Już 4 listopada startujemy z V edycją Akademii Salesforce! Akademia to inicjatywa dedykowana studentom/absolwentom uczelni wyższych, pracownikom, którzy chcą zmienić ścieżkę kariery oraz takim, z niewielkim doświadczeniem na rynku pracy. Podczas 3 miesięcy płatnych praktyk, uczestnicy poznają technologię Salesforce oraz rozwijają jeden z wybranych przez siebie obszarów: programowania, testów lub analizy. Brzmi interesująco? Jeśli tak, to zapraszamy do wysyłania CV!

Czym jest Salesforce

Salesforce jest jednym z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się globalnych dostawców rozwiązań IT, ogłoszony przez magazyn Forbes innowatorem dekady. Od 20 lat oferuje aplikacje chmurowe w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, społeczności i analizy (szeroko pojęty CRM). Czytaj więcej o Salesforce.

 

Trzy ścieżki rozwoju

Ścieżka programistyczna związana jest z rozwojem produktów Craftware z użyciem Apex, Visualforce, Lightning Experience, JavaScript.

Czego potrzebujesz, aby rozwijać się w tym obszarze?

  • znajomości (podstaw) jednego z obiektowych języków programowania (np. Java, C#)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • doświadczenia w projektach programistycznych (komercyjne, na uczelni, open-source, własne inicjatywy – chętnie zerkniemy na Twoje repozytorium!)
  • otwartości na rozwój i poznawanie nowych technologii
  • dostępności min. 32 h tygodniowo

Zobacz, w jakich obszarach możesz pracować jako programista Salesforce:

 

Ścieżka testerska dotyczy testowania produktów Craftware napisanych z użyciem Apex, Visualforce, Lightning Experience, JavaScript.

Aby się na nią zapisać potrzebujesz:

  • posiadać pierwsze doświadczenia w testowaniu oprogramowania
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • znać język angielski na poziomie minimum B2
  • być otwarty na rozwój i poznawanie nowych technologii
  • dysponować min. 32 h tygodniowo

Zobacz jakiego rodzaju testy wykonujemy dla naszych klientów:

 

Ścieżka analityczna wiąże się z analizą i zbieraniem wymagań w ramach projektów prowadzonych w Craftware, napisanych z użyciem Apex, Visualforce, Lightning Experience, JavaScript

Elementy pomocne w rozwoju na tej ścieżce:

  • pierwsze zdobyte doświadczenie zawodowe w analizie biznesowej i zbieraniu wymagań od klienta
  • rozumienie procesów biznesowych
  • znajomości narzędzi i technik wspomagających analizę biznesową (np. BPMN, UML)
  • otwartości na rozwój i poznawanie nowych technologii
  • umiejętności współpracy z klientem oraz zespołami programistów i testerów
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • dostępności min. 32 h tygodniowo

Zobacz, jak wiele możliwości daje ta ścieżka: analitycy biznesowi.

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Płatny 3-miesięczny staż pod okiem doświadczonych, certyfikowanych mentorów
  • Pracę w dojrzałym środowisku, zgodną z dobrymi praktykami programistycznymi (CI, Git, code reviews, Scrum).
  • Pomoc w zaplanowaniu Twojej ścieżki zawodowej: możesz rozwijać się jako Salesforce Developer, Tester lub Analityk Biznesowy. Wspieramy ludzi z ambicjami i chętnie odkrywamy ukryte talenty!
  • Możliwość dalszej współpracy i awansu po zakończeniu praktyk.
  • Benefity przy kontynuowaniu współpracy: karta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, zwrot kosztów zdanych certyfikatów, zajęcia z języka angielskiego, animacje po godzinach na koszt firmy!
  • Przyjazną atmosferę pracy, dobrą kawę, zimowe herbaty z cytryną i miodem, dostawę świeżych owoców a po godzinach pracy – imprezy integracyjne oraz gry w planszówki.

 

Dlaczego warto

  • Mamy 40 certyfikowanych ekspertów Salesforce (w sumie ok. 130 certyfikatów).
  • Zapewniamy wysoki poziom kompetencji w ponad 150 projektach.
  • Jesteśmy Platynowym Partnerem Salesforce, co potwierdza nasze wysokie kompetencje w pracy z technologią Salesforce.
  • Pracujemy w niekorporacyjnych biurach z super wygodnymi, gamerskimi fotelami, z miejscem na rowery, strefą chill-out i piłkarzykami.

 

Nie zwlekaj, aplikuj!

Aplikacja na ścieżkę analityczną

Aplikacja na ścieżkę testerską

Aplikacja na ścieżkę developerską

 

 

Opinie uczestników Akademii
  • Przez pierwsze 10 lat swojej pracy zajmowałam się marketingiem i eventami. W pewnym momencie swojej kariery zrobiłam kurs testerski i zdałam certyfikat ISTQB. Udało mi się dostać do Akademii Salesforce Craftware. Rzadko zdarzają się tak fajne propozycje dla osób chcących rozpocząć karierę w IT. Po zakończeniu stażu dostałam propozycję pracy w dużym projekcie dla korporacji farmaceutycznej, w którym wciąż pracuję i rozwijam się w testingu Salesforce’a.

    Dorota
  • Bardzo szanuję Craftware za działania skierowane również do grup zagrożonych wykluczeniem, jako że za kilka miesięcy skończę 50 lat, a w takim wieku bardzo trudno jest zacząć nową ścieżkę kariery. Craftware zauważyła we mnie wartość i pozwoliła dalej rozwijać się, realizować nowe zadania oraz pracować wspólnie z innymi koleżankami i kolegami na Akademii, którzy w większości mogliby być moimi dziećmi. Jest to pokaz olbrzymiego zaufania dla mnie, za co jestem ogromnie wdzięczny.

    Grzegorz
  • Akademia była moim pierwszym kontaktem z zawodowym środowiskiem IT. Tym bardziej było to dla mnie nieocenione źródło wiedzy, poznania najlepszych praktyk pod czujnym okiem najwyższej klasy mentorów, okazją do poznania świetnych ludzi i możliwością płynnego wejścia w zawodową część życia – a wszystko to na mega wygodnych fotelach! Obecnie kontynuuję swoją programistyczną przygodę w Craftware. Łączenie pracy i nauki w takiej atmosferze, jaka tutaj panuje, to czysta przyjemność, gorąco polecam!

    Patryk
  • Akademia pozwoliła mi zdobyć doświadczenie w projekcie odwzorowującym realne zlecenie. W trakcie Akademii liczy się praca zespołowa, umiejętność wzajemnej pomocy i dążenie do jednego celu. Uczestnictwo jednocześnie zapewnia możliwość pokazania własnej inicjatywy oraz kreatywności. Craftware nie tylko gwarantuje możliwość nauki i wsparcie mentorów, ale również zapewnia bezpieczeństwo finansowe, bez którego wiele osób nie miałoby możliwości spróbowania sił jako programista lub tester.

    Adrian
Autor
  • Ewa Woźniak
  • Marketing Team Leader
  • Posiada 13-letnie doświadczenie w marketingu, PR i komunikacji. Na początku kariery pracowała w administracji publicznej, gdzie odpowiadała za działania promocyjne rządowych projektów IT. Od 5 lat związana z sektorem komercyjnym, w którym wspiera firmy w działaniach digital marketingu, content marketingu oraz Public Relations.