Szyte na miarę

Każda organizacja posiada procesy dostosowane do specyfiki jej działania oraz własną historię biznesową i technologiczną. My zbieramy te doświadczenia i wykorzystujemy we wdrażanym systemie. Oferujemy analizę biznesowo-systemową i partnerskie podejście, ponieważ zależy nam na poznaniu celów biznesowych wszystkich interesariuszy. Na ich podstawie kompilujemy rozwiązanie złożone z kilku produktów z portfolio Salesforce.

Rozwiązania szyte na miarę kierujemy do dużych firm i korporacji, które za pomocą technologii chcą rozwinąć swój biznes. Często oczekiwana zmiana dotyczy różnych obszarów w firmie: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta. Niekiedy firma chciałaby rozwinąć społeczność klientów lub partnerów wokół swojej marki, a innym razem stworzyć zupełnie unikatowy produkt, stworzony pod jej specyficzne potrzeby.

Wdrażamy narzędzia, umieszczamy je w obecnej infrastrukturze firmy i integrujemy z istniejącymi technologiami. Wspieramy firmy w transformacji cyfrowej, oferując swoje 10-letnie doświadczenie w integrowaniu Salesforce z systemami klasy ERP, sklepami internetowymi czy centralami telefonicznymi.

  • icon_holistyczne-podejscie

    Holistyczne podejście

    Dzięki połączeniu wiedzy technicznej i biznesowej poznajemy wyzwania stojące przed klientem. Proponujemy rozwiązania, które pozwolą osiągnąć zdefiniowane cele biznesowe.

  • icon_integracje

    Integracje

    Siłą systemu CRM są dane, dlatego łączymy obecnie funkcjonujące systemy z produktami Salesforce, aby osiągnąć zamierzony efekt.

  • icon_bezpieczenstwo-danych

    Bezpieczeństwo danych

    Wiemy, jak wdrożyć CRM w chmurze zgodnie z wytycznymi RODO.

  • icon_swiadomosc-produktu

    Świadomość produktu

    Dzielimy się argumentami, które uzasadniają wybór technologii Salesforce w organizacji.

Nasze rozwiązania
  • Twórz automatyczne ścieżki akcji marketingowych, organizuj rozbudowane kampanie przy użyciu takich kanałów jak e-mail, social media, sms i push, a następnie wyciągaj wnioski na podstawie czytelnych i dostępnych na bieżąco raportów i dashboardów.

    product-marketing
    Zobacz więcej
  • Tym, czego potrzebuje każdy dział sprzedaży, jest proces. Uporządkowany schemat postępowania z leadem przekazanym z działu marketingu, potencjalnym klientem przychodzącym ze strony www czy też przedstawiania oferty, negocjacji i finalizowania sprzedaży.

    product-sprzedaz
    Zobacz więcej
  • Tym, co jest kluczowe w dzisiejszej obsłudze klienta z punktu widzenia beneficjenta marki, to poczucie bycia zaopiekowanym i istotnym. Niezależnie od tego, czy klientów rocznie masz dziesięciu czy dziesięć tysięcy, Salesforce Service Cloud umożliwia realizację tego zadania.

    product-obsługa klienta
    Zobacz więcej
  • Community Cloud to łatwa w zarządzaniu platforma do tworzenia społeczności wokół Twojej firmy. Łączy klientów, partnerów i pracowników bezpośrednio z informacjami i aplikacjami, których potrzebują. Automatycznie rekomenduje grupy i ekspertów, łączy osoby z podobnymi potrzebami.

    product-spolecznosc
    Zobacz więcej
  • Niekiedy specyficzne potrzeby klienta sprawiają, że żaden z pudełkowych produktów Salesforce nie spełnia ich oczekiwań. Co w takiej sytuacji? Otóż wtedy można skorzystać z samej Platformy i stworzyć rozwiązanie szyte na miarę. Budujemy różnego rodzaju aplikacje i narzędzia spełniające konkretne wymagania klientów.

    product-platforma-salesforce
    Zobacz więcej
Klienci o nas
  • Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.

    Anna Kujawa
    CRM Department Manager, Allegro
  • We wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.

    Wojciech Głowacki
    Technical Project Manager, Roche
  • Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.

    Andrzej Bassara
    Head of Service Delivery and Customer Care, PayU
  • Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!

    Marcin Zawierucha
    CRM Development Manager, Aegon
  • W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.

    Kamil Werłaty
    Salesforce Technical Lead, IPF Digital
  • Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.

    Aleksandra Wilk
    Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o.
  • Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.

    Przemysław Auguścik
    Board Member, Flotman
  • Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.

    Adam Wielebski
    Dyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o.
  • Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.

    Piotr Skorek
    Prezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
Case study
1/3
  • Integracja Outlook-Salesforce oraz wdrożenie Lightning Experience dla Flotman

    • Uporządkowano proces prospectingu poprzez nadanie priorytetów leadów w zależności od kategorii.
    • Dodano automatyczne rejestrowanie potencjalnych klientów z poziomu strony internetowej.
    • Skonfigurowano zasady walidacji i kolejkowania zgłoszeń, aby zadania przepływające w procesie „Sprawa” były rozdzielane pomiędzy pracowników z uwzględnieniem ich kwalifikacji.
    zobacz case study
  • Stworzenie aplikacji Salesforce dla eRecruiter

    • Stworzenie na Salesforce aplikacji ReactJS
    • Zapewnienie zdalnej kontroli nad aplikacją ReactJs
    • Wykorzystanie wszystkich właściwości zapytań SOQL
    • Wykorzystanie zasad udostępniania w celu zachowania kontroli nad udostępnianiem funkcji aplikacji poszczególnym użytkownikom
    • Wykorzystanie pamięci podręcznej w celu zachowania wszystkich specyficznych konfiguracji użytkownika
    • Integracja z Salesforce Rest Api niezbędna do odzyskiwania standardowych widoków list.
    zobacz case study
  • Wdrożenie modułu do obsługi klienta w Aegon

    • Uporządkowano i usunięto zduplikowane dane o klientach
    • Wprowadzono codzienną synchronizację lokalnych zbiorów danych z bazą Salesforce
    • Uruchomiono nowoczesne narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientami
    • Skonfigurowano konsolę Service Cloud i wdrożono ją u 40 agentów Aegon
    • Wdrożono narzędzie do badania satysfakcji klientów
    zobacz case study
Potrzebujesz więcej informacji?
Zadaj swoje pytanie lub umów się na spotkanie.
Maciej Bucholc

Architekt Salesforce

sales@craftware.pl