CTA czyli Święty Graal Salesforce Developera
Salesforce Certified Technical Architect (CTA) to najtrudniejszy certyfikat Salesforce i wg naszych danych, w Polsce ma go aż… 1 osoba. Tą osobą jest Tadeusz Cichy, który od lat współpracuje z Craftware i to właśnie On jest mentorem naszej Akademii Architektów. Aby zdobyć Święty Graal Salesforce Developera trzeba być przygotowanym na pot, krew i łzy a poważnie mówiąc – na miesiące wytężonej nauki.
Program Akademii
Program Akademii to 2 semestry nauki. Pierwsza część jest poświęcona podstawom, które przygotują do zdania certyfikatów ze ścieżki System oraz Application Architect czyli 8 niezbędnych certyfikatów, które warto uzupełnić 4 rekomendowanymi. O drodze do certyfikatu Salesforce Certified Technical Architect (CTA) opowiada na naszym blogu Tadeusz Cichy. Tadeusz oprócz omówienia zagadnień teoretycznych będzie prezentował aspekty praktyczne w tym obszarze. Bo właśnie praktyka jest nadrzędną wartością Akademii Architektów.
Drugi semestr to indywidualna praca z osobami, które zdecydują się kontynuować naukę i podejść do Salesforce Certified Technical Architect.
Nauka, nauka i jeszcze raz nauka
Raz w tygodniu przez 2h godziny odbywają się zajęcia online prowadzone przez Tadeusza. Przyjęliśmy formę wykładu, ale na studentów czekają także łamigłówki, zadania typu 2 minutes challenge i przykłady na żywo. Wszyscy uczestnicy zostali też poinformowani, że sama obecność na kursie online i rzetelnie odrabianie pracy domowej nie wystarczy. Jeśli ktoś poważnie myśli o zdaniu CTA to musi być przygotowany na poświęcenie prywatnego czasu, aby przyswoić ten materiał, którego jest naprawdę sporo.
Program Akademii został przygotowany z myślą o osobach z większym doświadczeniem w pracy z Salesforce. Mowa o seniorach lub osobach, które aspirują by nimi zostać już niebawem.
Pierwsze zajęcia odbyły się w maju a na 1 semestrze Akademii Architekta zameldowało się ponad 20 osób.
- Marketing Team Leader
-
Posiada 13-letnie doświadczenie w marketingu, PR i komunikacji. Na początku kariery pracowała w administracji publicznej, gdzie odpowiadała za działania promocyjne rządowych projektów IT. Od 5 lat związana z sektorem komercyjnym, w którym wspiera firmy w działaniach digital marketingu, content marketingu oraz Public Relations.