W czasach rewolucji technologicznej ważne jest, aby IT dotrzymywało kroku stale zmieniającym się potrzebom klientów. To one warunkują potrzeby biznesu, a ten z kolei oczekuje jak najszybszej dostępności narzędzi potrzebnych do ich realizacji. Działy technologiczne stają przed dużym wyzwaniem, jakim jest szybkie i elastyczne działanie, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości dostarczanych rozwiązań.
Jako firma IT doskonale rozumiemy, z czym wiąże się realizowanie projektów. Na skuteczne wdrożenie projektu informatycznego ma wpływ wiele czynników. To nie tylko wiedza w zakresie konkretnej technologii, ale również doświadczenie i umiejętności konieczne do zarządzania każdym z etapów procesu – od analizy, przez projektowanie, testy i implementację, aż po utrzymanie i rozwój. W Craftware posiadamy doświadczenie i kompetencje, dzięki którym przyczyniamy się do sukcesów naszych klientów.

Minimalizuj ryzyko
Wystartujesz szybciej z projektem i unikniesz przeciągających się rekrutacji.
Ucz się od naszych ekspertów
Doradzamy najlepsze rozwiązanie i pomagamy w jak najszybszym osiągnięciu korzyści biznesowych.
Realizuj projekt zgodnie z planem
Gwarantujemy jego ukończenie na czas, w określonym budżecie i zakresie.
Pracuj z najlepszymi
Dostarczamy specjalistów, z którymi pracujemy od lat i jesteśmy pewni ich kompetencji.
Od 2011 roku jesteśmy partnerem Salesforce. Zatrudniamy ponad 100 specjalistów tej technologii, którzy pod okiem doświadczonych ekspertów nieustannie rozwijają swoje umiejętności. Dzięki temu od dwóch lat posiadamy status Platynowego Partnera Salesforce.
Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów zbudowaliśmy zespoły ekspertów w takich obszarach jak: project management, analiza biznesowa, technical writing, testy manualne i automatyczne, administratorzy i developerzy Salesforce oraz service managerowie. Tak szeroki zakres kompetencji projektowych pozwala nam przeprowadzić klienta przez wszystkie fazy projektu.
W codziennej pracy bazujemy na doświadczeniach zdobytych w międzynarodowych i krajowych projektach. Pozwoliły nam one na wypracowanie dobrych praktyk nie tylko w zakresie prowadzenia projektów. Wiemy, jak skutecznie dostarczać klientom potrzebnych im ekspertów, od pojedynczych osób aż po całe zespoły. Definiujemy zakres projektu i określamy optymalny sposób jego realizacji. Nie ograniczamy się do utrzymania i rozwoju rozwiązań opartych na technologii Salesforce. Skutecznie wspieramy klientów w budowaniu i uzupełnianiu kompetencji projektowych podczas wdrożeń realizowanych również w innych technologiach.
Kooperacja z działami IT to dla nas chleb powszedni. Od 10 lat współpracujemy z globalnymi korporacjami i ich centrami kompetencji, dostarczając im wykwalifikowanych ekspertów lub realizując wszelkiego rodzaju projekty oparte na Salesforce – od jego utrzymania po rozwijanie nowych funkcjonalności.
We wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.
Wojciech GłowackiTechnical Project Manager, RocheTransparentność działania, elastyczne podejście, wysokiej klasy specjaliści i zaangażowanie – to cechy, z którymi się spotkałem podczas naszego wdrożenia. Przekonali mnie ludzie, a nie firma. Jednak ludzie muszą mieć wsparcie organizacji, która ich zatrudnia, kształci, utrzymuje i wspiera. To wszystko znalazłem w Craftware.
Marco RandiHead of Technology Engineering, PMIW Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF DigitalSą świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro
- Zobacz case study
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
- Zobacz case study
Utrzymanie i rozwój Salesforce w globalnej firmie tytoniowej
- Zmniejszyliśmy o 20% (2 FTE) koszt utrzymania platformy, jednocześnie podnosząc jakość usługi.
- Dzięki automatyzacji ograniczyliśmy konieczność angażowania pracowników klienta w niektóre procesy.
- Wdrożyliśmy sprawniejsze podejście do wykonywanych zadań w projekcie.