Szyte na miarę

Każda organizacja posiada procesy dostosowane do specyfiki jej działania oraz własną historię biznesową i technologiczną. My zbieramy te doświadczenia i wykorzystujemy we wdrażanym systemie. Oferujemy analizę biznesowo-systemową i partnerskie podejście, ponieważ zależy nam na poznaniu celów biznesowych wszystkich interesariuszy. Na ich podstawie kompilujemy rozwiązanie złożone z kilku produktów z portfolio Salesforce.

Rozwiązania szyte na miarę kierujemy do dużych firm i korporacji, które za pomocą technologii chcą rozwinąć swój biznes. Często oczekiwana zmiana dotyczy różnych obszarów w firmie: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta. Niekiedy firma chciałaby rozwinąć społeczność klientów lub partnerów wokół swojej marki, a innym razem stworzyć zupełnie unikatowy produkt, stworzony pod jej specyficzne potrzeby.

Wdrażamy narzędzia, umieszczamy je w obecnej infrastrukturze firmy i integrujemy z istniejącymi technologiami. Wspieramy firmy w transformacji cyfrowej, oferując swoje 10-letnie doświadczenie w integrowaniu Salesforce z systemami klasy ERP, sklepami internetowymi czy centralami telefonicznymi.

  • Holistyczne podejście

    Dzięki połączeniu wiedzy technicznej i biznesowej poznajemy wyzwania stojące przed klientem. Proponujemy rozwiązania, które pozwolą osiągnąć zdefiniowane cele biznesowe.

  • Integracje

    Siłą systemu CRM są dane, dlatego łączymy obecnie funkcjonujące systemy z produktami Salesforce, aby osiągnąć zamierzony efekt.

  • Bezpieczeństwo danych

    Wiemy, jak wdrożyć CRM w chmurze zgodnie z wytycznymi RODO.

  • Świadomość produktu

    Dzielimy się argumentami, które uzasadniają wybór technologii Salesforce w organizacji.

Nasze rozwiązania

  • Twórz automatyczne ścieżki akcji marketingowych, organizuj rozbudowane kampanie przy użyciu takich kanałów jak e-mail, social media, sms i push, a następnie wyciągaj wnioski na podstawie czytelnych i dostępnych na bieżąco raportów i dashboardów.

    icon marketing produkt
    Zobacz więcej
  • Tym, czego potrzebuje każdy dział sprzedaży, jest proces. Uporządkowany schemat postępowania z leadem przekazanym z działu marketingu, potencjalnym klientem przychodzącym ze strony www czy też przedstawiania oferty, negocjacji i finalizowania sprzedaży.

    icon sprzedaż produkt
    Zobacz więcej
  • Tym, co jest kluczowe w dzisiejszej obsłudze klienta z punktu widzenia beneficjenta marki, to poczucie bycia zaopiekowanym i istotnym. Niezależnie od tego, czy klientów rocznie masz dziesięciu czy dziesięć tysięcy, Salesforce Service Cloud umożliwia realizację tego zadania.

    icon obsługa klienta produkt
    Zobacz więcej
  • Community Cloud to łatwa w zarządzaniu platforma do tworzenia społeczności wokół Twojej firmy. Łączy klientów, partnerów i pracowników bezpośrednio z informacjami i aplikacjami, których potrzebują. Automatycznie rekomenduje grupy i ekspertów, łączy osoby z podobnymi potrzebami.

    icon społeczność produkt
    Zobacz więcej
  • Niekiedy specyficzne potrzeby klienta sprawiają, że żaden z pudełkowych produktów Salesforce nie spełnia ich oczekiwań. Co w takiej sytuacji? Otóż wtedy można skorzystać z samej Platformy i stworzyć rozwiązanie szyte na miarę. Budujemy różnego rodzaju aplikacje i narzędzia spełniające konkretne wymagania klientów.

    icon platforma produkt
    Zobacz więcej

Klienci o nas

  • W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware, określiłbym mianem partnerstwa, a nie body leasingu.

    Kamil Werłaty
    Salesforce Technical Lead, IPF Digital
  • Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że docelowe oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.

    Aleksandra Wilk
    Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o.
  • Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są dostępne możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.

    Przemysław Auguścik
    Board Member, Flotman
  • Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.

    Anna Kujawa
    CRM Department Manager, Allegro
  • We wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.

    Wojciech Głowacki
    Technical Project Manager, Roche

Case study

1/3
  • Integracja Outlook-Salesforce oraz wdrożenie Lightning Experience dla Flotman

    • Uporządkowano proces „prospect” poprzez nadanie priorytetów leadów w zależności od kategorii klienta.
    • Dodano automatyczne rejestrowanie Potencjalnych Klientów z poziomu strony internetowej.
    • Skonfigurowano zasady walidacji i kolejkowania zgłoszeń, aby zadania przepływające w procesie „Sprawa” były rozdzielane pomiędzy pracowników z uwzględnieniem ich kwalifikacji.
    Zobacz case study
  • Rozwiązanie ułatwiające zarządzanie procesami rekrutacji i bazą kandydatów dla eRecruiter

    • Stworzenie na Salesforce aplikacji ReactJS.
    • Zapewnienie zdalnej kontroli nad aplikacją ReactJs.
    • Wykorzystanie wszystkich właściwości zapytań SOQL.
    • Wykorzystanie zasad udostępniania w celu zachowania kontroli nad udostępnianiem funkcji aplikacji poszczególnym użytkownikom.
    • Wykorzystanie pamięci podręcznej w celu zachowania wszystkich specyficznych konfiguracji użytkownika.
    • Integracja z Salesforce Rest Api niezbędna do odzyskiwania standardowych widoków list.
    Zobacz case study
  • Wdrożenie modułu do obsługi klienta w Aegon

    • Uporządkowano i usunięto zduplikowane dane o klientach.
    • Wprowadzono codzienną synchronizację lokalnych zbiorów danych z bazą Salesforce.
    • Uruchomiono nowoczesne narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientami.
    • Skonfigurowano konsolę Service Cloud i wdrożono ją u 40 agentów Aegon.
    • Wdrożono narzędzie do badania satysfakcji klientów.
    Zobacz case study

Potrzebujesz więcej informacji?

Zadaj swoje pytanie lub umów się na spotkanie.

Maciej Bucholc

Architekt Salesforce

sales@craftware.pl