas referencje naszych klientów
  • nasze wydarzenia biznesowe są wysoko oceniane przez uczestników ze względu na swoją merytoryczność

Dojazd

Skontaktuj się z nami

lub wypełnij formularz

Multimedia

Nie możesz wziąć udziału w wydarzeniu?

Zostaw nam kontakt do siebie, poinformujemy Cię o podobnym wydarzeniu.
Używamy plików cookies!

W celu podniesienia jakości usług, strona www.craftware.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz na to zgodę. Administratorem danych osobowych jest Craftware sp. z o.o. Dowiedz się więcej

Rozumiem
Rozumiem